کتیبه پرده یکی از محصولات بسیار پر فروش در حوزه دکوارسیون منزل است که با نصب آن بر روی انواع پرده ها سبب جذابیت و زیبایی دو چندان پرده و دیزاین خانه می شود. در این مقاله ما جدیدترین و زیباترین مدل های قاب و کتیبه پرده را معرفی می کنیم.

مدل کتیبه ساده و شیک

مدل کتیبه ساده و شیک مورد پسند افراد زیادی است. کتیبه پرده معمولا طرح های سلطنتی آن به ذهن می رسد اما مدل های سلطنتی گاها مورد سلیقه همه افراد نیست به همین دلیل افراد زیادی می خواهند مدل کتیبه ساده و شیک داشته باشند که با دکوراسیون داخلی آن ها مطابقت داشته باشد و هم این که در عین سادگی زیبایی منحصر به فردی داشته باشد به همین دلیل در زیر می توانید چند نمونه از تصاویر کتیبه پرده را مشاهده کنید تا از آن ها در دکوراسیون داخلی خود الگو بگیرید.

مدل کتیبه ساده و شیک-مشهد پرده

مدل کتیبه-مشهد پرده

مدل قاب پرده-مشهد پرده

مدل قاب و کتیبه-مشهد پرده

مدل کتیبه و قاب پرده-مشهد پرده

قاب پردهای جدید پذیرایی

مدل کتیبه جدید پذیرایی که با نام های دیگری هم چون (قاب پرده یا کتیبه پرده) نیز از آن یاد می شود، یک ابزار بسیار شیک و مدرنی است که در قسمت بالا و جلوی پرده نصب می شود و زیبایی منحصر به فردی را به نمای خانه و علل الخصوص پرده های شما می دهد. یکی از مزایای بسیار مهم و بارزی که قاب پردهای جدید پذیرایی دارد، این است که علاوه بر ایجاد یک ظاهری زیبا و فوق العاده شیک ، باعث پوشاندن و دیده نشدن میله های پرده و حتی چند سانتی متر بالای پرده می شود که این خود یک ویژگی ممتاز برای کتیبه های پرده است. که انواع آن در مشهد پرده موجود است.

قاب پرده منبت کاری چوبی کد 460

ویژگی های کتیبه پردهای جدید پذیرایی

از دیگر مزایا و ویژگی های بارز کتیبه پردهای جدید پذیرایی این است که به راحتی می توان آن را با انواع پرده از مدل ها و رنگ های گوناگون اعم از پرده های بلند و کوتاه به کار برد. طرح های متنوع و مدرن کتیبه  پرده در رنگ بندی های مختلف موجود است. انواع پرده های خانگی از ساده ترین نوع آن گرفته تا پرده های مجلسی و سلطنتی را مزین می کند. قیمت کتیبه یا قاب پرده بسیار مناسب و استاندارد می باشد. بنابراین شما خریداران عزیزی که می خواهید با صرف کمترین هزینه ی ممکن زیبایی و جلای خاصی به نمای خانه های خود دهید و پرده های شما زیباتر از همیشه خود نمایی کنند ما قاب پرده های شیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

قاب و کتیبه منبت چوبی کنج کد 425

مدل کتیبه سفید ساده

کتیبه سفید ساده نیز محبوبیت خاص خودش را دارد به همین دلیل چند مدل کتیبه سفید ساده را به اشتراک میگذاریم تا ذهنیت بهتری نسبت به مدل های کتیبه سفید داشه باشید.

کتیبه سفید ساده-مشهد پرده

کتیبه سفید-مشهد پرده

قاب سفید-مشهد پرده

انواع قاب پرده یا کتیبه منبت

قاب یا کتیبه ی پرده از جنس های متعدد و با کیفیتی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام زیبایی و ظرافت خاص خودش را دارد. تمامی قاب های پرده از نوع های مختلف محصولاتی بسیار مقاوم و با دوامی هستند که در قیمت های ایده آل و کیفیت های بی نظیری جایگزین مناسبی برای ابزار های قدیمی ساختمانی مانند گج و قرنیز می باشد. از نمونه های قاب پرده می توان به قاب چوبی، قاب پلاستیکی و کتیبه سفید ساده اشاره کرد که علاوه بر پنهان کردن چوب پرده و سوراخ ها و لکه های قسمت بالایی سقف، شیک بودن را برای پرده های شما به ارمغان می آورد. جهت سفارش و خرید این محصولات فوق العاده شیک و زیبا دیگر نیازی نیست هزینه های گزافی بپردازید. زیرا قیمت های انواع مختلف آن ها در هر سایز و طرحی که باشند بسیار مناسب و در حد توان تمامی خریداران می باشد.

قاب و کتیبه منبت چوبی طلایی شاپان کد 464

ویژگی های منحصر به فرد کتیبه پلاستیکی پرده

کتیبه پرده یکی از مدل های بسیار شیک با قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی است. کتیبه های پلاستیکی با وارد شدن در بازار به راحتی توانسته است توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کند. این محصول شیک و بی نظیر که از مواد سبز پلیمری ساخته شده است به آسانی و بدون هیچ گونه خراب کاری در قسمت بالای پرده نصب می شود و با دادن زیبایی منحصر به فردش مدرن بودن را نیز به خانه هایتان هدیه می بخشد. شما در مشهد پرده هر مدل کتیبه پرده را که بخواهید می توانید با قیمت باورنکردنی سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

این محصول در قیمت های بسیار منصفانه و عادلانه ای وارد بازار شده است که کماکان رضایت تمامی خریدارانش را به خود جلب کرده است. قاب های پلاستیکی علاوه بر قیمت های ایده آلی که دارند ، به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای آن، کاملا ضد آب هستند و شما خریداران عزیز به راحتی می توانید هنگام نظافت و گرد گیری منزل خود آن را شست و شو دهید.

کتیبه پردهای جدید

کتیبه پردهای ساده و جدید می تواند پرده ارزان و خیلی ساده شما را تبدیل به پرده ای سلطنتی و بسیار جذاب کند. هر مهمانی که به خانه شما بیاید با مشاهده قاب پردهای ساده، زیبایی پرده های شما را تحسین می کند آن همه زیبایی فقط با یک کتیبه امان پذیر است و اگر شما از پرده های جدید تری استفاده می کنید می توانید با استفاده از کتیبه پرده زیبایی پرده های خود را چندین برابر کنید.

جهت مشاهده و  خرید انواع پرده  از جمله پرده پانچ و… می توانید  به منو دسته بندی ها مراجعه کنید تا از زیباترین محصولات مشهد پرده لذت ببرید. ما در تلاش هستیم بهترین محصولات خود را به شما ارائه دهیم

قاب و کتیبه منبت پلاستیکی کد 304

دکوراسیونی زیبا با کتیبه های منبت کاری

این روز ها اکثر مشتریانی که برای خرید قاب های پرده به پرده فروشی ها مراجعه می کنند، به دنبال کتیبه هایی هستند که هنرهای دستی بر روی آن ها حک شده باشد. کتیبه های منبت کاری علاوه بر اینکه در قیمت های بسیار ارزان و مناسبی وارد بازار شده اند، به دلیل ظریف کاری که هنر دست در آن ها نمایان شده است، ساده ترین پرده های شما را به شیک ترین نوع پرده های سلطنتی تبدیل می کند. با نصب این نوع کتیبه و قاب های منبت کاری شده دکوراسیون متفاوتی را در منازل خود تجربه کنید.

قاب و کتیبه منبت چوبی کنج دو طرفه کد 468

چگونه قاب و کتیبه های شیک و مجلسی سفارش دهیم؟

جهت خرید کتیبه پرده می توانید شیک ترین و مدرن ترین قاب های پرده را در قیمت های ایده آل برای پرده های خود سفارش دهید، جدیدترین کتیبه های پرده در فروشگاه اینترنتی مشهدپرده موجود است و انواع طرح ها و رنگ های کتیبه های شیک از نوع کتیبه چوبی و پلاستیکی گرفته تا کتیبه های منبت کاری را مشاهده می کنید و باب سلیقه ی خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در قسمت افزودن به ثبت خرید ابعاد و عرض پرده ی خود را مشخص نمایید و سپس ثبت سفارش بزنید.

قاب وکتیبه چوبی منبت کاری کد 462

قیمت کتیبه پرده ساده و جدید

در سایت فروشگاه اینترنتی مشهدپرده لیست قیمت کتیبه پردهای جدید با سایز و رنگ آن ها به صورت کاملا منصفانه و رقابتی مشخص شده است و شما خریداران عزیز می توانید تمامی این قیمت ها را مشاهده و مقایسه نمایید. فروشگاه اینترنتی مشهدپرده انواع مختلف قاب و کتیبه های پرده را در بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه کرده است و همچنان توانسته است تمامی خریداران خود را تاکنون راضی نگه دارد. (البته فعلا موجود نداریم)

قیمت کتیبه پرده سلطنتی

قیمت کتیبه پرده سلطنتی، قیمت کتیبه چوبی ساده و قیمت قاب پردهای جدید پذیرایی در تمامی رنگ ها و طرح ها باتوجه به آنالیز رقبا و بازار رقابتی قیمت گذاری شده است و تخفیف برای مشتریان نیز بر روی قیمت ها اعمال شده است بنابراین شما می توانید با نهایت اطمینان خرید خود را بعد از مقایسه قیمت ها و کیفیت ها انجام دهید.

مدل کتیبه چوبی ساده

کتیبه چوبی ساده-مشهد پرده

مدل کتیبه چوبی پرده-مشهد پرده

مدل قاب چوبی پرده-مشهد پردهقاب یا کتیبه پلاستیکی

همیشه در کنار پرده قاب یا کتیبه پرده زیبایی دکوراسیون منازل را با ظاهر و نمای بسیار زیبای خود دو چندان میکند. قاب یا کتیبه پلاستیکی یکی از مدل های بسیار با کیفیت و جدید از جنس پلاستیک درجه یک است که با نصب آن ها در بالای پرده ها علاوه بر این که باعث دیده نشدن بالای پرده ها و چوب پرده و… می شود و زیبایی و جذابیت پرده ها و دکوراسیون را بیشتر نشان می دهد.

قاب یا کتیبه پلاستیکی که با نام کتیبه پلیمری نیز شناخته شده است، از مواد پلیمری ساخته شده و یک محصول بسیار مقاوم و با کیفیتی است که با تولید و ورودش به بازار پرده توجه عموم مردم را به سوی خود جلب کرد و دلیل آن هم این است که زیبایی و جذابیت متفاوت در طرح ها و رنگ های متنوعی که دارد و هم چنین به سبب قیمت های مناسبی که این مدل کتیبه دارد و به راحتی جایگزین گچ بری های بسیار سنگین شده و هزینه های اضافی را برای خریداران حذف کرده است.

قیمت کتیبه پلاستیکی ارزان

قیمت کتیبه پلاستیکی ارزان همیشه بر حسب کد و مدل شماره ای که بر روی آن درج شده است محاسبه می شود. مشهد پرده با قیمتی ویژه تمامی مدل های قاب و کتیبه  را در اختیار تمامی خریداران و مشتریان قرار می دهد و شما عزیزان می توانید از طریق سایت فروشگاه تمامی قیمت ها را که بسیار ایده آل و مناسب می باشند را مشاهده نمایید و سفارشتون رو بصورت اینترنتی ثبت کنید. (فعلا موجود نداریم)

خرید و سفارش قاب و کتیبه پلاستیکی

یکی از دلایل بارز و مبرهنی که سبب شده است تا خرید و سفارش قاب و کتیبه پلاستیکی روز به روز افزایش یابد، کیفیت بسیار بالای ساختار آن و خاصیت ضد آب بودن آن است. بنابراین خریدران این مدل قاب پرده با خیال راحت آن را تمیز می کنند بدون آن که کیفیت و زیبایی آن از بین رود.

یکی از راه های بسیار آسان و سریع خرید و سفارش قاب و کتیبه خرید از فروشگاه اینترنتی مشهد پرده است. با خرید در این فروشگاه اینترنتی شما می توانید با قیمت های باور نکردنی در این فروشگاه انواع مدل های قاب پرده را متناسب با سلیقه خود در کیفیت های بی نظیری خریداری نمایید و زیبایی پرده های خود را دو چندان کنید.

ویژگی های قاب و کتیبه پلاستیکی

قاب و کتیبه پلاستیکی مقاومت بسیار بالایی دارد و از جذابیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. طرح های متنوع و رنگ بندی های زیبای آن در قیمت های بسیار مناسب و ایده آل نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. علاوه بر زیبایی خاصی که دارد به راحتی قسمت بالای چوب پرده را می پوشاند و جایگزین گچ بری های گران قیمت و یکنواخت شده است.

یکی از محاسن و ویژگی های مهم قاب و کتیبه پلاستیکی این است که وزن بسیار سبکی و پایداری بالایی که در برابر مواد شیمیایی دارد در زمره پرفروش ترین و پرطرفدار ترین کتیبه ها قرار گرفته است.

بنابراین به سبب وجود این ویژگی های ارزشمند، قاب و کتیبه پلاستیکی هم به صورت شاخه ای و هم به صورت متری در قیمت های ویژه ای به فروش می رسند و کماکان با رضایت و اسقبال مشتریان مواجه شده است.

دکوراسیونی شیک و زیبا با کتیبه و تاج منبت چوبی

کتیبه و تاج منبت چوبی یکی از مدل های به روز و مدرنی است که با هنر برش و حکاکی دستگاه های پیشرفته ی سی ان سی عجین گشته و در مدل های بسیار زیبا و فوق العاده مقاومی طراحی و وارد بازار شده است.

این محصول شیک و بی نظیر به آسانی و بدون هیچ گونه خراب کاری در قسمت بالای پرده نصب و با ساختار بسیار زیبا و ریزه کاری ها و حکاکی های سی ان سی که بر روی آن ها انجام می شود یک جذابیت متفاوتی را به فضای دکوراسیون منزلتان به ویژه پذیرایی می بخشد.

تاج و کتیبه منبت چوبی از جنس ام دی اف درجه یک و با مقاومت بسیار بالا درکیفیت متعددی با طرح های فوق العاده زیبا و منحصر به فردی تولید می شوند که با ظرافت های خاصی که دارند در قیمت های بی نظیری که دارد به راحتی توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار و در میان خریداران خود پیدا کرده و جایگزین ابزار های ساده و قدیمی شود.

نحوه خرید تاج و کتیبه منبت چوبی

طرح های متنوع و درجه یک قاب پرده چوبی که از آن با نام تاج منبت چوبی نیز یاد می شود، با ظریف کاری های دستی و ماشینی که در آن نمایان است جلوه و جلای خاصی را به انواع پرده های مختلف منازل می بخشد و دکوراسیون منزل شما را متفاوت تر و جذاب تر می کند.

شما خریداران عزیزی که به دنبال خرید کتیبه منبت چوبی برای پرده های منازل خود هستید می توانید ساده ترین نحوه ی خرید را در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده داشته باشید. (فعلا موجود نداریم)

قیمت کتیبه و تاج منبت چوبی

یکی از دغدغه های خریداران قاب یا کتیبه پرده قیمت آن است که آن ها را از خرید آن پشیمان می کند. اما کتیبه منبت چوبی در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده با قیمت های باور نکردنی در طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبایی عرضه شده اند که استقبال و رضایت تک تک مشتریان را به خودش جلب کرده است.

تاج و کتیبه منبت چوبی به سبب طرح های برجسته و زیبایی که دارد به عنوان قاب پرده سلطنتی معرفی شده و با قیمت های ارزان و بی نظیر آن، در بازار قاب و کتیبه یکه تاز گشته است. (فعلا در مشهد پرده موجود نداریم)

ویژگی های کتیبه و تاج منبت چوبی

1_بسیار مقاوم و با کیفیت هست. 2_تاج و کتیبه منبت چوبی دارای رنگ بندی های متنوع و شیک در طرح های مختلف. 3_قابلیت پنهان کردن چوب پرده و سوراخ ها و لکه های سقف یا دیوار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *