شستشوی پرده مشهد:

اکثر ساکنین خونه ترجیح میدن که رنگ پرده ی آویزون شده ی جلو پنجره شون روشن باشه تا از حداکثر نور ممکن استفاده کنن. تمیز بودن پرده های رنگ روشن اصلی ترین نگرانی خانم ها محسوب میشه. اما از امروز برای شستشوی تخصصی پرده مشهد اصلا نیاز نیست که پرده ها رو با سختی توی دست بشورید یا از ماشین لباسشویی شخصی تون استفاده کنید.
شستن پرده ها اونم فقط یه بار در سال، تو ایام خونه تکونی عید یه کار اشتباهه. علت اشتباه بودنش هم اینه که شما در گذر زمان اجازه دادید که آلودگی ها به اصطلاح به خورد پارچه بره بنابر این توی یک بار شستشو می خواید پرده به رنگ سابق و اولیش برگرده پس بارها می شوریدش. انواع پاک کننده ها رو بهش اضافه می کنید و در نهایت خستگی با یه پرده ی چرک تاب شده مواجه میشید.

بهترین زمان برای شستشوی پرده مشهد:

همون طور که خودتونم می دونید پرده ها محل تجمع گرد و غبار و عوامل حساسیت زا هستند؛ تو شهر های شلوغ و صنعتی توصیه گروه شستشو پرده مشهد به شما، حداقل دوبار بار شستشو در سال است.
شستشوی پرده مشهد توسط خودتون ممکنه به بافت پارچه آسیب بزنه. اندازه ی لازم موادی رو که برای سفید کردن استفاده می کنید ندونید و نتیجه ی کار اصلا براتون قابل پذیرش نخواهد بود.
همه ی این دردسر ها با یه تلفن زدن حل میشه. چجوری؟ همراه ما باشید.

خدمات جدید ما به شما شستشوی تخصصی پرده مشهد:

ما از اونجایی که به کارایی که می فروشیم و خدماتی که ارائه می دیم خیلی متعهدیم تصمیم گرفتیم که دغدغه تمیزی پرده ها رو از شونه ی شما برداریم و خودمون دست به کار بشیم.
ما کار بلد هایی هستیم که دلمون خواسته راحت تر از قبل به شما سرویس شستشو پرده مشهد ارائه بدیم.کار ما با استفاده از بهترین مواد های صنعتی انجام می شه و رضایت چندین ساله ی مشتری ها از ما باعث شده خیلی اهل تبلیغ کردن نباشیم پس اگر شما هم به شستشوی پرده مشهد نیاز دارید کافیه با ما تماس بگیرید.

خدمات شستشویی پرده زبرا مشهد:

اگه شما به تازگی صاحب پرده زبرا شدید یا مدتی هست که از این نوع پرده استفاده می کنید باید بدونید که شستشوی این پرده ها توی خونه یک کار دشوارو مشکله! گروه تخصصی ما با داشتن ملزومات مورد نیاز از جمله میز شستشو، دستگاه مخصوص و شوینده های خاص خدمات شستشویی پرده زبرا مشهد رو به راحتی براتون انجام میدیم.
به خاطر عوامل زیادی میگیم که اینکار رو شخصا انجام ندید اما مهم ترین دلیلش می تونه موتور برقی باشه که تو برخی کرکره ها تعبیه شده. قبل از این که به پرده ی زبرا محبوبتون صدمه ای وارد کنید از ما مشورت بگیرید.

قیمت شستشو و خشکشویی پرده مشهد:

قیمت شستشوی پرده ها بر اساس متر مربع حساب میشه. نوع پارچه ی پرده هم توی نرخ گذاری تاثیر داره. همچنین قیمت اتوکشی هم جداگانه حساب میشه. قیمت شستشو برای پرده هایی مثل زبرا یا شید هزینه ای تعریف شده داره که می تونید برای اطلاع داشتن و مشاوره گرفتن از گروه مجرب ما کمک بخواید.