[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خدمات جدید ما مشاوره در محل پروژه در مشهد :

اگر تو صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنید و هدف شما اجاره دادن خونه به شکل مبله است، اگر قصد شما خرید پرده برای شرکت و محل کاره یا اصلا در بین این همه محصول جور و واجور سر در گم شدین و نمی دونید که کدوم یکی از این پرده ها و محصولات دکوراسیونی مناسب فضای شماست می تونید با درخواست مشاوره در سایت از پشتیبان های ما درخواست کارشناس و مشاور خرید پرده و دکوراسیون بدید.
ما به تازگی اعزام مشاور و مشاوره در محل پروژه رو  در سایت براتون قرار دادیم تا به درستی هر چه تمام تر انتخاب شما رو کارشناسی کنن و اگر قرار به اصلاح بود قبل از پرداخت هزینه و ثبت سفارش انجام بشه. اینجوری هم تو صرف وقت و هم تو هزینه هاتون صرفه جویی می کنید.

اعزام کارشناس خرید پرده در مشهد :

شغل کارشناس های ما در نظر گرفتن عناصر مهم و تجهیزات به کار رفته در فضاست. همکارای ما تمام معیار های یک پرده ی خوب از جمله جنس پارچه ها، ترکیب رنگ و انواع طرح و سبک رو میشناسن و با دقت تمام بهترین پرده رو برای خرید به شما معرفی می کنن، از تشابه و تفاوت های محصولاتمون صحبت می کنن؛ اما در اینجا هیچ چیز اجباری نیست و تصمیم نهایی به عهده خودتونه.
شما می تونید با کارشناس خرید پرده در مشهد که مشاوره در محل پروژه رو انجام میده صحبت کنید، تصویری که توی ذهنتونه رو براشون شرح بدید و بهترین مشاوره رو بگیرید.

کارشناس و مشاور پرده و دکوراسیون در مشهد :

همون طور که در ابتدا گفتیم متخصصان ما فقط در زمینه ی پرده فعالیت نمی کنن و می تونید از نظرات و پیشنهاداتشون درباره خرید انواع ملزومات دکوراسیونی هم استفاده کنید. چه نوع پارکتی و کفپوشی استفاده کنید؟ یا چه نوع طرحی از قاب های پرده می تونه با فضای انتخابی تون هماهنگی داشته باشه؟ در عین حال مطمئن باشید که به خیلی از سوالای دیگه تون پاسخگو هستن. همه ی این سوال ها رو از کارشناس و مشاور پرده و دکوراسیون به صورت حضوری بپرسید بدون اینکه زحمت بکشید و تا فروشگاه ما بیاید.
برای مشاوره در محل پروژه در مشهد سفارشتون رو از طریق قسمت زیر اعلام و پرداخت کنید تا ما در کوتاه ترین زمان، متخصص های با تجربه مون رو به محل مورد نظر شما بفرستیم.

هزینه این مشاوره و کارشناسی در شهر مشهد 40 تومان میباشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]