پرده پانچ فانتزی طرح قاصدک و ابر کد S9896

650,000 تومان
پرده پانچ فانتزی طرح قاصدک و ابر کد S9896 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ فانتزی طرح قاصدک و ابر کد S9896 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ چهره طرح زن و کبوتر کد S8767

650,000 تومان
پرده پانچ چهره طرح زن و کبوتر کد S8767 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ چهره طرح زن و کبوتر کد S8767 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح تولد خرس کوچولو کد s-1152

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح تولد خرس کوچولو کد s-1152 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح تولد خرس کوچولو کد s-1152 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودک طرح پسر فوتبالیست و خرگوش بیسبالیست کد S8927

650,000 تومان
پرده پانچ کودک طرح پسر فوتبالیست و خرگوش بیسبالیست کد S8927 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودک طرح پسر فوتبالیست و خرگوش بیسبالیست کد S8927 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ اسلیمی طرح شمسه زمینه سرمه ای کد s-6817

650,000 تومان

پرده پانچ اسلیمی طرح شمسه زمینه سرمه ای کد s-6817 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ اسلیمی طرح شمسه زمینه سرمه ای کد s-6817 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح گل های رز کوچک و بزرگ کد S8059

650,000 تومان
پرده پانچ طرح گل های رز کوچک و بزرگ کد S8059 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح گل های رز کوچک و بزرگ کد S8059 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح فیل کوچولو و پروانه کد s-1457

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح فیل کوچولو و پروانه کد s-1457 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح فیل کوچولو و پروانه کد s-1457 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح باغ وحش حیوانات کد s-5840

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح باغ وحش حیوانات کد s-5840 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح باغ وحش حیوانات کد s-5840 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ خطاطی طرح شعر حافظ کد s-5668

650,000 تومان

پرده پانچ خطاطی طرح شعر حافظ کد s-5668 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ خطاطی طرح شعر حافظ کد s-5668 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ پذیرایی طرح زمینه گلدار کد s-7002

650,000 تومان

پرده پانچ پذیرایی طرح زمینه گلدار کد s-7002 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ پذیرایی طرح زمینه گلدار کد s-7002 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح گلدار کد p-401

650,000 تومان

پرده پانچ طرح گلدار کد p-401 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح گلدار کد p-401 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

مشهد پرده هر ساله جشنواره فروش پرده پانچ آخر سال را برگزار می کند که رویدادی بسیار پرطرفدار است زیرا ایرانیان تمایل زیادی به خرید آخر سال برای عید و شروع سال تازه دارند. خرید پرده پانچ در این جشنواره فرصتی منحصر به فرد است و می توانید انواع پرده پانچ را در هر رنگ و طرح که بخواهید با قیمتی مناسب و تخفیف دار خریداری نمایید.

پرده پانچ یکی از عناصر اساسی در دکوراسیون پنجره برای انواع فضاها است که به شکل قابل توجهی جلوه بی نظیر و زیبایی در فضا ایجاد می کند. در این مقاله سعی می کنیم انواع پرده پانچ و خرید ویژه آن را در آخر سال بررسی نماییم، با ما همراه باشید.

جدیدترین پرده های پانچ

امروزه برای دوخت جدیدترین مدل پرده پانچ، از پارچه حریر ساده تا ساتن سیلک اروپایی استفاده می کنند و مدل های ساده را برای دوخت پرده پانچ انتخاب می کنند که نیازی به دکور های سنگین ندارد، در ادامه تعدادی از مدل های جدید پرده پانچ را نام می بریم.

طرح سفید ساده: طرح سفید ساده بسیار مدرن و زیبا است و خانه را شیک و زیبا نشان می دهد، این پرده مناسب هر فضایی است، به خصوص خانه های ساحلی یا ویلایی.

پرده پانچ داماسک: پرده پانچ داماسک یکی از پرده های جدید و پر طرفدار است که نقش و طرح فانتزی دارد، فضای خانه را بسیار کلاسیک و لاکچری نشان می دهد و با مبلمان سلطنتی فضای مجللی ایجاد می کند.

پرده پانچ مخمل: پرده پانچ مخمل یکی از پرده های گران قیمت است، مناسب برای تمام فضاها مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب و غیره است که ایستایی زیبا و بی نظیر آن باعث مرتب جلوه دادن فضا می شود.

جنس پارچه ی مخمل بسیار با کیفیت است و نور را به خوبی جذب می کند به طوریکه ظرافت خاصی به فضا می دهد.

پرده پانچ حریر: پرده پانچ حریر بیشتر مناسب برای فصول گرم سال مثل اواخر بهار و فصل تابستان است و به دلیل نازک بودن پارچه نور را به خوبی به داخل فضا وارد می کند و هم از ایجاد گرمای شدید به داخل جلوگیری میکند و در تمام فضاها می توان این مدل پرده را برای دکوراسیون پنجره استفاده کرد.

پرفروش ترین مدل های پرده پانچ

پرده پانچ‌ به علت قیمت به صرفه و مناسب، تنوع در طرح و رنگ های گوناگون، ایستایی بی نظیر و شیک ، در میان خریداران طرفدار زیادی دارد و بسیار پرفروش است. در ادامه، تعدادی از پرفروش ترین مدل های پرده پانچ را ذکر می کنیم.

پرده پانچ فانتزی: پرده پانچ فانتزی یکی از زیباترین و پر فروش ترین پرده در میان مدل های پرده پانچ می باشد که برای تمام پنجره ها به خصوص پنجره های کوچک بسیار مناسب است.

به دلیل سخت بودن انتخاب پرده برای پنجره های کوچک، پرده پانچ فانتزی این مشکل را بر طرف کرده است و به یقین می توان گفت پرده پانچ فانتزی گزینه و انتخاب مناسب برای خانم های خوش سلیقه است.

پرده پانچ کتان: به دلیل مرتب بودن و ایستایی خوب پارچه، پرده پانچ کتان پر فروش است. فضای بی نظیر و کلاسیک را به اتاق خواب می دهد و نیز بسیار مناسب برای مکان های ورزشی است.

پرده پانچ سفید: پرده پانچ سفید به آسانی با تمام رنگ ها ست می شود و مناسب برای تمام فضاها است به صورتی که فضا را دلباز و آرامش بخش نشان می دهد.

معرفی مدل های مختلف پرده پانچ

پرده پانچ به علت تنوع بالا در رنگ و طرح در تمام فضاها مثل سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، هتل ها و تالار ها، سالن های ورزشی و آرایشی و غیره مناسب است.

پرده پانچ راه راه: پرده پانچ راه راه فضا و سقف خانه را بزرگتر نشان می دهد پس به یقین می توان گفت انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک است.

پرده پانچ طرح گلدار: پرده پانچ گلدار یکی از قدیمی ترین نوع پرده ها است و حس طبیعت و نشاط و شادی را به محیط می دهد.

پرده پانچ طرح سنتی: پرده پانچ مدل سنتی، بیشتر باب سلیقه ی افرادی است که خانه های سنتی را میپسندند و بیشتر علاقه به دکوراسیون هنری و سنتی و حال و هوای اصیل ایرانی و دکوراسیون قدیم دارند.

پرده پانچ خط نستعلیق: این مدل پرده برای تمامی فضاهای مدرن، سنتی، هنری و غیره مناسب است. زیبایی خاص و جلوه قشنگی به محیط می دهد.

پرده پانچ چاپی: اگر طرح خاصی را مد نظر دارید و در هرجایی به راحتی پیدا نمیشود، در مشهد پرده به راحتی هرگونه طرحی که مد نظر دارید را از قبیل طرح دخترانه یا پسرانه و شخصیت های انیمیشنی، می توانید سفارش دهید.

پرده پانچ حمام: با استفاده از پرده پانچ مخصوص حمام و مناطق مرطوب، می توان قسمت های مختلف مثل وان و غیره را از دیگر قسمت ها جدا کرد.

خرید ویژه انواع پرده پانچ

برای خرید پرده ویژه انواع پرده پانچ در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده، سعی کنید قبل از خرید، انواع مدل های پرده پانچ را بررسی نمایید تا انتخاب مناسب و هوشمندانه ای برای دکوراسیون پنجره هایتان داشته باشید. مشهد پرده تخفیف ویژه ای برای آخر سال در نظر گرفته است  و شما در صورت تمایل می توانید انواع پرده پانچ را با قیمت به صرفه و مناسب خریداری نمایید. مشهد پرده با تضمین کیفیت پرده پانچ سعی بر آن دارد که خریداران هیچ گونه دل نگرانی بابت کیفیت کالا هنگام خرید آن نداشته باشند.

انواع طرح های پرده پانچ در مدت زمان کوتاهی بعد از ثبت سفارش به دست خریداران می رسد و در صورت هر گونه سوال می توانید با کادر مجرب تماس بگیرید تا پاسخگوی شما باشند.

جمع بندی

جشنواره فروش پرده پانچ در آخر سال، فرصتی مناسب و رویدادی بی نظیر برای خرید انواع پرده پانچ توسط خریداران عزیز بوده و با قیمتی مناسب می توانند هر گونه طرح و مدل را بنا بر سلیقه خود سفارش دهند. پرده پانچ به دلیل ایستایی بی نظیر و قیمت مناسب و به صرفه آن بسیار مناسب برای تمام فضاها است و هر خریداری را جذب خود می کند، همچنین کاربری آسان و راحتی دارد و به آسانی درمدت زمان کوتاهی نصب و باز می شود و شست و شوی راحت و آسانی دارد.

همین امروز اقدام به تغییر فضای خود کنید و سالی متفاوت را شروع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *