یکی از جدیدترین و شیک ترین مدل در میان پرده های مدرن و موجود در بازار، پرده پانچ است که تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر و شیکی دارد. انواع پرده پانچ ساده یا طرح دار، در مشهد پرده طراحی و دوخته می شوند و خریدار می تواند برای دیزاین منزل یا محیط کار خود هر کدام را بنا بر سلیقه خود انتخاب کند.

این مقاله در مورد پرده پانچی ساده یا طرح دار است، در صورت تمایل با ما همراه باشید، امیدواریم مورد پسند شما خریداران گرامی واقع شود.

شناخت پرده پانچی

یکی از زیبا ترین پرده های موجود در بازار پرده پانچ است که ایستایی بی نظیر، مرتب و خوبی دارد و برای تمامی فضاها اعم از فضاهای کوچک و بزرگ و مرطوب مناسب است.

از پارچه های حریر، مخمل، هازن، طلا کوب، مکرومه، الیاف شیشه ای و غیره برای دوخت پرده پانچ ساده یا طرح دار استفاده می شود.

<p>پرده پانچ به عنوان عنصر دکوری مهم و جذاب، می تواند به زیبایی و کارایی فضا و محیط کمک کند و استفاده از انواع پرده پانچ ساده یا طرح دار برای دیزاین هر نوع پنجره توصیه می شود.

معرفی پرده پانچ ساده

مدل پرده پانچ ساده از تعدادی حلقه و پارچه های ساده مثل حریر ساخته و دوخت می شود، نصب آسان آن باعث سادگی پرده می شود و همین آسانی و سادگی دوخت باعث محبوبیت پرده پانچ شده است.

پرده پانچ ساده دارای ظاهری شیک و بدون هیچ گونه پیچیدگی و طرح است. پرده پانچ به عنوان مناسب ترین و بهترین پرده های تزئینی شناخته می شود و از آن می توان برای تمامی فضاهای خانه اعم از آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب بزرگسال و کودک، راهرو، حمام و غیره استفاده کرد.

پرده پانچ ساده، بیشتر به رنگ سفید است و فضای خانه را بسیار آرامش بخش و ملایم نشان می دهد که بیشتر در ویلا، خانه های ساحلی یا اتاق های به رنگ سفید از آن برای دیزایین پنجره استفاده می کنند.

پرده های پانچ تک رنگ نیز پرده های ساده به شمار می آیند برای مثال پرده ی پانچ آبی فضا را آرامش بخش نشان می دهد، پرده پانچ رنگ سبز فضا را عرفانی و به رنگ طبیعت و زندگی نشان می دهد، استفاده از رنگ های شاد مثل نارنجی و زرد نشاط و شادی زیادی را به محیط می بخشد.

ویژگی های پرده پانچ ساده

۱. پرده پانچ ساده بسیار شیک و جذاب است، مناسب برای تمانی فضا های کوچک و بزرگ است به طوریکه فضاهای کوچک را بسیار بزرگتر از حد معمول نشان می دهد.

۲. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد به گونه ای که هر خریداری قادر به خرید آن است.

۳. نصب و باز کردن ساده و آسانی دارد و در کوتاه ترین زمان بدون هیچ گونه دردسری، باز و آویزان می شود.

۴. شست و شوی راحتی دارد و در زمان کوتاهی شسته و خشک می شود.

خرید پرده پانچ ساده از مشهد پرده

تمامی خریداران گرامی می توانند انواع پرده پانچ ساده را بدون هیچ گونه واسطه و پرداخت هزینه اضافی به دلال از طریق سایت مشهد پرده سفارش و خریداری نمایند و درصورت نیاز، در کوتاه ترین زمان پرده دوخته شده و برای مشتری ارسال می شود.

فروشگاه مشهد پرده سعی دارد انواع پرده پانچ ساده یا طرح دار را با تضمین کیفیت کالا و هزینه مناسب و قابل تخفیف در اختیار تمام هموطنان گرامی قرار دهد تا خریداران عزیز هیچ گونه دل نگرانی از بابت کیفیت و قیمت نداشته باشند‌ و با آسودگی خاطر پرده پانچ مورد پسند خود را خریداری نمایند.

در صورت نیاز به خرید پرده در انواع مختلف مشهد پرده میزبان شما خواهد بود.

انواع پرده طرح دار

پرده پانچ علاوه بر مدل ساده، دارای انواع پرده پانچ طرح دار نیز میباشد و این بستگی به سلیقه خریداران دارد که پرده پانچی ساده یا طرح دار را برای دیزاین خانه یا محیط کار انتخاب کنند. پرده پانچ طرح دار به پرده هایی می گویند که بر روی آن ها تصاویر خاص و مورد علاقه مشتری را چاپ می کنند. پرده پانچ طرح دار دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی تعدادی از آن می پردازیم. پرده پانچی طرح دار حریر پرده پانچ طرح دار حریر برای محیطی مناسب است که خریدار علاقه و احتیاج به ورود نور بیشتری به داخل محیط مورد نظر دارد.

بر روی پرده حریر طرح دار تصویر کاملا چاپ شده است اما نور زیادی از آن عبور می کند.

پرده پانچ طرح دار مخمل

پرده پانچ تصویری بیشتر بر روی پارچه مخمل اجرا می شود که بسیار پر کاربرد و پر استفاده است و به علت سنگینی پارچه، ایستایی بسیار مناسب و خوبی دارد و چاپ بر روی پارچه مخمل دارای کیفیت بی نظیر و بالایی است.

پرده پانچ طرح دار هازن

به دسته ای از پارچه های کتان، پارچه هازن می گویند و این نوع پارچه نسبت به پارچه مخمل نازک تر است که می توان آن را تفاوت بین این دو پارچه به حساب آورد. مقدار اندکی نور از پارچه هازن عبور می کند و دید بسیار کمی به بیرون دارد به طوریکه احتیاج به آستر ندارد.

ویژگی های پرده پانچ طرح دار

پرده پانچی طرح دار ویژگی های منحصر به فرد، خاص و زیادی دارد که برخی از آن را در زیر ذکر می کنیم:

مناسب برای تمامی سلیقه ها: به علت کیفیت بی نظیر و تنوع بالا در طرح و رنگ و قیمت مناسب، پرده پانچ طرفداران زیادی دارد و برای هر نوع سبک و دکوراسیونی از آن استفاده می کنند.

امکان چاپ تصاویر دلخواه: تمام شخصیت های انیمیشنی و تصاویر دلخواه خود و تصاویر نستعلیق، طبیعت و غیره را می توان روی پرده پانچی مدل طرح دار اجرا کرد.

مناسب برای هر پنجره: پرده پانچ به علت عرض و ارتفاع زیاد آن برای تمامی پنجره های خانه و محیط کار مناسب است.

جمع بندی

یکی از رایج ترین و مورد استفاده ترین پرده در دکوراسیون داخلی و پنجره های منازل، پرده پانچی ساده یا طرح دار است.

با توجه به این که پرده پانچی ساده یا طرح دار از جمله لوازم دکوری مورد استفاده در منازل، محیط های تجاری، اداری و غیره است فروشگاه مشهد پرده سعی کرده است این نوع پرده ها را با طرح ها و مدل و رنگ های متنوع و قابلیت انتخاب بر اساس سلیقه و نیازهای هر فضا به شما ارائه دهد.

اگر بخواهیم در مورد مزیت های این نوع پرده ها صحبت کنیم می توان به جلب توجه، ایجاد زیبایی و حفظ حریم خصوصی اشاره کرد.

پرده پانچی ساده یا طرح دار مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که در این مقاله برخی از این موارد ذکر شد.

با مشهد پرده، بهترین پرده ها را به خانه ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *