پرده پانچ گلدار طرح شکوفه بهاری کد p-8286

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح شکوفه بهاری کد p-8286 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح شکوفه بهاری کد p-8286 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودک طرح بچه فیل و پروانه کد S8825

650,000 تومان
پرده پانچ کودک طرح بچه فیل و پروانه کد S8825 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودک طرح بچه فیل و پروانه کد S8825 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ چهره طرح نقاشی آبرنگی دختر کد s-2497

650,000 تومان

پرده پانچ چهره طرح نقاشی آبرنگی دختر کد s-2497 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ چهره طرح نقاشی آبرنگی دختر کد s-2497 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8086

650,000 تومان

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8086 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8086 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ منظره طرح گل و پروانه کد s-4275

650,000 تومان

پرده پانچ منظره طرح گل و پروانه کد s-4275 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ منظره طرح گل و پروانه کد s-4275 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح زمینه گل رُز کد s-6727

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح زمینه گل رُز کد s-6727 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح زمینه گل رُز کد s-6727 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ ورزشی طرح ماشین مسابقه کد p-8394

650,000 تومان

پرده پانچ ورزشی طرح ماشین مسابقه کد p-8394 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ ورزشی طرح ماشین مسابقه کد p-8394 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده یکی از ضروری ترین و اصلی ترین اجزاء برای دکوراسیون هر خانه به شمار می رود و پرده ها برای زیبا جلوه دادن و تزئین فضای منزل نقش اساسی دارند.

همه ی افراد در منازل برای حفظ حریم شخصی خود از پرده ها استفاده می کنند و می توانند با آن نور محیط را کنترل کنند.

پرده ی پانچ با دارا بودن مدل، جنس و طرح زیاد یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب در میان انواع پرده ها است و علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

مشهد پرده در زمینه ی ارائه ی پرده های مناسب برای طراحی و دیزاین زیبای منزل، به صورت تخصصی و حرفه ای آماده ی خدمت به شما می باشد.

تعریف پرده پانچ

پرده ی پانچ به عنوان یکی از زیباترین و جدیدترین پرده های موجود در بازار شناخته شده است. محبوبیت پرده های پانچ به دلیل وجود ظاهر شیک، ساده و مدرن بودن آن است.

پرده های پانچ طرح ها و مدل های زیادی دارند که به دلیل این ویژگی ها، افراد با هر سبک و سلیقه ای می توانند از این نوع پرده ها برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنند و برای عید از آن ها استفاده کنند تا زیبایی خاصی را به محیط ببخشند.

به پرده هایی که لبه ی قسمت بالایی پرده به وسیله ی دستگاه مخصوصی پانچ شده باشد، پرده ی پانچ می گویند و برای استفاده در خانه ها و مکان های مختلف بهترین گزینه به شمار می رود.

انواع پارچه ها برای انتخاب پرده ی پانچ برای عید در دسترس می باشد که باید با توجه به دکوراسیون فضا و منزل آن را تهیه و استفاده کرد. پرده های پانچ با دارا بودن تنوع در طرح و رنگ به فضا جذابیت خاصی می دهند.

مزایای پرده پانچ

هنگام انتخاب پرده پانچ برای عید در مرحله ی اول باید در مورد ویژگی های آن باخبر شد. پرده های پانچ به دلیل ویژگی و قابلیت های زیادی که دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند که مزایای آن شامل موارد زیر است:

  1. 1. زیبایی و تنوع طراحی؛
  2. 2. نصب آسان و راحت پرده های پانچ؛
  3. 3. ساده و شیک بودن؛
  4. 4. شستشوی آسان؛
  5. 5. به صرفه و قیمت مناسب؛
  6. 6. تعادل فضا؛
  7. 7. ماندگاری زیاد؛
  8. 8. قابل ست کردن با انواع دکوراسیون؛
  9. 9. دارای جنس های مختلف برای حفظ حریم خصوصی؛
  10. 10. دوخت آسان.

انتخاب بهترین پرده پانچ برای عید

انتخاب بهترین پرده پانچ برای عید-مشهد پرده

با انتخاب مناسب پرده پانچ به آسانی تغییر اساسی در دکوراسیون منزل ایجاد می شود. ست کردن پرده های پانچ با تنوع طرح زیادی که دارد با محصولات و اجزای خانه در هنگام عید امکان پذیر و آسان است.

در روزهایی که سال تمام می شود و به طرف عید و ایام نوروز پیش می رود، خانم ها دوست دارند دکوراسیون منزل را تغییر دهند و پرده های قدیمی خود را به پرده های جدید و پر تنوعی مانند پرده های پانچ تغییر دهند. در این مقاله به توضیح بهترین و پر تنوع ترین پرده های موجود در بازار پرداخته می شود تا افراد با این پرده های پانچ بتوانند، جلوه ای شیک و با شکوه به فضا ببخشند.

پرده های پانچ با طراحی ظاهری ساده ی خود می تواند برای هر فضایی برای عید مناسب باشد و به زیباترین شیوه از آن ها استفاده کرد تا آرامش خاصی را به فضا ببخشد. مثلا با انتخاب پارچه ی شاد و رنگی مناسب برای فضای خانه، میتوان شادابی را در هنگام بهار و عید به محیط تزریق کرد.

پرده پانچ مناسب نوروز

با انتخاب پرده پانچ مناسب نوروز می توان ظاهری زیبا و جذاب به فضای منزل القاء بخشید. لازم است بدانید که پرده های پانچ با تنوع بسیار بالایی که دارد، بهترین گزینه برای خرید در ایام نوروز  و تغییر دکوراسیون منزل است.

برای شروع سال جدید و ایام نوروز از پرده هایی با رنگ های شاد و روشن  که مطابق با فصل بهار و عید و سبزه باشد، می توان استفاده کرد. در روزهای نزدیک به ایام نوروز همیشه پرده های پانچ با فروش بسیار خوبی مواجه بوده است.

اگر در این روزها به دنبال تعویض پرده هستید خرید پرده های پانچ پیشنهاد خوبی است. زیرا این نوع پرده ها ویژگی های زیادی دارند مثلا علاوه بر تک بودن، قدیمی و تکراری نمی شوند.

انواع پرده پانچ برای عید

اگر خواسته شود در مورد پرده پانچ صحبت و گفت و گو شود به بحثی گسترده در مورد تنوع پرده پانچ برخورد می شود، زیرا پرده های پانچ دارای جنس، تنوع زیاد، مدل و طرح های متفاوت اند.

انواع زیادی پارچه مانند مخمل، کتان، ساتن، حریر و ابریشم برای پرده پانچ وجود دارد.

انواع زیادی پرده پانچ برای عید در بازار وجود دارد که برای تزئین شیک خانه ها، توسط مشهد پرده به بازار عرضه شده است. نمونه ای از این نوع پرده ها شامل موارد زیر است:

1. پرده پانچ چاپی

این نوع پرده با تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. در میان پرده های پانچ، پرده ی پانچ چاپی نوع جدیدی از پرده ها است و طرفدار زیادی دارد زیرا هر نوع طرحی را می توان بر روی پرده چاپ کرد.

این نوع پرده برای عید و چاپ کردن هر طرحی بر روی آن مناسب است.

2. پرده پانچ سنتی

از این مدل پرده ها بیشتر برای افرادی که سبک سنتی را دوست دارند و برای محیط های سنتی مانند مکان های قدیمی و قهوه خانه استفاده می شود.

3. پرده پانچ ساده

این نوع پرده در میان محبوبیت زیادی دارد زیرا پرده های ساده و سفید یا حریر و تور فضای آرامش بخشی را در محیط به وجود می آورد. در این میان پرده ی ساده ی سبز رنگ که سبزی و تازه ای را در ایام نوروز نشان می دهد برای دکوراسیون ملایم و زیبا است.

4. پرده پانچ طراحی شده

این نوع پرده ها طوری است که افراد طرح دلخواه خود را به فروشگاه می برد تا بر روی پرده چاپ کنند.

5. پرده پانچ راه راه

با استفاده از پارچه های راه راه این نوع پرده دوخته می شود. استفاده از این نوع پرده فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه می دهد.

6. پرده پانچ کلاسیک

پرده پانچ کلاسیک بیشتر برای فضای با دکوراسیون کلاسیک به کار می رود. این نوع پرده برای ست کردن با مبلمان سلطنتی مناسب است.

7. پرده پانچ کتان

این نوع پرده ها ضخیم است و طرح و رنگ زیادی دارد و حالت پذیر است.

8. پرده پانچ طرح گل دار

پرده پانچ گل دار تنوع رنگ و طرح زیادی دارد و حس نشاط و آرامی را به فضای خانه می دهد.

9. پرده پانچ مخمل

پرده پانچ مخمل بیشتر برای اتاق پذیرایی کاربرد دارد و خوش فرم و حالت پذیر است. به دلیل ضخیم بودن این نوع پرده باعث گرم شدن فضای خانه می شود.

پرده پانچ پذیرایی برای عید

پرده پانچ پذیرایی برای عید-مشهد پرده

در انتخاب پرده پانچ پذیرایی برای عید باید به شرایط آب و هوایی و فضای مورد نظر منزل مانند پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب توجه کرد. در مناطق سرد بیشتر از پارچه های تیره و ضخیم و در مناطق گرم از پارچه های روشن و نازک استفاده می شود.

پارچه های پرده را باید با توجه به مدل آن انتخاب کرد. جنس پرده های پانچ همگی مناسب و با کیفیت هستند و می توان از آن ها برای هر مدلی مانند پرده پانچ پذیرایی استفاده کرد.

پرده های پانچ پذیرایی طرح، رنگ و مدل های گوناگونی دارد و افراد با هر نوع سلیقه ای برای دکوراسیون منزل می توانند از آن استفاده کنند.

برخی از انواع پرده های پانچ پذیرایی برای عید شامل موارد زیر است:

  1. 1. پرده پانچ پذیرایی چاپی؛
  2. 2. پرده پانچ پذیرایی حریر؛
  3. 3. پرده پانچ پذیرایی تور؛
  4. 4. پرده پانچ پذیرایی طرح دار؛
  5. 5. پرده پانچ پذیرایی مخمل؛
  6. 6. پرده پانچ پذیرایی طوسی؛
  7. 7. پرده پانچ پذیرایی کتان؛
  8. 8. پرده پانچ پذیرایی سفید.

مشهد پرده انواع زیادی پرده های پانچ را برای شما تولید و عرضه می کند.

قیمت پرده پانچ برای عید

قیمت پرده پانچ برای عید-مشهد پرده

مشهد پرده انواع پرده پانچ را با طرح و مدل های متنوع و به روز را برای شما فراهم کرده است. در صورت تمایل به تعویض پرده برای عید می توانید انواع پرده پانچ را از طریق همین صفحه خریداری نمایید.

قیمت پرده پانچ به دلیل تنوع و جنس پارچه متفاوت است، فروشگاه مشهد پرده با تضمین کیفیت کالا و تخفیف برای عید سعی کرده است تا بهترین عیدی را به شما دهد.

قیمت پرده پانچ در صورتی برای شما مقرون به صرفه می باشد که آن را از تولید کننده ی پرده پانچ، مانند مشهد پرده خریداری نمائید.

خرید پرده پانچ برای عید

انواع پرده پانچ مدرن و زیبا در مشهد پرده برای عید و شروع سال جدید موجود است.

در صورت تمایل به خرید پرده پانچ می توانید انواع پرده را به صورت آنلاین سفارش دهید. فروشگاه مشهد پرده با کادری مجرب در کوتاه ترین زمان پرده پانچ با کیفیت، زیبا، شیک و مناسب را به شما تحویل می دهد.

برای خرید پرده های پانچ برای عید می توانید با تخفیف ویژه با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی پرده پانچ برای عید پرداخته شد که تغییر دکوراسیون با کمک پرده های پانچ، فضای خانه زیبا و شیک می شود. پرده های پانچ و مزایای استفاده از آن تعریف شد.

با انتخاب پرده ی پانچ برای عید و مناسب نوروز می توان فضا را  به سبکی که مناسب باشد تغییر داد. انواع بسیاری پرده پانچ وجود دارد که در این مقاله به تعدادی از آن ها اشاره شد.

پرده پانچ پذیرایی برای عید انواع زیادی دارد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

مشهد پرده هر نوع پرده پانچی و دیگر انواع پرده را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. برای تغییر و بهبود زیبایی خانه و محل کار خود، همین امروز اقدام کنید و با بهترین تخفیف ها وقیمت ها، پرده ای جدید ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *