پرده پانچ کودکانه طرح ماشین ها کد p-8056

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح ماشین ها کد p-8056 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح ماشین ها کد p-8056  صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح قاب گل کد s-6880

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح قاب گل کد s-6880 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح قاب گل کد s-6880 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ اسلیمی طرح کاشی کاری کد p-323

650,000 تومان

پرده پانچ اسلیمی طرح کاشی کاری کد p-323 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ اسلیمی طرح کاشی کاری کد p-323 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح چهره کد p-8099

650,000 تومان

پرده پانچ طرح چهره کد p-8099 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح چهره کد p-8099 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح پتینه کد s8792

650,000 تومان
پرده پانچ طرح پتینه کد s8792 دارای دو قواره چپ و راست است که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح پتینه کد s8792 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-553

650,000 تومان

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-553 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-553 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح خانه جنگلی کد s-2417

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح خانه جنگلی کد s-2417 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح خانه جنگلی کد s-2417 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ خطاطی طرح خط نستعلیق کد p-378

650,000 تومان

پرده پانچ خطاطی طرح خط نستعلیق کد p-378 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ خطاطی طرح خط نستعلیق کد p-378 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ چهره طرح گریم رنگی کد s-7093

650,000 تومان

پرده پانچ چهره طرح گریم رنگی کد s-7093 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ چهره طرح گریم رنگی کد s-7093 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی بن تن کد s-6854

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی بن تن کد s-6854 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی بن تن کد s-6854 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ فانتزی طرح طاووس و گل و شاخه کد S8735

650,000 تومان
پرده پانچ فانتزی طرح طاووس و گل و شاخه کد S8735 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ فانتزی طرح طاووس و گل و شاخه کد S8735 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ سبک جدیدی از پرده ها است که پرده ای منحصر به فرد، زیبا و شیک، همه پسند با قیمت اقتصادی، مناسب و به صرفه است، همچنین ایستایی بی نظیر، کاربری آسان و شست و شوی بسیار راحتی دارد، به همین دلیل هر خریداری را مجذوب خود کرده و بسیار پرفروش است. قابل توجه اصفهانی های عزیز، در صورت تمایل به خرید و سفارش پرده پانچ در اصفهان می توانید انواع آن را از فروشگاه ما به صورت آنلاین سفارش دهید. مشهد پرده با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت به صرفه و بسیار مناسب، پرده پانچ را برای خریداران آماده و فوری به اصفهان ارسال می کند.

با ما همراه باشید تا شما را با انواع پرده های پانچ ساده و شیک آشنا کنیم.

پرده های ساده و شیک پذیرایی اصفهان

رده های ساده و شیک پذیرایی اصفهان-مشهد پرده

یکی از مدرن ترین و پر طرفدارترین پرده برای دکوراسیون پنجره اتاق پذیرایی، پرده پانچ ساده و شیک است.

پرده پانچ‌ برای اتاق پذیرایی در ابعاد و اندازه های مختلف قابل دوخت است و بیشتر از پارچه های با کیفیت و ضخیم برای تهیه ی این نوع پرده استفاده می کنند که علاوه بر حفظ حریم خصوصی، ورود نور خورشید به داخل مهیا شود.

در ادامه تعدادی از پرده های پانچ ساده و شیک برای اتاق پذیرایی را نام می بریم. در صورت  نیاز به تهیه پرده پانچ در اصفهان می توانید انواع آن را سفارش دهید تا فوری اماده و برای شما ارسال شود.

مدل پرده پانچ ساده: این مدل پرده ها تک رنگ هستند و در عین سادگی، زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارند، به طوریکه برای هر سبک و دیزاین مناسب است.

پرده پانچ تک پنل: پرده های تک پنل به طور یکدست کل پنجره را می پوشانند، به طوریکه در هر دو دست پنجره باز می شوند و در سبک های مدرن مورد پسند عموم مردم است.

پرده پانچ دو پنل: پرده های دو پنل، دو قواره جدا از هم هستند که در دو سوی پنجره قرار می گیرند. طرز استفاده از این گونه پرده ها بسیار آسان است و ایستایی خوبی دارند.

پرده پانچ‌ شالدار: این گونه پرده شباهت زیادی به پرده پانچ‌ مدل والان دار دارد. مدل پرده پانچ شالدار اینگونه است که تکه ای پارچه از میله ای مانند یک شال آویزان می شود و زیبایی خاصی به اتاق پذیرایی می دهد.

پرده پانچ شفاف: برای دوخت این مدل پرده از پارچه نازک مثل حریر استفاده می کنند که نور را به خوبی جذب می کند و حفظ حریم خصوصی زیادی ندارد به طوریکه نیاز به آستر دارد. پرده پانچ شفاف، بسیار زیبا و جذاب است.

پرده پانچ نیمه مات: برای دوخت پرده پانچ نیمه مات از پارچه های شفاف و مات استفاده می کنند که حریم خصوصی زیادی دارد و نور اندکی به داخل اتاق وارد می کند.

پرده پانچ فانتزی: این مدل پرده بسیار شیک، پُرطرفدار و پرفروش است و از آن برای تمام پنجره های سالن پذیرایی مخصوصا پنجره های کوچک استفاده می شود.

پرده پانچ سفید: پرده سفید با تمام سبک ها و دکوراسیون ها ست می شود و به علت سادگی، فضا را دلباز و بزرگ نشان می دهد.

مزیت ها و ویژگی های پرده پانچ

هنگام اقدام به خرید پرده پانچ در اصفهان کافیست قبل از خرید و ثبت سفارش از فروشگاه ما، قابلیت و مزایای پرده پانچ را بدانید که به شرح زیر است:

۱. قیمت مناسب، به صرفه و اقتصادی؛

۲. شست و شوی آسان؛

۳. ماندگاری طولانی پرده؛

۴. حفظ حریم خصوصی؛

۵. تنوع در طرح و رنگ؛

۶. کاربری ساده و آسان‌.

پرده آماده در اصفهان

انواع مدل های پرده پانچ در طرح های شیک و زیبا موجود می باشد که بیشتر به صورت آماده در ابعاد استاندارد برای پنجره های مختلف تهیه می شوند. یکی از مزیت ها و ویژگی های پرده پانچ این است که در صورت جا به جایی و تغییر منزل نیاز به خرید مجدد پرده ندارید و به راحتی همان را میتوانید جابجا کنید و یا با مدل جدید اماده شده جایگزین کنید.

هر زمان تمایل به تغییر دکوراسیون پنجره منزل و محیط کاری خود داشتید، کافیست مدل مورد پسند خود را سفارش دهید و در صورتی که پنجره های بزرگتری دارید به آسانی سایز پنجره مورد نظر را ثبت نمایید تا با همان سایز در زمان کوتاهی پرده برای شما ارسال شود.

برخی از انواع پرده پانچ آماده شامل موارد زیر است:

۱. پرده پانچ حریر؛

۲. پرده پانچ‌ راه راه؛

۳. پرده پانچ پذیرایی کتان؛

۴. پرده پانچ پذیرایی طرح دار؛

۵. پرده پانچ پذیرایی مخمل؛

۶. پرده پانچ پذیرایی سفید؛

۷. پرده پانچ گلدار؛

۸. پرده پانچ فانتزی.

قیمت پرده پانچ در اصفهان

فروشگاه ما همیشه سعی بر این دارد که پرده پانچ را با قیمت استثنایی و بسیار مناسب به دست خریدار برساند تا خریدار رضایت کامل را در مورد قیمت پرده داشته باشد، همچنین قیمت پرده پانچ به دلیل تنوع در جنس و مدل های مختلف آن متفاوت است و کیفیت پارچه  و مقدار پارچه به کار رفته برای دوخت، در تعیین قیمت تاثیر بسیار زیادی دارند.

برای تهیه پرده پانچ در اصفهان، کافیست از مدل های مختلف پرده پانچ در فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید و با سلیقه و پسند خود پرده را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید تا در هزینه صرفه جویی و قیمت مقرون به صرفه ای را برای خرید پرده پانچ پرداخت نمایید.

خرید پرده پانچ در اصفهان

اگر تمایل به خرید از فروشگاه ما را دارید و دوست دارید خریده پرده پانچ در اصفهان صورت گیرد، کافیست به ساده ترین روش ممکن و به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان پرده را دریافت نمایید.

در فروشگاه ما، انواع پرده پانچ به روز و شیک، مناسب برای تمام فضاها موجود است و مشهد پرده، همیشه تمام پرده های پانچ را از لحاظ دوخت و کیفیت پارچه تضمین می کند تا خریدار هنگام خرید هیچ گونه نا آسودگی در خصوص کیفیت نداشته باشد و بدون هیچ دلهره ای خرید را انجام دهد و به خانه ی خود با پرده های رنگارنگ و شیک پانچ‌، نشاط و آرامش بخشد.

جمع بندی

پرده پانچ یکی از مدل پرده های ساده و جذاب است که در طرح، جنس و رنگ تنوع زیادی دارد و برای تمام فضاها مثل آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، فضاهای مرطوب مثل حمام، تالار ها و هتل ها، سالن های آرایشی و ورزشی و غیره مناسب است.

امکان خرید پرده پانچ در اصفهان به صورت آنلاین از فروشگاه ما مزیت های زیادی برای خریداران ایجاد میکند، به طوریکه با خرید مستقیم از ما در وقت و هزینه صرفه جویی می شود و به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان، محصول با کیفیت به دست مشتری میرسد.

همین الان در صورت تمایل به خرید پرده، پرده مورد پسند و مناسب دکوراسیون منزل خود را سفارش دهید و در صورت وجود هر گونه سوال، با کادر مجرب فروشگاه ما تماس حاصل فرمایید تا جوابگوی تمام سوالات شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *