پرده پانچ گلدار طرح گل مصنوعی کد s-4227

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گل مصنوعی کد s-4227 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گل مصنوعی کد s-4227 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ منظره طرح نقاشی خیابان لندن کد s-6988

650,000 تومان

پرده پانچ منظره طرح نقاشی خیابان لندن کد s-6988 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ منظره طرح نقاشی خیابان لندن کد s-6988 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ اسلیمی طرح پیجک تو خالی کد s-7202

650,000 تومان

پرده پانچ اسلیمی طرح پیجک تو خالی کد s-7202 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ اسلیمی طرح پیجک تو خالی کد s-7202 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ حیوانات طرح نقاشی گنجشک زمینه اسلیمی کد s-2906

650,000 تومان

پرده پانچ حیوانات طرح نقاشی گنجشک زمینه اسلیمی کد s-2906 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ حیوانات طرح نقاشی گنجشک زمینه اسلیمی کد s-2906 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح سه بعدی کد p-705

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح سه بعدی کد p-705 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح سه بعدی کد p-705 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ خطاطی طرح شعر مولوی کد p-8289

650,000 تومان

پرده پانچ خطاطی طرح شعر مولوی کد p-8289 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ خطاطی طرح شعر مولوی کد p-8289 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8052

650,000 تومان

پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8052 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح اسلیمی کد p-8052  صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح شاخه گل رُز و پروانه کد s-4764

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح شاخه گل رُز و پروانه کد s-4764 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح شاخه گل رُز و پروانه کد s-4764 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودک طرح دختران و برج ایفل کد p-8331

650,000 تومان

پرده پانچ کودک طرح دختران و برج ایفل کد p-8331 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودک طرح دختران و برج ایفل کد p-8331 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ منظره طرح تک درخت کد s-7037

650,000 تومان

پرده پانچ منظره طرح تک درخت کد s-7037 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ منظره طرح تک درخت کد s-7037 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

انتخاب پرده پانچ در کرج و سفارش آن از مشهد پرده به خاطر الگو و طرح های زیبا و متنوعی که دارد، می تواند جلوه ی شیک و زیبا به فضا بدهد و به عنوان قطعه ای مهم در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد.

این نوع پرده ها از جنس پارچه های مرغوب با چیدمان پانچی ساخته می شوند و باعث حفظ حریم خصوصی می شوند.

معرفی پرده پانچ

معرفی پرده پانچ-مشهد پرده

پرده پانچ به پرده هایی گفته می شود که لبه ی قسمت بالایی آن به کمک ابزار مخصوصی به صورت مرتب پانچ می شود. یکی از اکسسوری های مهم و ضروری برای هر خانه و مکان پرده است و اهمیت زیادی در زیبایی منازل دارد.

پرده های پانچ از جنس پارچه های مختلف تهیه می شوند و برای انواع پنجره های منزل، ادارات و سایر مکان های دیگر استفاده می شوند.این نوع پرده ها به خاطر طرح و زیبایی خاص خود مورد توجه افراد با هر نوع سلیقه ای قرار گرفته اند.

پرده های پانچ به دلیل طرح های متنوع و زیبا، قابلیت انطباق با سلیقه و استایل های مختلف را دارند و می توان با آن ها فضا را جذاب و زیبا کرد.

ویژگی های مثبت پرده پانچ

پرده های پانچ مزایای زیادی دارند که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

۱. سهولت نصب؛

۲. قیمت مناسب؛

۳. شستشوی راحت؛

۴. تنوع طرح های زیبا و به روز؛

۵. دوام بسیار بالای پرده کتان؛

۶. مقاوم در برابر نور؛

۷. مناسب فضاهای مختلف.

پرده پانچ نسبت به پرده های دیگر ارجحیت پیدا کرده است زیرا دارای مزیت های زیادی است.

پرده فروشی ارزان در کرج

اگربه دنبال خریدی اقتصادی و به صرفه هستید، مشهد پرده یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتوانید در نظر داشته باشید. برای داشتن پرده پانچ در کرج با قیمت استثنایی، می توانید از فروشگاه مشهد پرده اقدام به خرید نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، پرده به دست شما برس

قیمت پرده پانچ در کرج

قیمت پرده پانچ مشهد پرده در کرج با توجه به مواردی مانند جنس پرده، ابعاد و اندازه، مدل پرده و… متغیر است. برای اطلاع از قیمت های پرده پانچ مشهد پرده و ارزیابی آن می توانید طرح ها و مدل های متنوع آن را مشاهده و بررسی کنید.

مشهد پرده انواع مختلف محصولات با کیفیت و شیک را با قیمت بسیار منصفانه و تخفیف دار در اختیار شما قرار می دهد.

خرید پرده پانچ از مشهد پرده در کرج

خرید پرده پانچ در کرج از مشهد پرده بسیار ساده است و می توانید خرید آسان و با اطمینان کامل داشته باشید.

برای خرید پرده پانچ از مشهد پرده در کرج، بهتر است قبل از خرید انواع و مشخصات محصولات موجود در فروشگاه مشهد پرده را بررسی کنید و با توجه به نیاز خود، انتخاب مناسب و طراوت بخشی را داشته باشید. شما می توانید پرده پانچ را از ما تهیه و لذت خرید شگفت انگیز را تجربه کنید.

محصولات با کیفیت بی نظیر زیادی  در فروشگاه مشهد پرده موجود است. در صورت تمایل به خرید پرده، فروشگاه مشهد پرده بهترین طرح و مدل های متنوع و به روز را در کوتاه ترین زمان و با قیمت به صرفه به شما تحویل می دهد.

ارسال فوری پرده پانچ به کرج

ارسال فوری پرده پانچ به کرج توسط مشهد پرده به آسانی و با قیمت منصفانه انجام می شود. تحویل فوری برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشهد پرده انواع پرده های پانچ شیک و زیبا را به مشتریان در کرج عرضه می کند. تمامی محصولات مشهد پرده ناب و منحصر به فرد هستند و تنوع و کیفیت بالایی دارند.

شما می توانید پرده پانچ مورد نیاز خود را سفارش دهید تا مشهد پرده محصول با کیفیت را با قیمت تولیدی و بدون هزینه اضافه به شما در کرج ارسال کند.

پرده پانچ پذیرایی در کرج

در صورتی که در کرج زندگی می کنید و می خواهید پرده پانچ پذیرایی مرغوب و با کیفیت با رنگ مناسب و سبک دکوراسیون مخصوص به خود را تهیه کنید، می توانید انواع متعدد و زیبای آن را از مشهد پرده سفارش دهید تا با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان آماده و برای شما ارسال شود.

پرده های پانچ پذیرایی باید با دکوراسیون محیط مناسب و هماهنگ باشند. این نوع پرده جزء پرده های زینتی برای دکوراسیون اتاق پذیرایی می باشد و از پر طرفدارترین انواع پرده های پانچ است. پرده پانچ پذیرایی انواع زیادی دارد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

۱. پرده پانچ پذیرایی ساده؛

۲. پرده پانچ پذیرایی تک پنل؛

۳. پرده پانچ پذیرایی دو پنل؛

۴. پرده پانچ پذیرایی شالدار؛

۵. پرده پانچ پذیرایی سفید؛

۶. پرده پانچ پذیرایی طوسی؛

۷. پرده پانچ پذیرایی فانتزی؛

۸. پرده پانچ پذیرایی حریر؛

۹. پرده پانچ پذیرایی مخمل؛

۱۰. پرده پانچ پذیرایی طرح دار؛

۱۱. پرده پانچ پذیرایی نیمه مات؛

۱۲. پرده پانچ پذیرایی ترکیبی؛

۱۳. پرده پانچ پذیرایی شفاف.

هر کدام از انواع پرده پانچ پذیرایی ویژگی های مخصوص به خود را دارد و بر اساس نیاز و سلیقه ی خود می توانید هر کدام از آن ها را از مشهد پرده سفارش دهید تا در اسرع وقت با کیفیت ترین پرده برای شما شما ارسال شود.

مدل های مختلف پرده پانچ

مدل های مختلف پرده پانچ تنوع طرح بسیار زیادی دارند، برای تهیه ی آن ها چه در کرج و چه در هر جای ایران ساکن باشید به آسانی می توانید از طریق همین فروشگاه انلاین پرده، انواع پرده های پانچ را مشاهده و بعد سفارش دهید.

تنوع در طرح و رنگ  و مدل های  پرده پانچ مشهد پرده آن قدر زیاد است که تمامی افراد با هر سلیقه را راضی نگه می دارد. در ادامه برخی از انواع مدل پرده پانچ بررسی می شود که شامل موارد زیر است:

پرده پانچ سفید و ساده

پرده پانچ سفید و ساده یکی از محبوب ترین مدل های پرده پانچ است که بیشتر از پارچه های حریر و تور ساخته می شود. این مدل برای افرادی مناسب است که دوست دارند فضای خانه،منازل ساحلی و… را ملایم نشان دهند و جلوه ی آرامش بخشی ایجاد کنند.

این نوع پرده ها بهترین گزینه برای دکوراسیون ساده و مینیمال می باشد و لوازم خانه نظیر مبلمان بیشتر نمایان می شوند.

پرده پانچ چاپی

پرده پانچ چاپی از جنس پارچه ی مخصوص با طرح های چاپی تهیه می شود و برای تزئین بیشتر استفاده می شوند.

این نوع پرده ها دارای طرح های رنگارنگ و جذابی هستند و می توان فضا را با آن ها زیبا و دلنشین کرد. طرح های مورد نظر با هر نوع سلیقه ای بر روی این نوع پرده ها با کیفیت بسیار بالا چاپ می شود و این دلیلی برای محبوبیت آن ها شده است.

معمولا از پرده های پانچ چاپی برای تزئین اتاق ها و محیط ها و افزایش جذابیت دکوراسیون فضا استفاده می شود.

پرده پانچ سنتی

پرده پانچ سنتی به دلیل طراحی دقیق و استفاده از مواد با کیفیت، برای دکوراسیون محیط جلوه ی زیبایی دارد. این پرده ها برای محیط های سنتی و سنتی مدرن مناسب هستند و طرح ها و گل های سنتی، اشکال ترمه و اسلیمی و رنگ آبی فیروزه ای در این پرده ها بیشتر قابل مشاهده است.

افرادی که علاقه مند به سبک سنتی، هنری و فضای اصیل ایرانی هستند از این نوع پرده استفاده می کنند.

پرده پانچ طراحی شده (طرح دلخواه افراد)

پرده های پانچ طراحی شده به پرده هایی گفته می شود که طرح ها و الگوهای مختلفی بر روی سطح آن ها نقش بسته شده است. افراد با هر سلیقه ای می توانند طرح دلخواه خود را بر روی آن ها چاپ کنند.

این مدل پرده ها با استفاده از تکنیک های خاصی که باعث می شود طرح ها و الگوها به صورت دقیق و زیبا بر روی پرده ها ایجاد شوند، ساخته می شود. از این مدل برای انواع مختلف فضاها مانند اتاق کودکان استفاده می شود و جلوه ی خاصی به فضا اضافه می کند.

پرده پانچ راه راه

پرده ی پانچ راه راه با الگویی که شامل پارچه های راه راه و یا ترکیب دو پارچه به هم است، دوخته می شود. این نوع پرده برای جلوه ی زیبا و تنوع در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

پرده های راه راه به دو صورت افقی و عمودی بر اساس مساحت اتاق دوخته می شوند که پرده های راه راه افقی مناسب فضاهای کوچک است و پرده های راه راه عمودی مناسب فضاهای با ارتفاع کم است زیرا فضا را مرتفع تر نشان می دهد.

پرده پانچ طرح خط نستعلیق

پرده پانچ طرح خط نستعلیق نوعی پرده پانچ است که با استفاده از طرح و خطوط نستعلیق طراحی می شود. این نوع پرده از خطوط ظریف و زیبا استفاده می کند که به شیوه ای زیبا و هنرمندانه طراحی می شود.

پرده پانچ طرح خط نستعلیق به دلیل سادگی و زیبایی آن مناسب نصب در فضاهای مدرن نیز میباشد.

برای داشتن پرده پانچ طرح خط نستعلیق به دلیل اینکه در بازار کمتر وجود دارد، بهتر است آن را از مشهد پرده سفارش دهید و مشهد پرده این نوع پرده و تمامی مدل های دیگر پرده پانچ را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می کند.

پرده پانچ کلاسیک

پرده پانچ کلاسیک پرده ای محبوب است که برای فضاهای با دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده می شود. این نوع پرده ها بیشتر برای ست کردن با مبلمان سلطنتی به کار می رود و ظاهری زیبا و شیک به فضا می بخشد.

پرده پانچ کتان

پرده پانچ کتان مناسب برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و… است. این نوع پرده به خاطر جنس پارچه ی آن به صورت زیبا و مطلوب ایستاده می شود.

پرده پانچ طرح گل دار

پرده پانچ طرح گل دار نوعی پرده است که از طرح گل های زیبا و جذاب بر روی سطح آن استفاده می شود. با وجود تنوع رنگ زیاد در این نوع پرده ها، برای خانه هایی که فضای آن بسیار ساده و بی روح می باشد، استفاده از آن جلوه ای زیبا و شاداب به دکوراسیون خانه می دهد.

پرده پانچ طرح داماسک

پرده پانچ طرح داماسک نوعی مدل پرده با طرح های گل و بوته های پیچیده و زیبا است که به دلیل زیبایی و شیک بودن آن، برای تزئین فضاها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این پرده با مبلمان سلطنتی فضایی ایده آل و جذابی به وجود می آورد.

پرده پانچ مخمل

پرده پانچ مخمل بیشتر برای مکان های خاص و شیک استفاده می شود. این پرده بیشترین کاربرد را دارد و قابل ست کردن با تمام فضاها است.

استفاده از پرده پانچ مخمل از دید مشاهده کننده جلای ایستایی بسیار زیبا و خاصی به فضا می بخشد و برای مکان های با فضای وسیع و سبک مدرن مناسب است.

جمع بندی

در این مقاله با پرده پانچ و انواع آن آشنا شدید که امیدواریم خریدی رضایت بخش داشته باشید.

پرده پانچ مشهد پرده یک عنصر بی بدیل و تأثیرگذار در دکوراسیون و زیبایی فضاهای داخلی است. این پرده های زیبا و کارآمد با طراحی و کیفیت بالای خود، نشانه ای از توجه و حرفه ای بودن فروشگاه مشهد پرده به نیازهای مشتریان خود می باشد.

در صورت نیاز و تمایل به خرید پرده پانچ در کرج می توانید نوع آن را انتخاب کنید تا مشهد پرده در اسرع وقت آن را برای شما ارسال کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *