چند ویژگی کاغذ دیواری مرغوب

ویژگی های کاغذ دیواری مرغوب را این بار از زبان مشهد پرده بشنوید و بهتون یه سری تقلب برسونیم تا موقع خرید پوستر دیواری یا کاغذ دیواری گمراه نشید وبا خیال راحت تری خرید کنید.

این ویژگی ها رو بهتره برای خودتون اولویت بندی کنید و به وقت خرید بدونید که از فروشگاه مورد نظرتون چی میخواید.

کاغذ دیواری با کیفیت

چند ویژگی کاغذ دیواری مرغوب

پوستر دیواری مرغوب و ویژگی های آن

1. کاغذ دیواری هایی که با کیفیت هستن به همون اندازه از چسبندگی خوبی هم برخوردارن.

بنابراین اگر پوستر دیواری به راحتی قابل نصب باشه و موقع نصب کردن رو دیوار، کشیده نشه، جمع نشه، زیر کاغذ هوا نمونه میشه ادعا کرد که یه کاغذ دیواری مرغوب و جنس خوب خریداری کردید.

2. از منحصر به فرد ترین ویژگی هایی که برای یه کاغذ دیواری میشه در نظر گرفت، قابلیت شست و شویی که دارن. کاغذ دیواری هایی که تو فروشگاه ها موجودن بر اساس مرغوبیت شون و حفظ کیفیت بعد از شست و شو تو بازار درجه بندی میشن.

به طور کلی توصیه می کنیم که اگر فرزند خردسال دارین و یا برای دیوار هاتون رنگ روشنی از کاغذ دیواری رو انتخاب کردید حتما نوع با کیفیتش رو خریداری کنید. تا بتوانید سال ها از کیفیت و زیبایی آن نهایت استفاده را ببرید.

معمولا روی کاغذ دیواری های مرغوب زمانی که بچه ها با ماژیک یا خودکار روی اونا خط میندازن خیلی راحت شسته میشه و اصلا جای لک روی کاغذ دیواری نمیمونه.

ویژگی های پوستر دیواری مرغوب

رول کاغذ دیواری و ویژگی های مرغوب آن

3. موقع خرید حتما از کیفیت پوستر دیواری سوال کنین بعضی از پوسترهای دیواری بعد از مدتی رنگ و روی خودش رو از دست میده و کم رنگ تر به نظر میرسه. مشهد پرده پرده با توجه به دانشی که داره سعی کرده باکیفیت ترین پوسترهای دیواری را تحویل مشتریان دهد.

پس هر چقدر کاغذ دیواری مرغوب تر باشه این اتفاق کمتر  رخ میده و اگر قرار باشه کم رنگ بشه در طولانی مدت این اتفاق می افته.

کاغذ دیواری جدید
در کل کاغذ دیواری مرغوب مدت زمان بیشتری قابلیت مصرف دارد و باید هم همینطور باشه زیرا یکی از دلایل استفاده از کاغذ دیواری علاوه بر زیبایی منحصر به فردش این است که مقرون به صرفه هم باشد. در غیر این صورت انگیزه ای برای استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ باقی نمی ماند

یکی دیگه از بهترین ویژگی های کاغذ دیواری مرغوب اینه که پوستر دیواری در بعضی مکان ها بعد از یه مدت تغییر رنگ نده. همون طور که ما میبینیم پشت تابلو ها، بالای شوفاژ و… بعد از مدتی رنگشون تغییر پیدا می کنه و دیگه مثل سابق نیست. توی کاغذ دیواری مرغوب این اتفاق خیلی کم و به ندرت پیش میاد.

5. از ویژگی خوب کاغذ دیواری با کیفیت و مرغوب باید به مقاومت اون تو خط خوردگی، خش برداری و پاره شدگی اشاره کرد.

کاغذ دیواری هایی که روی لایه ی خارجی اون ها یک لایه نازک پلاستیک کشیده شده باشه این ویژگی رو خواهند داشت که در برابر پاره شدن مقاومت می کنند.

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری های قابل شستشو

6. به جا نذاشتن هیچ رد و درزی روی دیوار از ویژگی های خوب کاغذ دیواری محسوب میشه.

7. پاره شدن کاغذ دیواری به سادگی ایجاد نمی شود مگر این که سال های طولانی از آن استفاده شود و بر اثر ضرب خوردگی شیء تیز پاره یا سوراخ شود.

 

کاغذ دیواری مرغوب اتاق

کاغذ دیواری ضد خش و پارگی

8. کاغذ دیواری مرغوب علاوه بر تمام این مسائل باید یک ویژگی بسیار مهم رو هم داشته باشه! اون ویژگی چیزی نیست جز ضد آلرژی بودن.

پس دقت کنید که کاغذ دیواری با درجه کیفی پایین نخرید چون ممکنه برای اعضای خونواده یا همکاراتون ایجاد آلرژی و حساسیت بکنه.

بعضی از افراد به جنس های بی کیفیت و رنگ های نامرغوب آلرژی دارند و آن ها را دچار خارش یا حساسیت های دیگر می کند که بهترین راه برای مقابله با آ« ها استفاده از پوستر دیواری با کیفیت می باشد.

کاغذ دیواری جدید- مشهد پرده

مدل جدید کاغذ دیواری با کیفیت

سایت مشهد پرده سال ها است در زمینه فروش انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری فعالیت می کند و هم اکنون تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی تحویل مشتریان می دهد. در صورت نیاز می توانید از میان دسته بندی ها مدل های مختلف پوستر دیواری را مشاهده کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *