در این مقاله قصد دایم شما را با یکی از جالب ترین مدل پردها آشنا کنیم که بهترین انتخاب برای  هر مدل آشپزخانه ایست، البته این جمله به آن معنا نیست که در سایر فضاها نشود از این مدل پرده استفاده کرد؛ بلکه برای این منظور کافی ست تا مدل و طرحی که متناسب با مکان و فضای مورد نظر است را انتخاب کرده و بر روی این مدل پرده به خصوص پیاده کنید که این مساله خودش یکی از نقاط قوت یک پرده خوب و ایده آل است.

مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه، که جزو پردهای پرکاربردترین و پر طرفدارترین پردها به شمار می رود و  از آن دسته پردهایی ست که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است و اگر تا پایان این مقاله با ما باشید شما هم برای خرید پرده زبرا سریعا اقدام خواهید کرد.

آشنایی با پرده زبرا، پرده ای شیک و اسپرت

آشنایی با پرده زبرا

آشنایی با پرده زبرا

قبل از اینکه در مورد مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه مطالبی ارائه بدهیم، لازم است تا کمی با این مدل پرده آشنا شویم و اطلاعاتی کلی از آن بدست آوریم.

پرده زبرا همانطور که از اسمش پیداست درست شبیه خطوطی که روی گورخر وجود دارد راه راه است. این نوع پرده به نوعی همان پرده کرکره ای ست، با این تفاوت اساسی که جنس پردهای زبرا از پارچه است و به همین دلیل از دوام و انعطاف خوبی برخوردار است.

پردهای زبرا از دولایه پارچه که یکی نازک و تقریبا حریر است و آن پارچه دیگر ضخیم است تولید می شود و پرده ای دولایه است که به سه صورت دستی، برقی و اتوماتیک هستند و بنا به استفاده و بودجه می توان هرکدام از آن ها ر انتخاب کرد.

پردهای زبرای دستی بوسیله طناب یا زنجیر کنار پرده قابل تنظیم هستند، در حالیکه در  پرده زبرا برقی از ریموت جهت کنترل نور ورودی استفاده می شود. در مدل پرده زبرا هوشمند یا اتوماتیک، طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده خود پرده به صورت اتوماتیک نور را تنظیم میکند که این مدل پرده برای خانه هایی که هوشمند هستند و توسط سیستم مرکزی کنترل می شود مناسب است.

مزایای خرید مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

مزایای خرید مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

مزایای خرید مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

اگر به دنبال یک پرده ایده آل ، شیک و با قیمت مناسب هستید و می خواهید آشپزخانه خود را در کنار تجهیزاتی که در آن وجود دارد با یک پرده فوق العاده لوکس و هماهنگ با دکوراسیون تزیین کنید از میان مدل پردهایی که برای آشپزخانه طراحی شده است مانند پرده آشپزخانه والان دار، پرده اشپزخانه پانچ و …پیشنهاد ما به شما خرید انواع مدل پردهای زبرا جدید اشپزخانه است.

برای اطمینان بخشی به شما به چند مورد از مزایای کلی که مختص انواع مدل پردهای زبرا جدید اشپزخانه است و در دیگر انواع پردها کم و بیش وجود ندارد اشاره می کنیم:

  • نصب و نگهداری اسان: این پردها متعلقات و آویزهایی مانند والان ندارد تا زحمت نصب آن ها را چندین برابر کند، ضمن اینکه کاملا کاربردی ست و فقط جنبه تزیینی ندارد، مانند پردهای والان دار که نه جلوی نور را می گیرد و نه نور را می شود بوسیله آن ها تنظیم کرد، اما چهره و جلوه زیبایی به آشپزخانه می دهد.
  • قابلیت تنظیم نور به صورت دستی و برقی: این پردها قابلیت این را دارد که میزان نور را کم و زیاد کند و به آشپزخانه حالت سایه روشن، تاریک، نیمه تاریک و روشن بدهد.
  • شستشو و غبارروبی آسان: می توان به وسیله جاروبرقی غبار روی پرده را گرفت و چون از جنس پلی استر هستند در برابر پاشیدن آب مقاوم اند و می توان با محلول آب و صابون روی پرده کشید تا تمیز شود، البته این نوع تمیز کردن مناسب نظافت هفتگی ست و اگر زمان بیشتری از تمیز بودن پرده می گذرد باید آن را باز کرده و کاملا شستشو داد.
  • دوام و عمر زیاد: این پردها در دوام و ماندگاری حرف اول را می زنند و می توانند سال ها نو و دست نخورده به نظر برسند.
  • تنوع در طرح: که باعث شده است در همه مکان ها و فضاها قابلا استفاده باشد.
  • اشغال کردن فضای کم: این پردها به صورت عمودی جمع می شوند و اصطلاحا بالا رو هستند به همین دلیل فضای بسیار کمی را می گیرند.
  • قابلیت تنظیم نور به صورت دلخواه و با هر شدت و ضعفی
  • کنترل میزان دید باز و دید بسته(حریم خصوصی): اگر پنجره آشپزخانه شما رو به خیابان باز می شود و یا به سمت خانه همسایه دید دارد، انتخاب انواع مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه می تواند بهترین کاری باشد که انجام می دهید؛ زیرا با خرید پرده زبرا برای این پنجره ها می توانید به راحتی از نور طبیعی روز استفاده کنید در حالیکه امکان دید از بیرون به داخل وجود ندارد.
  • قابلیت تنظیم پرده به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست؛ این ویژگی باعث می شود تماس با پرده کم شود و پرده دیر تر کثیف شود.
  • قابلیت اشتعال پایین؛ انواع مدل پرده زبرا جدید آشپرخانه به علت جنس پلی استری که دارند احتمال اشتعال پذیری در آن ها بسیار کم است و هم چنین چربی ها کمتر روی این جنس پارچه رسوب می کنند.
  • کاهش دادن چشمگیر حوادث غیرمترقبه در آشپزخانه: در آشپزخانه ها اغلب اجاق گاز نزدیک پنجره است که اگر از پردهای سنتی و دیگر پردها استفاده شود، به علت وزش باد و تکان هایی که به دامنه پرده می دهد، ممکن است احتراق صورت بگیرد اما در انواع مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه این مشکل کاملا رفع شده است؛ زیرا پردهای زبرا داخل یک قاب فلزی فیکس شده اند که با وزش باد تکان نمی خورند و چون به سمت بالا جمع می شوند، هنگام پخت و پز مزاحم شما نیستند.

قیمت مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

قیمت مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

قیمت مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه

قیمت انواع مدل پردهای زبرا آشپزخانه، با توجه به جنس پرده، کیفیت، متر مربع مصرفی و مدل طرحی که روی پارچه آن به کار می رود فرق دارد. اگر برای شما قیمت پرده آشپزخانه چندان مساله مهمی نیست و می خواهید فقط از هر جهت آشپزخانه عالی به نظر برسد، می توانید از میان انواع مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه، پرده زبرا مدل شب و روز را انتخاب کنید. این پرده جزو جدیدترین پردهای مدرن است که با وجود ورود تازه اش به بازار پرده توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند و به علت طراحی خاصی که دارد از دیگر انواع مدل پردهای زبرا گران تر است اما با این وجود با زهم خرید پردهای  زبرا نسبت به سایر انواع مدل پردها مقرون به صرفه تر است.

انواع مدل زبرا برای آشپزخانه

انواع مدل زبرا برای آشپزخانه

انواع مدل زبرا برای آشپزخانه

از میان انواع مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه می توان به چند مدل زیر که رایج ترین مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه است اشاره کرد:

پرده زبرا ساده

این پردها فاقد هر گونه طرح روی پارچه هستند و غالبا تک رنگ و به رنگ سفید هستند که برای آشپزخانه های کوچک یا به سبک مینیمال و آشپزخانه هایی که به سالن پذیرایی وصل هستند مناسب است؛ زیرا هرچه ساده تر باشد، بیشتر با محیط پیرامون هماهنگ شده و  فضا را بزرگتر نشان می دهد.

توجه داشته باشید که پرده ای که انتخاب می کنید برای آشپزخانه است بنابراین سعی نکنید به سراغ رنگ های تیره بروید؛ زیرا آشپزخانه محل پخت و پز و غذاخوردن است و باید نهایت بهداشت را در این قسمت از خانه که به قلب خانه معروف است رعایت شود.

بنابراین اگر دکور آشپزخانه شما تیره است باز هم سعی کنید رنگ پرده را روشن انتخاب کنید و به حرف کسانیکه می گویند پرده تیره آلودگی را کمتر نشان می دهد و شما مجبور نیستید زمان زیادی را برای تمیز کردن آن صرف کنید گوش ندهید.

پرده زبرا پلیسه دار

از انواع مدل پردهای زبرا جدید آشپزخانه است که به سبب مدل پرکاری که دارد برای آشپزخانه های مجلل و لوکس یا آشپزخانه هایی با سبک کلاسیک بسیار مناسب است.

پرده زبرا چاپی

در این مدل پردها می توان طرح مورد نظر خود را با توجه به مکانی که می خواهید پرده زبرا را در آنجا نصب کنید انتخاب کرده و سفارش دهید تا روی پرده چاپ کنند.

پرده زبرا سیلوئت

در تولید این مدل پردهای زبرا معمولا یا در لایه زیرین هم پرده ضخیم به کار رفته است و یا کلا دارای سه لایه است که برای افرادی که دوست ندارند تحت هیچ شرایطی از بیرون به داخل آشپزخانه دید داشته باشد کاملا ناسب است.

مدل پرده زبرا شب و روز یا پرده زبرا دو مکانیزه

این پرده از دو مکانیزم جدا برای هر لایه پرده استفاده می کند؛ به این صورت که شما می توانید از لایه رویی که معمولا کلاسیک، گلدار، مدرن یا فانتزی انتخاب می شود و بیشتر جنبه تزیینی دارد برای روز و از لایه زیرین که ضخیم تر است برای شب استفاده کنید زیرا هر لایه به طور جداگانه چمع و باز می شود و دارای گیربکس جداگانه است.

پرده زبرا سه بعدی

این مدل پرده بسیار پرطرفدار است و به خاطر طراحی خاصی که دارد می شود در هر مکانی از آن استفاده کرد. همچنین تنوع طرح و رنگ در این مدل پرده فراوان است.

عکس پرده زبرا مناسب برای آشپزخانه

عکس پرده زبرا مناسب برای آشپزخانه

عکس پرده زبرا مناسب برای آشپزخانه

عکس پرده زبرا

عکس پرده زبرا

در ادامه سایت مشهد پرده، جهت سهولت در کار جستجوی شما چند عکس از جدیدترین انواع مدل پردهای زبرا را برای شما تهیه کرده است که در رنگ و مدل و طرح بسیار متنوع هستند و شما میتواند از میان این تصاویر ان چیزی را مطابق سلیقه شماست انتخاب کنید و یا اینکه از ان ها ایده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *