از میان انواع مدل پرده هایی که در بازار وجود دارد یکی از بهترین مدل هایی که بسیار پرکاربرد ست انواع مدل پرده زبراست که برای همه مکان ها و فضاها مانند آشپزخانه و اتاق خواب، سالن پذیرایی، ادارات و … قابل استفاده است که ما در این مقاله بنا داریم از بین انواع پرده های زبرا به ذکر مزایای خرید پرده زبرا برای اتاق خواب بپردازیم.

همه شما خوب می دانید که آنچه یک اتاق خواب را به مکانی جذاب و دلنشین تبدیل می کند و باعث می شود تا فرد احساس آرامش و راحتی کند، دکوراسیون و نحوه چیدمان یک اتاق است که می بایست در نهایت سلیقه و زیبایی چیده شده باشد.

در این میان، یکی از مهم ترین عناصری که در دکوراسیون اتاق ها به آن توجه ویژه می شود پرده اتاق خواب است که به جرات می توان گفت یکی از المان های اساسی و عامل روح بخشی به اتاق ها می باشد.

پرده زبرا برای اتاق خواب

پرده زبرا برای اتاق خواب

پرده زبرا برای اتاق خواب

خرید پرده مدل زبرا برای اتاق خواب می تواند یک انتخاب ایده آل باشد؛ زیرا به سبب امتیازاتی که انواع پرده زبرا نسبت به دیگر انواع پرده دارد و یک زینت بخشی خاصی به اتاق می دهد، بیشتر از سایر پرده ها مورد توجه و علاقه طراحان و متخصصان دکوراسیون داخلی قرار دارد.

البته برای اینکه یک اتاق با فضایی دلخواه و پرده ای مناسب داشته باشید و مطمئن باشید که آیا پرده مدل زبرا برای اتاق خواب شما مناسب است و یا خیر، ابتدا باید به سراغ فاکتور هایی بروید که به شما در انتخاب یک پرده خوب برای اتاق خواب کمک می کند.

هر چند در آخر کار متوجه خواهید شد که اتاق خواب شما با هر ویژگی ای که دارد، بالاخره با یکی از انواع مختلف پرده های زبرا هماهنگ خواهد شد؛ زیرا این پرده ها در رنگ، طرح، جنس پارچه، مدل و کیفیت تنوع دارد و نه تنها با هر سبکی از کلاسیک گرفته تا مدرن و سلطنتی و … به راحتی ست می شود، بلکه زیبایی این سبک چینش ها را دوچندان می کند.

البته برخی می گویند در خانه هایی که به سبک کلاسیک چیده شده اند، شاید پرده زبرا چندان مناسب نباشد، ولی در هر حال شما باید به سایر المان هایی که در انتخاب یک پرده موثر است هم توجه کنید؛ مانند رنگ دیوارها، مدل و رنگ روتختی و روبالشی ها و… زیرا همیشه این سبک چینش منازل نیست که تعیین کننده مدل پرده هاست و اتفاقا گاهی تابو شکنی ها و خارج شدن از سیر طبیعی زندگی، خودش یک سبک جدید را بوجود می آورد و این تنها به سلیقه، حس و حال و مهارت شما بستگی دارد و بس.

چرا مدل زبرا برای اتاق خواب مناسب است؟

چرا مدل زبرا برای اتاق خواب مناسب است؟

چرا مدل زبرا برای اتاق خواب مناسب است؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید دانست در اتاق خواب معمولا چه چیز هایی اهمیت دارد؟

در اتاق خواب، چه برای کودکان باشد و چه برای بزرگسالان یکسری ویژگی های خاصی را باید مد نظر داشت؛ زیرا اتاق خواب نسبت به دیگر فضاهای منزل بیشترین استفاده را دارد و یک حریم خصوصی برای افراد به شمار می رود و محلی برای پناه بردن از شلوغی ها و گاه روزمرگی هاست؛ بنابراین هرچه برای تزیین این بخش از خانه زمان گذاشته شود و از همه جهات به بکر و دنج بودن آن توجه شود کم است، خصوصا این مساله برای کودکان که بیشتر از سایرین از محیط پیرامون خود الگو می گیرند و تاثیر پذیرترند اهمیت دارد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با انتخاب پرده مدل زبرا برای اتاق خواب خود و نیز کودکان، می توانید تمام آنچه را که از یک پرده خوب انتظار دارید یکجا بدست آورید.

کنترل آسان نور با انتخاب مدل زبرا برای اتاق خواب

کنترل آسان نور با انتخاب مدل زبرا

کنترل آسان نور با انتخاب مدل زبرا

یکی از ان مواردی که یک اتاق خواب را به مکانی برای یک استراحت دلچسب و خوابی عمیق و راحت تبدیل می کند، میزان نوری ست که به اتاق وارد می شود. غالب افراد دوست دارند هنگام خواب هیچ نوری وارد اتاق نشود و در زمان استراحت طی روز، با یک اتاق کاملا تاریک و عاری از هرگونه نور مواجه باشند، که تحقق این مساله شاید از عهده پرده های دیگر چندان برنیاید اما با انتخاب پرده مدل زبرا برای اتاق خواب این نیاز افراد به سادگی پاسخ داده می شود.

در پرده مدل زبرا برای اتاق خواب شما می توانید به راحتی میزان ورود نور به داخل اتاق را تنظیم کنید که دوست دارید نیمه تاریک باشد، تاریک محض باشد و یا اینکه دوست دارید از نور طبیعی بهره ببرید و علاقه ای به روشن کردن چراغ ندارید.

حفظ حریم خصوصی و امنیت با مدل زبرا برای اتاق خواب

حفظ حریم خصوصی و امنیت با مدل زبرا

حفظ حریم خصوصی و امنیت با مدل زبرا

یکی دیگر از موارد مهمی که از یک پرده اتاق خواب ایده آل انتظار می ورد این است که حافظ حریم خصوصی افراد باشد که در پرده زبرا این نیاز به خوبی پاسخ داده شده است؛ زیرا در مدل زبرا برای اتاق خواب، شما در واقع دو پرده دارید که یکی از آن ها به دلیل جنس ضخیمی که دارد(معمولا از جنس کتان است)  و زیر پرده کرکره ای قرار دارد، جلوی ورود دید مزاحم به داخل را می گیرد.

اتاقی دلباز با انتخاب پرده مدل زبرا برای اتاق خواب

اتاقی دلباز با انتخاب پرده مدل زبرا

اتاقی دلباز با انتخاب پرده مدل زبرا

مطمئن باشید در صورت خرید پرده مدل زبرا برای اتاق خواب، هیچ گاه پشیمان نخواهید شد؛ زیرا یکی از ویژگی هایی که این مدل پرده را محبوب کرده است همین طرح افقی آن است که سبب شده تا فضای اتاق های کوچک را بزرگتر نشان بدهد و از طرفی چون فضای کمی را اشغال می کند، دست و پاگیر نیست و داخل قاب مخصوص خود قرار دارد، به خوبی توانسته است در بزرگ و دلباز نشان دادن اتاق موفق باشد، جدا از این که می توانید انواع طرح ها و نقوشی که مورد علاقه خودتان است و به نوعی جزو افکار و سلایق شخصی شماست را روی این مدل پرده ها پیاده سازی کنید و مجبور نیستید برای چاپ این طرح ها، نظرات دیگران را دخالت دهید؛ زیرا قرار است این پرده را در اتاق خصوصی خود نصب کنید.

در ضمن یکی از تکنیک هایی که برای بزرگ شدن اتاق می توانید به کار بگیرید این است که پرده زبرا را بزرگتر از پنجره خود انتخاب کنید، با این تکنیک ظریف در واقع توانسته اید پنجره اتاق را بزرگتر نمایش دهید که همین موضوع تاثیر زیادی بر دلباز نشان دادن اتاق دارد.

قابلیت کنترل از راه دور

قابلیت کنترل از راه دور-مشهد پرده

قابلیت کنترل از راه دور

یکی از بهترین ویژگی هایی که در مدل زبرا برای اتاق خواب می توان نام برد قابلیت تنظیم نور آن از طریق ریموت است که اهمیت این نقطه مثبت پرده زبرا را می توان از افرادی که خسته و کوفته از راه می رسند و حوصله تنظیم پرده را ندارند و نمی خواهند با هر بار تغییر میزان نور ورودی به اتاقفدوباره از جای خود بلند شوند و پرده را تنظیم کنند پرسید!!

بله کافی ست تا در تخت خود دراز بکشید و همه چیز را با یک ریموت کنترل کنید به همین راحتی.

پرده زبرا خوش دوام و باوفا

پرده زبرا خوش دوام

پرده زبرا خوش دوام

پرده زبرا از مدل پرده هایی ست که به لحاظ جنس و کیفیت یک پرده خوب به شمار می ورد و دوام و عمر زیادی دارد.

این پرده ها اگر درست نگهداری شوند و در شستشوی آن ها نهایت دقت صورت بگیرد، بسیار با دوام هستند و در واقع با خرید پرده مدل زبرا برای اتاق خواب از دو لحاظ سود کرده اید؛ یکی اینکه نسبت به پرده های دیگر ارزان تر هستند و دیگر اینکه بیشتر از دیگر پرده ها عمر می کنند و کاملا اقتصادی هستند. البته هرچه این پرده ها از نظر کیفیت، مدل و تعداد موتوری که برای آن ها به کار می رود(در نوع کنترلی) قیمت های متفاوتی دارد و طبیعی ست که هرچه کار بیشتری بر روی پرده انجام شده باشد قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

پرده زبرا برای اتاق خواب کودک

پرده زبرا برای اتاق خواب کودک

پرده زبرا برای اتاق خواب کودک

فرقی نمی کند اتاق خواب برای کودک است یا بزرگسال، در هر حال انتخاب پرده مدل زبرا برای اتاق خواب پیشنهادی ست که ما به شما می دهیم.

در اتاق خواب کودکان آنچه بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد، میزان نور ورودی به داخل، ورود هوای کافی و حفظ امنیت کودک است که برای هر سه منظور پرده زبرا مناسب است.

شما با نتخاب پرده مدل زبرا برای اتاق خواب کودک خود، می توانید این اطمینان را پیدا کنید که خطری کودک شما را تهدید نمی کند؛ چون این مدل پرد ها زیر دست و پا نمی روند و با وزش باد به جایی از در و دیوار و یا وسایل موجود در اتاق برخورد نمی کنند.

همچنین با چاپ طرح های فانتزی و کودکانه نظیر شخصیت های کاتونی مورد علاقه کودکتان بر روی پرده، می توانید او را بیشتر از پیش به اتاقش علاقه مند کنید.

پرده زبرا برای اتاق خواب دخترانه

به جرات می توان گفت زیباترین فضای هر منزلی اتاق خواب دختران است، به دلیل سلیقه زیبایی که در چینش وسایل دارند و نیز علایق خاصی که به طبیعت، گل، سبزه و طرح های فانتزی دارند؛ بنابراین شما با انتخاب پرده زبرا برای اتاق خواب این فرشته های زیبا و دوست داشتنی، کمک شایانی به هرچه جذاب تر شدن اتاق آن ها کرده اید و توجه داشته باشید که در انتخاب پرده زبرا برای اتاق دخترانه حتما سلیقه آن ها را هم دخالت بدهید؛ زیرا به دلیل حس خوب و مثبتی که در خود دارند به دنبال طرح ها و نقوشی می روند که متناسب با حال و هوای آن ها باشد.

در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده جدیدترین مدل پرده زبرا برای اتاق خواب، پرده زبرا برای اتاق کودکان، پرده های زبرا برای اتاق دخترانه و … را می توانید ببینید و هر کدام را که مطابق به سلیقه شماست انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *