وجود پنجره در ساختمان امری ضروری است، استفاده از پرده برای پنجره به دلایل زیادی انجام می شود، از جمله می توان: حفظ حریم خصوصی، ایجاد جذابیت های ظاهری و بصری، تکمیل فضای کلی و دکوراسیون منزل، ایجاد حس آرامش وآسایش برای افراد منزل و همچنین ایجاد فضای مناسب برای ساکنین را نام برد. درنتیجه استفاده از پرده به نوعی ضرورت دارد. برای انتخاب پرده مناسب باید به رنگ دیوار ها، چیدمان وسایل، طرح کلی اتاق یا فضای حاکم بر دکوراسیون اتاق و فضای مورد استفاده از پرده و سلیقه افراد منزل توجه کرد. همچنین با توجه به اهمیت اتاق خواب ما استفاده از مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022 را برای استفاده در منزل پیشنهاد می کنیم. این مدل پرده ها جزو پرفروش ترین ها در سایت مشهد پرده بوده اند. و معمولا مورد پسند همه افراد با سلایق متفاوت واقع می شوند.

با توجه به بروز شدن دائمی طرح ها، مدل ها و جنس پارچه ها همچنین نیاز انسان به استفاده ازمدل های بروز، استفاده از مدل پردهای جدید اتاق خواب 1402 پیشنهاد می شود. این مدل ها با توجه به کیفیت بهتر و طرح های بروز یقینا می توانند گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما باشند.

پرده های اتاق خواب به طور کل به 6 قسمت تقسیم می شود:

  1. پرده اتاق خواب دونفره
  2. پرده اتاق خواب نوجوان
  3. پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه
  4. پرده اتاق خواب کودک ( و همچنین نوزادان )
  5. پرده اتاق خواب عروس
  6. پرده اتاق خواب مهمان

علاوه برتقسیمات بالا به دو مدل

  • کلاسیک و مدرن
  • ساده، سلطنتی و فانتزی

نیز قابل تسیم بندی است.

البته باید این مسئله را نیز در نظر داشت که طرح های ساده تر، امروزه بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند.

استفاده از طرح های مینیمالیستی و کمینه گرایانه با توجه به اقتصادی بودن و زیبایی، حس ارامش و راحتی خاصی به فضای حاکم بر اتاق می دهند.

مدل های پرده های موجود با امکان چاپ طرح مورد نظر یا طرح های منتخب شرکتی مانند: اسلیمی، چهره، فانتزی یا غیره در سایت مشهد پرده وجود دارد. عموما تمام پارچه ها امکان چاپ طرح را دارند همچنین برروی مدل های مختلف مانند پرده پانچ، پرده زبرا و… نیز امکان استفاده دارند. شما می توانید در سایت مشهد پرده تمامی این مدل ها را همراه با قیمت انها مشاهده کنید و با مشاوره رایگان طرح و نوع مورد علاقه خود را نیز انتخاب کنید.

عکس مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022

عکس مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022

عکس مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022- مشهد پرده

انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب دونفره

بطور کل انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب امری ضروری است، زیرا اتاق خواب محلی برای ایجاد ارامش و استراحت فرد است. در نتیجه استفاده از پرده مناسب می تواند به بیش تر شدن حس راحتی و اسایش فرد بیانجامد. می توان برای انتخاب پرده مناسب از مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022 که جزو مدل های پرفروش بوده اند، استفاده کرد. هچنین انتخاب رنگ صحیح ( هارمونی رنگ های فضای اتاق )، طرح مناسب، نوع و جنس مناسب پارچه پرده و مدل خود پرده مانند مدل زبرا یا مدل پانچ و یا درصورتی که مدل تخت بزرگ و مبلمان سلطنتی است، استفاده از مدل والان بسیار مناسب می باشد و یا درصورت استفاده از چند پرده به تناسب پارچه ها و رنگ و همسانی طرح انها دقت کنید.

علاوه برتمام موارد بالا، علاقه و سلیقه فرد نیز مهم است؛ به عنوان مثال افرادی که فضای تاریک برای خواب را می‌پسندند نیازمند پرده ضخیم که مانع ورود نور هستند و یا جنس پارچه هایی که نور را بسیار کم عبور می دهند ( مانند پارچه های ابریشمی، مخمل، لنین ) استفاده کنند و یا کسانی که به اتاق خواب خنک علاقه مند هستند باید از پرده های نازک که مانع جریان هوا نیستند ( مانند ریون و توری ) استفاده کنند.

نکته: درصورتی که از پرده های شفاف ( مانند حریر، توری، کتان ) در اتاق خواب استفاده می کنید، سعی کنید از دو پرده با این ترتیب که پرده زیر از جنس استر و پرده رویی از جنس پارچه های شفاف ( مانند تور،گیپور و یا دانتل ) باشد چون پرده های شفاف مناسب حفظ  حریم خصوصی و فضای شخصی نیستند؛ همچنین درصورت برخورد افتاب احتمال خرابی و اسیب انها بسیار زیاد است.

مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022 معمولا از دو پرده با ترکیب رنگ مناسب هستند؛ جنس پارچه این دو ترکیب دانتل یا گیپور همراه مدل و طرح سلطنتی و یا والان است.

مدل پردهای جدید اتاق خواب 2021

مدل های پرده های اتاق خواب 2021 گزینه مناسبی برای انتخاب اتاق خواب شما خواهند بود که با استفاده از مشاوره خرید سایت مشهد پرده احتمالا یکی از گزینه های شما برای استفاده در اتاق خوابتان خواهد بود.

خرید پرده مناسب برای اتاق خواب نوجوانان

برای انتخاب پرده نوجوانان علاوه برتمام موارد ذکر شده در بخش انتخاب پرده، نیاز ها و شرائط روانی نوجوان ها را هم باید لحاظ کرد.

معمولا طرح های مناسب برای نوجوانان مشترک بین پسر و دختر ( ماننده طرح های طبیعت و اسپرت ) است و یا جدا از یکدیگر ( مانند رنگ هایی با تم ابی برای پسران و تم صورتی و روشن برای دختران ).

همچنین نوجوانان خودشان امکان انتخاب طرح و یا رنگ پرده مورده علاقه خود را دارند.

عکس پرده های اتاق خواب نوجوانان

 

عکس پرده های اتاق خواب نوجوانان

مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022  برای نوجوانان دارای طرح ها و مدل های مطلوبی است. که دیدن انها ضرری ندارد. همچنین می توان از مدل های قدیمی تر مانند 2021 برای اتاق خواب استفاده کرد.

خرید پرده مناسب برای اتاق خواب کودک، پسرانه و دخترانه

برای انتخاب پرده اتاق برای کودک باید به سلیقه کودک خود توجه کنید؛ همچنین رنگ و طرح مورد استفاده در پرده نباید موجب اثر منفی در روحیه کودک شما بشود.

به طور معمول برای اتاق خواب پرده های بلند پیشنهاد می شود ولی برای اتاق خواب کودک پسر معمولا از پرده های کوتاه تر باید استفاده کرد. چون علاوه بر علاقه کودکان به کشیدن اشیاء اویزان، امکان کشیده شدن بر اثر گیر کردن به پا یا بدن کودک در طول تحرکات روزانه وجود دارد ( برای اتاق خواب کودک پسر حتما زیبایی و دوام همزمان توجه شود ).

نکات مورد نیاز برای خرید پرده اتاق کودک:

  1. استفاده از رنگ های شاداب و کودکانه.
  2. انتخاب مدل هایی که به راحتی قابل استفاده و نصب و جدا کردن راحت هستند ( برای شستشو ) مانند مدل پانچ.
  3. اتخاب پارچه قابل شستشو یا پارچه هایی که در مقابل چروک شدن مقاومت بیشتری دارد مانند:  کتان، کرباس، لینین، پلی استر، اکریلیک و یا استر.
  4. درصورت استفاده از پارچه های چاپی حتما طرح مناسب و کودکانه انتخاب کنید.
  5. انتخاب مدل هایی که استفاده از انها برای کودکان راحت باشد و کودک برای استفاده از پرده به کمک والدین نیازنداشته باشد. مانند مدل پانچ یا کرکره.

پرده های پانچ به دلیل امکان چاپ طرح های مختلف معمولا گزینه مناسب تری برای اتاق کودک هستند.

همچنین مدل شید رول نیز پیشنهاد می شود؛ مدل شید رول باتوجه به جمع و جور تر بودن نسبت به مابقی پرده ها و مانع بودن برای ورود نور، هم برای اشپزخانه و هم اتاق کودک پیشنهاد می شود، علاوه بر این ها امکان چاپ طرح و استفاده از رنگ و جنس و مدل های مختلف ان مانند مدل زبرا در ان وجود دارد. به همین دلیل خرید پرده زبرا پیشنهاد می شود.

شما می توانید این مدل ها را درسایت مشهد پرده خریداری کنید.

پرده اتاق خواب عروس

تزئین و تنظیم دکوراسیون اتاق عروس یکی از مسائل و دغدغه خانواده های ایرانی است. همچنین تناسب رنگ و ایجاد فضای ارام ودلنشین مورد توجه بوده است. به همین دلیل معمولا سعی در استفاده کردن از رنگ های ملایم و ارام بخش بوده است، همچنین هماهنگی بین زیبایی، بروز بودن و چیدمان داخل اتاق مانند رو تختی و تخت، رنگ و طرح کاغذ دیواری هم ملاحظه می شود.

همچنین نور و دمای اتاق هم بسیار در ایجاد حس ارامش مهم است به همین دلیل با توجه به سلیقه زوجین مقدار نور اتاق و دمای ان، نوع جنس پارچه و تعداد انها متفاوت می شود.

به طور کل درانتخاب پرده اتاق خواب عروس چند مسئله مورد توجه قرار می گیرد:

  1. مقدار روشنایی و تاریکی اتاق
  2. ایجاد حریم خصوصی
  3. دما و گردش هوا
  4. هماهنگی با فضای دکوراسیون و هارمونی رنگ ها

با توجه به این مسائل معمولا ازچند پرده استفاده می شود پرده زیرین که معمولا استر، اکریلیک، استفاده می شود و برای پرده رویی از جنس دانتل، توری، مخمل و یا ابریشم برای زیبایی و تزئین استفاده می شود. البته جدیدا از پارچه هایی با امکان چاپ طرح های مختلف برای اتاق خواب عروس استفاده می شود که امکان چاپ عکس یا طرح مناسب را دارا باشد.

در مورد مدل پرده استفاده شده سلطنتی یا مدل پانچ و مدل زبرا و یا رول شید که امکان چاپ طرح بر روی ان ها وجود دارد استفاده می شود.

مدل پردهای جدید اتاق خواب عروس مدل 2022 بسیار مناسب برای استفاده در اتاق عروس هستند.

همچنین مدل پرده های دو مکانیزم شب و روز می توانند گزینه مناسبی برای اتاق عروس باشند.

این پرده ها از دو پرده موازی و مکانیزم مستقل از هم تشکیل شده اند. این لایه ها شامل یک لایه جلویی که پارچه ی آن را می توانید از توری، فانتزی، مدرن یا گلدار و یا هر طرح مورد علاقه دیگر انتخاب کرد و لایه ی پشتی آستر می باشد.

آن ها هم برای حفظ حریم خصوصی مناسب هستند و همچنین امکان جریان هوا را می دهند. البته این نوع پرده مناسب پنجره هایی با ارتفاع کم هستند؛ برتری این مدل به رول شید و زبرا به امکان تنظیم مقدار نور فضای اتاق است. درواقع این پرده متشکل از دو پرده هستند که امکان انتخاب هر کدام به صورت جداگانه می باشد.

مدل پردهای جدید اتاق خواب 1402

مدل های نوروزی پرده های اتاق خواب عروس 1402 را در سایت مشهد پرده می توانید مشاهده کنید وهچنین طرح های مورد علاقه برای چاپ برروی انها نیز قابل انتخاب می باشند.

پرده اتاق خواب مهمان

اتاق مهمان بصورت عمومی امروزه درجامعه ایرانی خیلی مرسوم نیست و رواج ندارد به دلیل اینکه معمولا درخانه های بزرگ  اتاق مخصوصی برای پذیرایی و ایجاد حس ارامش در مهمان استفاده می شود.

برای اتاق مهمان معمولا از پرده های رسمی و سلطنتی با طرح های زیبا استفاده می شود که می تواند از مدل های مختلفی استفاده کرد.

به طورکل تفاوتی در نوع مدل، جنس و طرح پرده اتاق مهمان با پذیرائی و سایر اتاق ها ندارد و با فضای کلی خانه هماهنگ است.

 

کلام اخر:

مدل پردهای جدید اتاق خواب 2022 و2021 برای استفاده بسیار مناسب و شیک هستند؛ این مدل ها جزو پربازدید ترین و پرفروش ترین های سایت مشهد پرده بوده اند؛ مدل های پانچ، زبرا، شید رول و یا مدل شب و روز که امکان چاپ طرح های مختلف متناسب با سلیقه مشتریان روی انها وجود دارد و همچنین دارای قیمت اقتصادی، یقینا گزینه مناسبی برای خرید و استفاده در منزل شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *