آن ویژگی برجسته ای که انواع پردهای جدید پذیرایی ساده را به پرده هایی منحصر به فرد تبدیل کرده است که سبب شده رونق زیادی هم به بازار پرده فروش ها بدهد و در میان تمام این پرده ها مشترک است، همین سادگی و بی آلایش بودن این مدل پرده هاست.

انواع مدل پرده های جدید پذیرایی ساده که یکی از آن ها حتما معرف حضورتان هست یعنی پرده پانچ، در حال حاضر از مهم ترین و به اصطلاح تاپ ترین پرده های موجود در بازار به شمار می رود.

علی زغم زینت بخشی و جلوه ای که این پرده ها به منازل می دهد، شما در این پرده ها هیچ گونه تجمل گرایی و یا تکلفی را مشاهده نمی کنید؛ بلکه هر چه هست زیبایی ست که چشمان هر بیننده زیبا پسند نکته بین را به خود جلب می کند، به همین دلیل است که افراد اکثرا پس از گشت و گذار در بین پرده ها به سراغ خرید پرده زبرا، پرده پانچ و دیگر پرده هایی می روند که در دسته پرده های ساده و جدید بازار قرار می گیرند.

خب ما در مقاله سایت مشهد پرده قرار است به معرفی انواع پردهای جدید پذیرایی ساده بپردازیم و شما را با این کالای محبوب و پرفروش بازار پرده آشنا کنیم.

پردهای مناسب برای پذیرایی

پیش از آن که به شما ثابت کنیم پرده های ساده واقعا لایق منازل زیبای شما هستند، باید بدانید که به چه علت این پرده ها در صدر جدول فروش قرار گرفته اند و نه هر پرده دیگری. بنابراین چند سوال متداول که همیشه در ذهن خریداران پرده برای خود جولان می دهد را به صورت مکتوب پیش چشم روی شما می گذاریم:

  • یک پرده مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • اصلا یک پرده مناسب برای پذیرای خانه من باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • آیا باید پرده ای پرکار و شگفتی آور را انتخاب کنم؟
  • آیا این پرده حتما باید با دیگر پرده های منزلم همخوانی داشته باشد؟
  • جنس پارچه مناسب برای پرده پذیرایی باید چه جنسی باشد؟
  • آیا این مدل پرده ها باید حتما بلند و سرتاسری باشد؟
  • آیا قانون خاصی برای انتخاب پرده مناسب پذیرایی وجود دارد؟
  • اگر پرده پذیرایی منزلم آن چیزی نباشد که عموم انتظار دارند دنیا به آخر می رسد و هزاران سوال دیگر.

یک تکنیک عالی برای انتخاب پرده پذیرایی مناسب

با توجه به سوالاتی که در بالا ذکر شد که از ظاهرش هم پیداست انتهایی ندارد، باید گفت  شما برای پاسخ به این سوالات و خاتمه دادن به این نگرانی ها می توانید دفتر چه یادداشتی تهیه کنید و بر روی آن تمام توقعات و انتظاراتی که از پرده های منزل خود دارید یادداشت کنید. شاید عجیب باشد اما این کار به ذهن شما نظم می دهد و از سردرگمی بیرون می آوردتان و خیلی سریع شما را به نتیجه دلخواه می رساند. البته از این روش می توانید برای حل مسایل دیگرتان هم بهره ببرید.

علت لیست کردن توقعات

شما به این ایست نیاز دارید چون برای انتخاب پرده عالی و ایده آل منزل خود لازم نیست حتما یک متخصص حرفه ای در دکوراسیون داخلی منزل باشید بلکه با دانستن این چند مورد کافی ست که از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

اولا به طور کلی پرده هایی که برای پذیرایی مناسب هستند باید پرده هایی باشند که دقیقا مطابق با سلیقه و متناسب با ابعاد منزل شما باشد. چنانچه پرده ای هر چقدر هم زیبا و بی نظیر باشد و به قول همراهانتان که شما را در امر خرید راهنمایی می کنند یک پرده همه چیز تمام باشد، اما به دل شمایی که بانوی خانه هستید ننشیند، آن پرده دستمال کهنه ای بیش نیست و بدرد تمیز کردن کف آشپزخانه می خورد و این یک واقعیت انکار نشدنی ست.

همچنین ابعاد منزل شما نقش تعیین کننده ای در انتخاب مدل پرده دارد. چنانچه در منزلی نقلی و یا آپارتمانی بسیار کوچک زندگی می کنید، مسلما باید به سراغ پرده های ساده و جمع و جوری بروید که در عین زیبایی حس شلوغی و کوچکی خانه را القا نکند.

دوما پرده ای برای پذیرایی منزل خاص شما مناسب است که توقعات افراد حاضر در جمع را رفع کند؛ مثلا اگر حال یا پذیرایی شما در مکانی نور گیر ساخته شده که نور خورشید تا بخواهد غروب کند در وسط حال شما حضور پررنگ دارد ، باید پرده هایی را انتخاب کنید که از این شدت و میزان نور ورودی بکاهد و آسایش را به افراد برگرداند. از طرفی این پرده انتخابی چون اولین سدی ست که در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد ، باید جنس خوب و با دوامی داشته باشد، مثلا از جنس کتان باشد و…

سوما جهت ساخت پنجره برخی منازل به گونه ای ست که پنجره همسایه ها رو به هم باز می شود؛ بنابراین این گونه افراد باید به سراغ پرده هایی بروند که دید از خارج را تا حد زیادی کاهش دهد و یا به کلی از بین ببرد.

چهارما رنگ پرده باید با دکوراسیون منزل هماهنگی داشته باشد، اگر فرش، مبل، دیوار و دیگر المان های تزییناتی که در اتاق نشیمن خود به کار برده اید روشن هستند یا تیره و یا اینکه پرنقش و نگارند و … حتما این موارد را حین انتخاب رنگ پرده لحاظ کنید.

انتخاب از میان انواع مدل پردهای جدید پذیرایی ساده چاره کار

با توجه به نکات تاثیر گذار در انتخاب پرده که مهم ترینشان را محضرتان عرض کردیم، بهتر است یک انتخاب خوب و ساده و جمع و جوری داشته باشید که از تمامی جهات به نفع شما باشد.

انواع مدل پرده های جدید پذیرایی ساده، جزو پرده هایی به شمار می رود که توجه افراد خوش سلیقه زیادی را به خود جلب کرده است ؛ زیرا تقریبا تمام آیتم ها و فاکتور هایی که مشتریان برای منزل خود در نظر دارند به راحتی در خود جای داده است.

این پرده ها جدیدترین پردهای سال هستند که در رنگ های مختلف و با جنس پارچه های متنوع در حال عرضه در بازار است و برای هر نوع سبک چینش؛ از مدرن گرفته تا سلطنتی، سبک مینیمال و … کاربرد دارد، البته ناگفته نماند که بیشتر برای منازلی که با سبک مینیمال هستند باید این مدل پرده ها را به کار برد زیرا بیشترین همخوانی ممکن را با این منازل دارد، گرچه استفاده آن در دیگر سبک های دکوراسیون هم خودش انقلابی ست در حوزه قوانین حوزه دکوراسیون داخلی و شاید به جرات بتوان گفت ویژگی خاصی که انواع پردهای جدید پذیرایی ساده دارد این است که از پرده های سلطنتی و پر کاری که امروزه برای منازلی با وسعت زیاد استفاده می شود، زیبایی بیشتری دارد و توجه زیادی را جلب می کند؛ چراکه این سادگی با خود نوعی آرامش خیال و راحتی را به همراه دارد، لحظاتی بی دغدغه و آرام را به ذهن بیننده القا می کند و به همین خاطر است در اماکن و فضاهای مقدس سعی می کنند از پردهای ساده و زیبایی که غالبا رنگ روشن و به خصو.ص رنگ سفید دارد استفاده شود؛ زیرا این سادگی بیشتر با فطرت انسان همخوانی دارد و آدمی هر جایی آن را بیابد، سریعا با ان خو می گیرد و در ان غرق می شود.

جدیدترین پردهای پذیرایی 1401 و 1402

نگران نباشید. سایت مشهد پرده مطابق با سلیقه عموم جامعه پیش می رود؛ بنابراین سعی کرده است هر مدل پرده ای که در بازار استقبال فراوانی از آن شده است، در اختیار مشتریان همیشه همراه خود قرار دهد. یکی از انواع جدید پرده های پذیرایی 1401 و 1402 انواع پردهای ساده جدید پذیرایی هستند که چون کاملا با آنچه در قدیم الایام رسم بوده است تفاوت فاحشی دارد، بیشتر به چشم می آید.

انواع مدل پردهای جدید پذیرایی ساده

در قدیم پرده پذیرایی باید حتما بلند و پر از نقش و نگار می بود به همراه متعلقات زیاد و دست و پاگیری مانند آویز، دسته و …. اما امروزه این چیزی نیست که غالب مردم به آن میل داشته باشند؛ به همین خاطر سایت مشهد پرده دست روی انواع پردهای جدید ساده پذیرایی گذاشته، درست همان چیزی که طبع غالب مردم می پسندد. از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین این پرده ها مواردی ست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

پرده جدید پذیرایی ساده حریر

حریر و تور یکی از پرطرفدارترین  پارچه هایی هستند که فروش آن ها هیچ گاه از رونق نیفتاده و هم اکنون نیز در بین انواع پرده های ساده، پرده حریر جلوه دیگری دارد. این پرده ها به دلیل ضخامت کمی که دارد برای منازلی با آب و هوای معتدل بسیار مناسب است. توصیه می شود به علت ظرافت بافت این نوع پرده ها از آن در مکان هایی که بیشتر در معرض کثیف شدن قرار دارد مانند آشپزخانه استفاده نکنید.

پرده جدید ساده پذیرایی پانچ

یکی دیگر از جدیدترین پردهای 1201 و 1402 همین پرده پانچ است که در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد و نبض بازار را به دست گرفته است. این مدل پرده به دلیل انعطاف و قابلیت بالایی که دارد در همه فضاهای کاری، آشپزخانه، اتاق خواب ، نشیمن و … کاربرد دارد.

پرده جدید ساده پذیرایی زبرا

از دیگر انواع پردهای جدید پذیرایی ساده، پرده زبراست که بسیار شیک و جالب است و تنوع زیادی دارد و شستوشوی ان به راحتی صورت می گیرد. این مدل پردها را می شود حتی به صورت ترکیبی با پردهای ساده و یا با پرده پانچ در اتاق نشیمن یا پذیرایی نصب کرد و از زیبایی که به ارمغان آورده نهایت لذت را برد.

در ادامه چند مدل از انواع جدیدترین پردهای پذیرایی را با هم می بینیم.

پرده جدید ساده پذیرایی زبرا

پردهای مناسب برای پذیرایی-مشهد پرده

 

خلاصه مطلب:

در این مقاله از سری مقاله های سایت مشهد پرده، سعی کردیم تا شما را با جدیدترین پردهای ساده آشنا کنیم، همچنین به ذکر سه مدل از انواع پردهای جدید پذیرایی ساده پرداختیم و علت پرفروش بودن آن ها را بررسی کردیم. از شمایی که زمانی را برای مطالعه این مقاله گذاشته اید کمال تشکر را داریم و امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *