مدل پردهای جدید آشپزخانه، از جمله متریال‌های تأثیرگذار در زیباسازی فضای آشپزخانه محسوب می‌شود؛ چرا که نورگیر بودن خانه یکی از مهم‌ترین موارد موردتوجه ایرانیان در خرید خانه است و ازآنجاکه پنجره‌ها نیز اصلی‌ترین منبع تأمین نورند، به همین خاطر در مرکز توجهات هستند و شما می‌توانید با پرده‌های جدید و به‌روز به تزیین این المان بپردازید. همچنین برای یکدستی دکوراسیون آشپزخانه، لازم است که در انتخاب طرح و رنگ پرده و ترکیب و ست آن با رنگ لوازم آشپزخانه، کابینت‌ها و سرویس آشپزخانه حساسیت لازم را به خرج دهید. ما در این نوشته قصد داریم تا با معرفی مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 و 2023 شما را با جدیدترین و به‌روزترین مدل‌ها آشنا کنیم و کمکی در انتخاب پرده از میان هزاران نوع پرده موجود در بازار کرده باشیم. پس با مشهد پرده تا آخر همراه باشید.

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 و 2023

مطمئناً در بین دوستان و نزدیکانتان دیدید کسایی که به طرح و رنگ پارچه پرده آشپزخانه اهمیت خاصی نمی‌دهند و از هر پارچه­ای که در منزل اضافه بوده، برای تهیه پرده استفاده کرده‌اند. برخلاف آنان که بادقت بیشتری این کار را کردند. خودتان بهتر از ما می‌توانید قضاوت کنید که کدام یک برایتان دلچسب‌تر و جذابیت بیشتری داشته است.

قبل از این که به معرفی مدل پردهای جدید آشپزخانه بپردازیم، لازم است چند نکته کلی و مهم که در انتخاب کمکتان می‌کنند را خدمتتان عرض می‌کنیم.

مدل پرده آشپزخانه 2022 و 2023، تنوع بسیار بالایی دارند که شما می‌توانید بسته به سلیقه خودتان و اندازه و ابعاد پنجره‌هایتان انتخاب کنید.  اگر تمایل به استفاده از نور طبیعی در آشپزخانه هستید، پیشنهاد ما استفاده از پرده‌های نازک و کوتاه است. ولی اگر پنجره‌های بزرگی دارید بهتر است که از پرده‌های بلندتری استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه، ابهت خاصی نیز به فضای خانه­تان بدهد.

مهم‌ترین رکن در انتخاب پرده، رنگ آن است که دارای اهمیت بسیاری می­باشد و در انتخاب  رنگ نیز سلیقه و اندازه آشپزخانه و منزلتان تأثیر زیادی دارد. اگر فضای آشپزخانه، کوچک است، بهتر است برای دلبازتر شدن و بزرگ‌تر دیده‌شدنش از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. ولی اگر آشپزخانه بزرگی دارید، دستتان در انتخاب بازتر است و می‌توانید علاوه بر رنگ‌های روشن، از رنگ‌های تیره و خنثی نیز استفاده کنید.

نکته دیگری که در انتخاب رنگ پرده تأثیرگذار است، ست‌کردن آن با رنگ کابینت و دیوار آشپزخانه است. اگر علاقه به ست‌کردن دارید، رنگ پرده‌تان متناسب با رنگ کابینت‌ها و دیوارها باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب طرح پرده، اثرگذار است، بستگی به هدفتان از نصب پرده دارد. اگر هدفتان در نصب پرده، زیباسازی فضا و دکوراسیونتان است، می‌توانید پرده‌های زینتی و تزیینی با پارچه‌های حریر و تور انتخاب کنید؛ ولی اگر هدفتان از نصب پرده، صرف پوشش پنجره‌هاست می‌توانید از پرده پانچ استفاده کنید.

در نکات قبلی راجع به تأثیر طرح و رنگ دیوارهای آشپزخانه در انتخاب پرده صحبت کردیم. برای روشن‌تر شدن این نکته لازم است توضیحی را نسبت به این موضوع ارائه کنیم و آن اینکه اگر پوشش دیوار ها طرح دارد، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود و بالعکس اگر دیوار ها ساده و بدون طرح است، پرده طرح‌دار انتخاب مناسب تری است.

 

معرفی مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 و 2023

مدل پردهای جدید آشپزخانه با تنوع بسیار بالایی از سوی طراحان این حوزه ارائه شده است. برای آشنایی با انواع مدل پرده‌ها با ما همراه باشید.

پرده پانچ

پرده پانچ آشپزخانه

پرده پانچ از جمله پرده‌های چندمنظوره است که علاوه بر پوشانندگی مناسب پنجره، با تنوع  زیادی که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای بانوان ایرانی باشد.

پرده پانچ دارای تنوع بسیار زیادی است که برای آشنایی بیشتر، خدمتتان ارائه میگردد. پرده ورزشی، پرده مدرن، پرده گل، پرده اسلیمی، پرده پذیرایی، پرده پسرانه، پرده دخترانه، پرده چهره، پرده خطاطی، پرده طبیعت و منظره، پرده فانتزی، پرده کلاسیک و پرده کودکانه از جمله پرده های بسیار پرطرفداری است که همگی در دسته بندی پرده پانچ جای گرفته اند.

پرده تصویری

پرده تصویری آشپزخانه

پرده تصویری از جمله طرح‌های به‌روز و جدید در تولید پرده‌های تزیینی محسوب می‌شود و با طرح‌های جذابی که دارد می‌تواند محیط آشپزخانه را به یک فضای کلاسیک و ایده­آل تبدیل کند. از جمله ویژگی منحصربه‌فرد پرده‌های تصویری، چاپ عکس دلخواهتان است. شما می‌توانید با سفارش عکس و طرح متناسب با سلیقه و فضای آشپزخانه خودتان، طرح منحصربه‌فردی را برای طرح پرده خود انتخاب کنید.

پرده‌های تصویری دارای انواع مختلف پرده زبرا تصویری، پرده شید رول تصویری، پرده لوردراپه تصویری، پرده شرشره تصویری، بامبو تصویری  و کرکره فلزی تصویری می‌باشد که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

 

پرده شب و روز

پرده شب و روز آشپزخانه

پرده شب و روز دو مکانیزه یکی از پرده‌های جدید و پر تقاضا محسوب می‌شود. پرده‌های دو مکانیزه باتوجه‌به طراحی خاصی که دارند، این امکان را به شما می‌دهند تا به‌صورت عمودی با هر میزان ارتفاعی باز و بسته کنید و اثر این ویژگی در تنظیم میزان روشنایی آشپزخانه آشکار می‌شود.

دو مکانیزه بودن پرده‌های شید به افراد این امکان را می‌دهد که هم بتوانند در روشنایی روز از پرده استفاده کنند و هم برای تاریک کردن فضا در طول روز از کاور (آستر) تعبیه شده در پشت پرده استفاده کنند. این کاور (آستر) مانند محافظی در مقابل نور عمل کرده و مانع عبور نور می‌گردد. همچنین پرده‌های زبرا شب و روز این امکان را می‌دهند که بتوان در شب نیز با کشیدن کاور پشت پرده از نمایان‌شدن منظره داخل ساختمان جلوگیری کرد.

این مکانیزم شب و روز برای تمامی خانه‌ها، مخصوصاً خانه‌های آپارتمانی، ویژگی سودمندی است که باعث آرامش خانواده می‌شود.

 

پرده زبرا

پرده زبرا آشپزخانه

پرده زبرا نیز از جمله پرده‌هایی است که تنوع بسیار بالایی دارد و به‌خاطر همین تنوع و زیبایی که دارد، تقاضای زیادی برای خرید پرده زبرا در بازار وجود دارد.

پرده زبرا دارای انواع مختلف پرده دو مکانیزه شب و روز، پرده پلیسه، پرده گل‌دار، پرده ساده، پرده سیلوئت، پرده طرح چوب، پرده طرح‌دار، پرده گل‌دوزی و پرده کودک است که هر کدام زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد و می‌تواند گزینه جذابی برای پرده آشپزخانه باشد.

 

پرده‌ کرکره چوبی یا فلزی

پرده‌ کرکره چوبی یا فلزی آشپزخانه

این مدل از پرده کرکره چوبی یا فلزی دارای تیغه های منظمی است که از چوب طبیعی و فلز تولید و به صورت افقی کنار هم قرار گرفته اند. تیغه های این نوع پرده ی شیک و مدرن هم به صورت دستی و هم به صورت کنترلی به طرف بالا و پایین به راحتی حرکت می کنند و علاوه بر اینکه حس دلنشین و گرمی را به دیزاین آشپزخانه شما می دهد، به راحتی با تنظیم افقی و عمودی تیغه های آن می توانید میزان نور ورودی به نمای داخلی را بنا به نیاز خود کنترل کنید. همپنین میتوانید این نوع پرده را به راحتی با کابینت های خود ست کنید و ترکیب جذابی را برای آشپزخانه خود رقم بزنید.

 

پرده بامبو حصیری

پرده بامبو حصیری آشپزخانه

پرده بامبو یا پرده حصیری نوعی از پرده‌های فانتزی است که در عین به‌روز بودن، دارای سبک کلاسیکی نیز می‌باشد. این نوع پرده از چیده شدن منظم تکه‌های چوب یا نی بامبو تولید می‌شود و به همین خاطر به‌آسانی قابل رول شدن است و شما می‌توانید با جمع‌کردن، میزان روشنایی آشپزخانه را تنظیم کنید.

این مدل پرده دارای دو نوع بامبو حصیری و بامبو تصویری است.

 

 

پرده عمودی یا لوردراپه

پرده عمودی یا لوردراپه آشپزخانه

این نوع پرده‌ها روی یک ریل آلومینیومی قرار گرفته‌اند و با داشتن پره‌های عمودی و شیک از جنس ساتن و پارچه پلی‌استر، جلوه خاصی به آشپزخانه‌تان می‌بخشند و به‌خاطر جنسی که دارند، بسیار مقاوم در برابر نور و رطوبت هستند.

 

 

سخن پایانی

در این نوشته مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022 و 2023 را به شما معرفی کردیم و نکاتی را که می‌تواند کمکی در انتخابتان باشد را خدمتتان عرض کردیم. امیدواریم این طرح‌ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن‌ها پرده با طرح و رنگی زیبا را برای نصب روی پنجره‌های آشپزخانه انتخاب نمایید و فضایی بی‌نظیر و متفاوت را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید. شما می‌توانید با در سایت مشهد پرده همه‌ی طرح‌های معرفی شده را مشاهده کنید.

2 نظر در “مدل پردهای جدید آشپزخانه ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

  1. ناشناس گفت:

    این پرده ها کجاش جدید بودند ؟؟!!!!

    1. سلام مدل های جدید و پرفروش درحال حاضر همین مدلهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *