معرفی جدیدترین پردهای سال مطلبی ست که بنا داریم در این مقاله به آن بپردازیم، پس لطفا اجازه بدهید که اندکی در سلیقه شخصی شما دخالت کنیم و شما را دعوت کنیم تا قبل از اقدام به خرید هر نوع پرده ای مانند  پرده پانچ و خرید پرده زبرا و… ابتدا چند دقیقه ای با ما باشید تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات پرده ای خود، گستره انتخابی شما را وسعت دهیم و به آن تنوع و تازگی ببخشیم و در این لحظاتی که کم کم به سال جدید و سال نو شدن نزدیک می شویم، در شادی خرید های بهاری و عید شما شریک باشیم.

همان طور که می دانید پرده ها بنا به مکانی که قرار است در آنجا نصب شوند، به صورت کلی در سه گروه بزرگ پردهای پذیرایی، پردهای اتاق خواب و پردهای آشپزخانه جای می گیرند.

آنچه شما در این مقاله به آن دست خواهید یافت آشنایی پیدا کردن با جدیدترین پردهای سال اعم از پردهای نشیمن یا پذیرایی، پردهای اتاق خواب و پردهای آشپزخانه است، پس کمربند خود را سفت ببندید و با ما تا آخر این سفر چند دقیقه ای همراه باشید.

جدیدترین پردهای پذیرایی

جدیدترین پردهای پذیرایی

جدیدترین پردهای پذیرایی

حتما به خوبی می دانید که انواع پردهای پذیرایی جدید و لوکس وارد بازار شده است که در این مقاله گزیده تصاویری از این پردها را که برای شما تهیه دیده ایم مشاهده خواهید کرد.

خدمتتان عارض شویم که  اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل خود را دقیقا با مد روز بچینید باید از لیست جدیدترین پردهای سال و تصاویر آن مطلع باشید؛ چون برای انتخاب پرده مناسب برا اتاق پذیرایی از میان جدیدترین پردهای سال، تنها حدید و به روز بودن پرده کافی نیست، بلکه فاکتورهای مهم دیگری هم در این میان وجود دارد که باید برای دانستن آن ها هم زمان بگذارید.

اهمیت آن مساله از این جهت است که پردها به طور عمومی و پردهای پذیرایی به طور خاص، نقش عمده ای در جلوه گری و زیباسازی محیط دارد و بخش اعظمی از توجهات بصری را به خود اختصاص می دهد بنابراین برای مثال:

  • باید بدانید جدیدترین پردها از کدام مدل، طرح و رنگ هستند و آیا با سبک و نوع چینش منزل شما سازگاری دارد و یا خیر. بعضی از انواع پرده ها هست که علی رغم زیبایی چشمگیر و به روز بودن، به هیچ عنوان مناسب منزل شما و یا مطابق با سلیقه غالب اعضای خانواده و خصوصا همسر گرامی شما نیست؛ بنابراین حین انتخاب پرده پذیرایی حتما به این نکته ظریف باید توجه کنید تا درگیر مشاجرات خانودگی نشوید!
  • متراژ اتاق پذیرایی بر مدل و رنگ پرده ای که می خواهید انتخاب کنید تاثیر دارد. در خانه هایی با متراژ کم باید به سراغ پرده هایی رفت که این نقطه ضعف پذیرایی را بپوشاند، نه اینکه خودش هم عاملی باشد برای کوچکتر شدن فضای پذیرایی. برای نمونه خانه هایی که این ویژگی را دارد پرده آستردار حریر ساده با پارچه رنگ روشن برای آن ها بسیار مناسب است.
  • آب و هوای منطقه زندگی شما و نیز کیفیت تهویه منزل بر اینکه چه پرده ای را باید انتخاب کنید موثر است. اگر در محیطی گرم زندگی می کنید و در منزل هم از امکانات تهویه مناسب برخوردار نیستید، باید توجه کنید که پردهای چندلایه ضخیم مانند پرده مخمل برای منزل شما مناسب نیست باید بیشتر از بین جدیدترین پردهای سال، پرده هایی که از جنس حریر، کتان و یا گیپور است را استفاده کنید.
  • میزان نور ورودی به داخل پذیرایی می تواند به طور مستقل بر زیبایی منزل بیفزاید و عامل گرما بخشی به محیط شود، که مدیریت این مساله و تنظیم میزان تابش نور خورشید به داخل، به وسیله مدل و نوع پرده ای که برای پذیرایی انتخاب می کنید به راحتی امکان پذیر است؛ بنابراین حین خرید پرده مناسب پذیرایی جهت پنجره ها و میزان نورگیری سالن نشیمن را باید در نظر بگیرید.

 

انواع جدیدترین پردهای پذیرایی

انواع جدیدترین پردهای پذیرایی

انواع جدیدترین پردهای پذیرایی

از میان انواع پردهای پذیرایی، چند مدل پرده وجود دارد که جزو مدرن ترین و جدیدترین پردهای سال به شمار می رود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد، در ادامه به معرفی جزئی چند مدل از آن ها می پردازیم:

  • انواع پردهای جدید پانچ( پانچ چاپی، پانچ طرحدار، پانچ ساده و …)
  • انواع پردهای جدید زبرا (زبرا طرحدار، زبرا ترکیبی، زبرا سه بعدی، زبرا طرح چوب و …)
  • انواع پردهای شید
  • انواع پردهای مدل رومن یا رومی
  • انواع پردهای سلطنتی
  • انواع پردهای ریلی و پلیسه دار
  • انواع پردهای ساده و شیک پذیرایی؛
    این گروه از پردها مدل مخصوصی ندارند و می توانند یا مدل پانچ، زبرا و … .باشند، اما چون برای خیلی از افراد این دو مولفه در پرده مهم است به تدریج در یک گروه مستقل و جداگانه جای گرفته است..  در این گروه از پردها ، هر پردهای با هر مدل و طرحی که این دو مولفه اساسی را داشته باشد؛ یعنی هم جذابیت و لوکس بودن و هم سادگی را در خود داشته باشد، صرف نظر از مدلی که دارد در این دسته جای می گیرد.

جدیدترین پردهای اتاق خواب

جدیدترین پردهای اتاق خواب

جدیدترین پردهای اتاق خواب

یکی دیگر از مکان هایی که باید به زیبایی و تزیینات آن توجه ویژه ای مبذول داشت اتاق خواب است. انواع پردهای مختلفی برای اتاق خواب طراحی شده است که مطابق با سلیقه و روحیه شما می تواند باشد.

این پردها به چند گروه کلی پرده اتاق خواب دو نفره، پرده اتاق خواب دخترانه و پسرانه، پرده اتاق خواب نوجوان، پرده اتاق خواب کودکان و نوزادان، پرده اتاق خواب عروس تقسیم می شوند که گاه بنابر تعداد اتاق های منزل پرده اتاق خواب مهمان هم در این دسته جای می گیرد که البته این مورد به فراوانی موارد دیگر نیست و اغلب در منازلی که بسیار بزرگ و مجلل هستند درنظر گرفته می شود.

بهترین  و جدیدترین پردها برای اتاق خواب

جدیدترین پردها برای اتاق خواب

جدیدترین پردها برای اتاق خواب

از بین پرهایی که وجود دارد، بهترین و مدرن ترین پردهای اتاق خواب، پرده زبرا و پرده پانچ است که به دلیل تنوع، سهولت در نصب و قابلیت خصوصی سازی (یعنی امکان چاپ تصاویر دلخواه مانند تصاویر خانوادگی در آن وجود دارد) در صدر جدول فروش پرده قرار دارد. علاوه بر این چون برای اتاق خواب کمتر کسی علاقه دارد تا هزینه زیادی کند این پرده ها که ارزان تر از سایر پرده هاست  یک انتخاب ایده آل و زیرکانه محسوب می شود. همچنین به دلیل سادگی و نداشتن متعلقات و آویزهای مختلف که بیشتر جنبه تزییناتی دارد و کاربرد دیگری ندارد، بهترین پرده برای اتاق خواب کودکان است که خطراتی از قبیل زیر پا رفتن زنگوله پرده به زیر دست و پای کودکان، بلعیده شدن ریزآویز ها توسط آنان و زمین خوردن های ناشی از گیر کردن بند بلند پرده ها به دور پای آنان وجود ندارد.

اهمیت استفاده از پردهای زیبا برای آشپزخانه

پردهای زیبا برای آشپزخانه

پردهای زیبا برای آشپزخانه

آشپزخانه که به قلب خانه مشهور است، باید بیش از مکان های دیگر مورد توجه قرار گیرد. در این مکان غذاهایی که بنابر گفته هر پزشکی بر روی رشد شخصیت روحی و معنوی افراد تاثیرگذار است طبخ می شود و روحیه کسی که به تهیه این غذاها می پردازد باید مثبت باشد تا بتواند یک غذای خوش طعم ارائه دهد. برای ای منظور باید به محیط آشپزخانه رنگ و بوی شادی و نشاط بخشید که یکی از عوامل موثر در این مقوله انتخاب پرده هایی با طرح و نقش های زیبا و دلنشین است تا فضا را بسیار روح نواز کند، خصوصا که غالبا مکان سرو و صرف غذا با هم در آشپزخانه است و در این مکان که حداقل سه بار در روز تمام اعضای خانواده را دور هم جمع می کند، باید آرام بخش ترین حالت ممکن را ایجاد کرد.

که برای محقق کردن این هدف مشاهده تصاویر و عکس های جدیدترین پردهای آشپزخانه کمک شایانی به شما خواهد کرد.

انواع جدیدترین پردهای آشپزخانه

جدیدترین پردهای آشپزخانه

جدیدترین پردهای آشپزخانه

از بین پرده های متنوعی که برای محیط آشپزخانه طراحی شده است و یا دیگر مدل پرده هایی که می توان برای آشپزخانه هم به کار برد پردهای فانتزی آشپزخانه است که یک حالت عروسکی به آشپزخانه شما می دهد. همچنین می توانید به خرید پرده زبرا و شید برای آشپزخانه هم فکر کنید؛ زیرا این پرده ها یک انتخاب عاقلانه و حرفه ای برای آشپزخانه شما هستند. در واقع چون این پرده ها به آسانی نصب و باز می شود، برای شست و شو زحمت کمتری را متوجه بانوی خانه می کند، به علاوه اینکه در خود شست و شو هم بسیار راحت است و به آساتی شسته می شود،  این فاکتور مهم به تنهایی برای اینکه قانع شوید تا برای آشپزخانه از این مدل پرده خریداری کنید کافی ست؛ زیرا هر کسی خوب می داند که آشپزخانه بعنی فضایی مرطوب و چرب که اگر این رطوبات و قطرات چربی معلق با ریز گردهای موجود در هوا ترکیب شود و به روی پرده بچسبند، تصویر بدی از پرده و آشپزخانه ارائه می دهد، به خصوص که آشپزخانه باید تمیزترین مکان ممکن باشد و با وجود پرده هایی که شرایط نگهداری سختی دارد و شست و شوی ان ها با زحمت انجام می گیرد، تنیز نگه داشتن اشپزخانه امری به غایت سخت و طاقت فرسا می شود و هر کسی را از ادامه انجام این کار باز می دارد.

کلام آخر:

در این مقاله کخ مربوط به سایت مشهد پرده است، سعی شد تا راهنمایی لازم جهت اتنخاب پرده مناسب را به شما ارائه کنیم و تصوایری از جدیدترین پردهای سال را با شما به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم لحظات خوشی را در کنار خانوده سپری کنید و از بازدید سایت مشهد پرده و خرید از ان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *