چرا باید دنبال مدل پردهای جدید زبرا باشید؟

مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا در مشهد پرده معرفی شد. فرقی نمی کند منزل شما کوچک است یا بزرگ، دلباز است یا تاریک، نوساز است یا قدیمی؛ در هر صورت نیاز دارید تا به هر روش ممکنی آن جا را برای خود و خانواده خود دلنشین کنید تا حس بهتری داشته باشید و ما در این مقاله به شما ثابت خواهیم کرد که لازم و ضروری ست تا به گزینه خرید پرده زبرا به عنوان پرده ای مناسب و ایده آل هم فکر کنید.

به هر حال خانه جایی ست که شاید برای غالب افراد مکانی برای آرامش و تجدید روحیه و قوای بدنی باشد، پس باید تمام رمز و راز جذاب شدن خانه را بدانید تا بتوانید اعضای خانواده را به این مقصودشان برسانید.

یکی از اسرار زیبا و دلنشین شدن خانه داشتن دقت و ظرافت در چینش دکوراسیون داخلی منازل است. بد نیست بدانید چیدن درست هر المان تزیینی در جای خودش و اینکه هر المان را به درستی انتخاب کرده باشید تاثیر به سزایی در جلوه گری منزل شما دارد.

از میان المان های ضروری و فوق العاده تاثیرگذار بر زیباسازی خانه پردهایی ست که در قسمت های مختلف خانه و به خصوص قسمت پذیرایی نصب می کنید و درست به همین دلیل است که امروزه پرده ها در انواع طرح ها و مدل های مختلف مانند پردهای زبرا، پردهای کرکره ای، پردهای سلطنتی و … تولید می شود که به راحتی می توانید از بین آن ها آن چه را که مطابق سلیقه شخصی شماست و با سبک چینش وسایل منزل شما همخوانی دارد انتخاب کنید. در پایان نیز چند عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا را برای شما تهیه دیده ایم تا هنگام انتخاب و خرید پرده زبرا به شما کمک کند.

آیا پرده زبرا انتخاب مناسبی برای پرده پذیرایی است؟

به چند دلیل پرده زبرا بهترین نوع پرده ای ست که می توانید برای تزیین پذیرایی خود انتخاب کنید زیرا؛

1) با نصب پرده زبرا به راحتی می توانید کنترل نورپردازی خانه را در دست بگیرید. این مدل پرده به با توجه ساختار دولایه ای که دارد، به راحتی میزان نور آفتاب را که قرار است به داخل بتابد مدیریت می کند و شما می توانید بدون اینکه پرده ها را کاملا به سمت بالا جمع کنید، از نور طبیعی روز بهره ببرید در عین حال که پرده لایه زیری از حریم خصوصی شما حفاظت می کند و مانع دید مزاحم به داخل می شود.

2) اگر عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا را در اینترنت جست و جو کنید خواهید دید که تا چقدر این مدل تنوع دارد. پرده های زبرا به دلیل کثرت تنوعی که در طرح، رنگ و مدل دارد با هر نوع سلیقه، دکور و فضایی به راحتی هماهنگ می شود و با این ویژگی خاص خود توانسته است حتی حساس ترین و نکته بین ترین افراد را نسبت به مساله دکوراسیون و زیبایی فضا ها راضی کند. می توان از بین انواع مختلف پرده زبرا به موارد زیر اشاره کرد:

  •  پرده زبرا ساده
  •  پرده زبرا ترکیبی
  • پرده زبرا طرح دار
  •  پرده زبرا پلیسه
  • پرده زبرا چاپی
  • پرده زبرا سیلوئت
  • پرده زبرا شب و روز
  • پرده زبرا با طرح های هندسی
  •  پرده زبرا سه بعدی

3) این مدل پرده زحمت شستن و خشک کردن را آسان کرده است. زمانی که قصد دارید پرد ه زبرای پذیرایی خود را بشویید، کافی ست آن را از پنجره جدا کنید که برای این منظور ابتدا باید پرده را با کمک زنجیر تنظیم کننده تا پایین باز کنید. پس از این مرحله قاب را از بست دیواری جدا کنید و پرده را روی یک سطح هموار و کاملا صاف پهن کنید و با کمک سر برس جارو برقی گرد و غبارهایی که روی سطح پرده را گرفته را تمیز کنید و با مواد شوینده با قدرت ملایم و نه قوی این طرح پرده را شستشو دهید و بعد بوسیله آبی که فشار آن کم است پرده را آبکشی کنید و سپس آن را نصب کنید تا خشک شود.

هم چنین می توانید به همان حالتی که روی پنجره نصب است آن را با جاروبرقی گردگیری کنید و یا به صورت هفتگی با محلول مواد شوینده طبیعی به تمیز کردن آن بپردازید.

4)این مدل پرده جزو  محبوب ترین و جدیدترین پردهای مدرن بازار است که برای مکان های مختلف خریداری می شود و دو امتیاز برجسته “قیمت مناسب” و “زیبایی” را در خود دارد و همچنین به راحتی نصب و باز می شود؛ به طوریکه با دیدن آموزش نحوه نصب آن دیگر نیازی ندارید تا یک نصاب از بیرون بیاورید.

5) این پردها دوام بالایی دارد و در برابر تابش نور خورشید خیلی سریع از بین نمی رود و  برای افرادی که از نورگیر بودن زیاد پذیرایی خود نگرانند و دوست ندارند تا خدشه ای به ظاهر جذاب پرده پذیرایی وارد شود و از شکوه آن کم شود، گزینه مناسبی ست.

جدید ترین مدل پردهای زبرا

یکی از جدیدترین مدل پردهای زبرا، پردهای زبرای ترکیبی ست که همزمان با اینکه از دو لایه افقی و یک لایه زیرین برخوردار ست؛ یا در قسمت بالایی آن یک والان نصب می کنند تا زیبایی آن دوچندان شود و یا اینکه دو دستک در کنار آن نصب می کنند که معمولا با طرح خود پرده زبرا یکی ست و یا اینکه این پردهای زیرا را به صورت سه بعدی تولید می کنند که این مدل پرده از مدرن ترین انواع پرده زبراست و همانطور که از نامش پیداست می توان بر روی آن هر نوع تصویری مانند طرح گل و طبیعت، طرح کودک و اسباب بازی، چهره انسان و غیره را به حالت سه بعدی چاپ کرد؛ یعنی در این مدل ما تنها احساس می کنیم تصاویر واقعی و برجسته هستند و در اصل اینگونه نیست که طرح ها واقعا برجسته سازی شده باشند که این مدل پرده برای منازل با فضای کوچک مناسب است؛ زیرا آن عمق و بعدی که در تصویر وجود دارد و به اصطلاح آن نمای پرسپکتیو پرده به بزرگ نشان دادن منزل کمک می کند.

پردهای ساده و شیک پذیرایی زبرا

یکی از انواع پردهای ساده و شیک زبرا برای سالن پذیرایی و قسمت نشیمن که این روزها بسیار جلب توجه کرده است پردهای زبرای چوبی ست که یک حالت گرمابخشی دارد و برای منازلی که صاحبان آن دوست دارند یک فضای طبیعی و نزدیک به طبیعت ایجاد کنند فوق العاده است.

به جز آن، مدل های دیگر پرده زبرا هم وجود دارد که هیچگونه طرحی بر روی آن ها وجود ندارد و به صورت تک رنگ تولید می شود که این مدل پردهای زبرای بسیار ساده، اگر در کنار دیگر المان های تزیینی نشیمن هماهنگ شود زیبایی و شکوه اتاق را دوچندان می کند.

اما توجه داشته باشید که این سادگی در انتخاب پرده را با پر نقش و نگار بودن در دیگر موارد دکوراسیون مانند خرید فرش با طرح شلوغ و یا کوسن و مبل های طرحدار جبران کنید تا یک تمایزی بین فضای پذیرایی و  فضای اداری و کاری قائل شده باشید. چون در هر حال اعضای خانواده و مهمانان شما که ساعت های زیادی را در پذیرایی می گذرانند، کارمندان شما نیستند تا در یک فضای کاملا جدی و رسمی با شما به گفت و گو بپردازند.

قیمت مدل پردهای زبرا

روش قیمت گذاری تمام پردها تقریبا یکسان است و اما در خصوص قیمت پرده زبرا باید گفت که تفاوت قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نرخ روز را هم باید در نظر گرفته علاوه بر آن، جنس پارچه، طرح و مدل پرده زبرا، نوع دوخت پرده و … هر چه با کیفیت تر باشد قیمت پرده زبرا را بالا می برد و همچنین اگر پنجره ابعاد زیادی داشته باشد و متراژ پرده بیشتر باشد، به تناسب مقداری که به متراژ پارچه اضافه شده و نیز تعداد موتوری که روی پرده نصب می شود (در پردهای اتوماتیک و برقی زبرا) قیمت پرده بالا می رود و بر همین اساس، پرده پذیرایی زبرا با قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شود، اما به صورت کلی پرده زبرا نسبت به دیگر مدل پردها ارزان تر است و اگر می خواهید اقتصادی عمل کنید، پیشنهاد می کنیم با مشاهده عکس پردهای زبرا و رصد تصاویر مختلف آن مدل باب دل خود را پیدا کرده و بخرید.

عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا

عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا

عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا

در این بخش که بخش پایانی مقاله می باشد عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا را که برای شما گردآوری کرده ایم به نمایش می گذاریم تا اولا از مشاهده ان ها لذت ببرید و دوما از آن ها ایده بگیرید؛ زیرا هیچ  متن و نوشته ای هر چقدر هم خوب باشد و شما را تا راهنمایی کند، باز هم به خوبی و گویایی یک تصویر نیست و این مطلب را که تصاویر واضح تر از نوشته ها و گفته ها هستند را با تماشای عکس مدل پردهای جدید پذیرایی زبرا متوجه خواهید شد.

این مدل پرده چاپی یکی از انواع پردهای زبراست که طرح مورد نظر خود را می توانید روی آن چاپ کنید.

این مدل پرده ساده و شیک زبرا برای افرادی که دوست دارند پرده در عین زیبایی ساده باشد و همچنین فضای پذیرایی منزلشان کوچک است بسیار مناسب است که در ادامه چند تصویر دیگر هم از آن را می بینیم.

ما در این مقاله که متعلق به سایت مشهد پرده است، سعی داشتیم تا شما را با مدل پرده پذیرایی زبرا آشنا کنیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شمایی که قصد خرید پرده دارید مفید بوده باشد. برای تکمیل اطلاعات  و نیز دیدن تصاویر بیشتری از انواع مختلف پرده می توانید در سایت مشهد پرده گشت و گذار کنید و از تصاویر و قیمت های منصفانه لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *