مدل پرده پانچ اتاق خواب، به عنوان پرده ترند، مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. این پرده با سبک ساده و مینیمالی که دارا است، بهترین مدل برای اتاق خواب می‌ باشد که قابلیت ست شدن رنگ با دکور اتاق خواب را دارا است. در این مقاله شما را با مدل های مختلف این پرده آشنا می کنیم.

مدل پرده پانچ اتاق خواب

مدل پرده پانچ اتاق خواب عروس

مدل پرده پانچ اتاق خواب عروس-مشهد پرده

تزئین اتاق عروس برای شروع زندگی، اهمیت بسیاری دارد. بنابراین عروس خانم ها می توانند با توجه به رنگ دکور اتاق خواب خود، پرده های پانچ را در نوع دو لایه و سه لایه از جنس مخمل، کتان و حریر انتخاب کنند. لایه رویی این پرده بهتر است در نوع طرحدار باشد تا روح تازه ای را به اتاق ببخشد.

مدل سه لایه این محصول نیز جذابیت بسیار زیادی دارد. لایه رویی این پرده از تور یا حریر می‌ باشد که می‌ تواند برای تزئین رویی پرده پانچ اتاق خواب عروس مورد استفاده قرار بگیرد.

پرده پانچ اتاق-مشهد پرده

برای انتخاب رنگ این پرده نیز، بهتر است برای عروس گونه بودن از رنگ های گلبهی، نارنجی، قرمز و زرد استفاده شود که روح زندگی را در اتاق خواب ایجاد می‌ کند.

پرده پانچ اتاق خواب عروس-مشهد پرده

بهتر است رنگ پرده اتاق خواب عروس با رنگ فرش اتاق خواب یکسان باشد. در اتاق خواب عروس از فرش های پتینه یا پرزدار سفید و رنگ روشن استفاده می کنند. اما تناسب رنگی باید بین رنگ پرده پانچ، رنگ فرش و رنگ سرویس چوب رعایت شود.

پرده پانچ اتاق خواب عروس زیبا-مشهد پرده

 مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه

دکور داخلی اتاق خواب دخترانه باید با روحیات سرزنده آن را همسو باشد. با انتخاب پرده پانچ برای اتاق خواب دخترانه، می‌ توان از نور خورشید در روز برای روشنایی بالای اتاق خواب استفاده کرد. همچنین در شب بهترین پوشش برای تاریکی و بهره مندی از نور چراغ خواب می‌ باشد.

مدل پرده پانچ اتاق خواب دخترانه-مشهد پرده

برای اتاق خواب دخترانه، پرده های پانچ ساده و طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد. نوع ساده این محصول، می‌ تواند دارای جنس کتان یا پتینه باشد. بیشتر دختران به لوازم های هنری علاقه زیادی نشان می‌ دهند، با این حال انتخاب پرده های پانچ طرح سنتی یا طرح پتینه انتخاب مناسبی است.

پرده پانچ اتاق دخترانه-مشهد پرده

طرح پرده نامتقارن نیز یکی دیگر از طرح های پرطرفدار می‌ باشد که مورد پسند دختران قرار می گیرد. لذا استفاده از طرح های نامتقارن جذاب مناسب با جنسیت دختران برای پرده پانچ، عالی می‌ باشد.

پرده اتاق دخترانه-مشهد پرده

رنگبندی پرده پانچ اتاق خواب دخترانه نیز بسیار مهم است. رنگ های شاد و گرم نظیر قرمز، زرد، نیلی، صورتی و سرخابی بهترین گزینه می‌ باشند. با انتخاب جنس پارچه ضخیم برای پرده نظیر مخمل، بهتر است رنگ روشن انتخاب شود.

 مدل پرده پانچ اتاق خواب پسرانه

مدل پرده پانچ اتاق خواب پسرانه-مشهد پرده

دکور اتاق خواب پسرانه، بیشتر دارای رنگ سرد می‌ باشد. استفاده از انواع وسایل ورزشی، وسایل هنری و… بسته به سن پسران در اتاق خواب، معقول می‌ باشد. پرده اتاق خواب پسرانه بهتر است از رنگ های سرد مانند آبی، سبز، یشمی و حتی خاکستری باشد.

رنگ دیوار و رنگ سرویس چوب اتاق پسران، می‌ تواند تعیین کننده رنگ پرده و جنس آن باشد. بهترین پارچه برای پرده پانچ برای اتاق پسران، مخمل و کتان است.

 مدل پرده پانچ اتاق خواب کودک

دکور اتاق خواب کودک، باید دارای تم انیمیشن یا کارتونی باشد. شخصیت های انیمیشنی برای طرح پرده پانچ اتاق خواب کودک استفاده می‌ شوند. اما بسته به جنسیت کودک، انتخاب طرح پرده با شخصیت های کارتونی را انجام داد.

مدل پرده پانچ اتاق خواب کودک-مشهد پرده

برای کودکان پسر، طرح پرده پانچ بهتر است دارای شخصیت هایی نظیر باب اسفنجی، مرد عنکبوتی، لاک پشت ها و… باشد. رنگ های آبی، سبز نیز پرفروش ترین رنگ پرده های موردنظر می‌ باشند.

پرده اتاق کودک-مشهد پرده

برای کودکان دختر نیز طرح پرده اتاق خواب دارای شخصیت هایی نظیر سیندرلا، باربی، روشا و… می‌ باشد که ترجیحا رنگ های صورتی و نارنجی و لیمویی برای آن ها انتخاب می‌ شود.

پرده پانچ کودکانه دخترانه-مشهد پرده

 مدل پرده پانچ اتاق خواب نوجوان

مدل پرده پانچ اتاق خواب نوجوان-مشهد پرده

انتخاب طرح برای پرده پانچ اتاق خواب نوجوان، بستگی به سلیقه نوجوانان دارد. برخی از نوجوانان به علت فرآیند رشد شخصیتی، استفاده از پرده های طرح دار به خصوص طرح انیمیشنی را نمی پسندند.

پرده پانچ نوجوان-مشهد پرده

بیشتر نوجوانان به علت اینکه در آستانه رشد هنری قرار دارند، سلایق هنری خود را در انتخاب لوازم اتاق خواب خود به نمایش می گذارند. انتخاب طرح هایی هنری برای پرده اتاق خواب، بیشتر توسط نوجوانان انجام می‌ شود. طرح های ورزشی با شخصیت یا نمادهای ورزشی نیز برای نوجوان مناسب می‌ باشد.

به همین دلیل انتخاب پرده بدون طرح، می‌ تواند انتخاب مناسبی باشد. اما در صورت روحیه شاد و سرزنده نوجوانان، می‌ توان از پرده های طرحدار و انیمیشنی نیز برای اتاق خواب نوجوانان استفاده کرد.

سخن نهایی

سایت مشهد پرده، مدل های بسیار متنوعی از پرده پانچ اتاق خواب را دارا می‌ باشد که علاوه بر تنوع جنس و طرح پارچه، در تنوع رنگ نیز بسیار عالی کار کرده است. شما می توانید برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و عروس، پرده پانچ را با طرح سلیقه ای انتخاب کرده و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *