پرده پانچ گلدار طرح تاج گلدار کد s-2400

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح تاج گلدار کد s-2400 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح تاج گلدار کد s-2400 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ اسلیمی طرح پیچک تو خالی کد s-6709

650,000 تومان

پرده پانچ اسلیمی طرح پیچک تو خالی کد s-6709 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ اسلیمی طرح پیچک تو خالی کد s-6709 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح دختر کد s-6194

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح دختر کد s-6194 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح دختر کد s-6194 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودک طرح میمون های بیسبالیست کد S9910

650,000 تومان
پرده پانچ کودک طرح میمون های بیسبالیست کد S9910 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودک طرح میمون های بیسبالیست کد S9910 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گل و مرغابی کد s-4946

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گل و مرغابی کد s-4946 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گل و مرغابی کد s-4946 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ فانتزی طرح زیبای رنگارنگ کد p-8096

650,000 تومان

پرده پانچ فانتزی طرح زیبای رنگارنگ کد p-8096 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ فانتزی طرح زیبای رنگارنگ کد p-8096 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی منیون ها کد p-8276

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی منیون ها کد p-8276 دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح کارتونی منیون ها کد p-8276 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ ورزشی طرح تیم استقلال کد s-7150

650,000 تومان

پرده پانچ ورزشی طرح تیم استقلال کد s-7150 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ ورزشی طرح تیم استقلال کد s-7150 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ طرح نقاشی سه بعدی گل رز کد s9253

650,000 تومان
پرده پانچ طرح نقاشی سه بعدی گل رز کد s9253 دارای دو قواره چپ و راست است که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ طرح نقاشی سه بعدی گل رز کد s9253 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ کودکانه طرح خرسی کد p-8003

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح خرسی کد p-8003 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح خرسی کد p-8003 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

مدل پرده پانچ آشپزخانه عنوان دیگری از سری مقالات سایت مشهد پرده است که برای رفع ابهام و سوالات احتمالی شما در مورد خرید و استفاده از این مدل پرده در آشپزخانه، به نگارش درآمده است.

مدل پرده پانچ آشپزخانه-مشهد پرده

مدل پرده پانچ آشپزخانه جدید در تنوع و طرح های زیبایی در بازار موجود است. اگر به دنبال مدل پرده پانچ آشپزخانه عروس هستید، اگر قصد دارید برای عید، پرده ای متفاوت برای آشپزخانه تهیه کنید و…، از  انواع پرده پانچ دیدن کنید. قیمت، کیفیت و تنوع در پرده های پانچ، آن ها را بیشتر از پیش، مورد توجه افراد قرار داده است. در ادامه به تعدادی از مدل های پرفروش پرده پانچ آشپزخانه اشاره شده است.

مدل پرده پانچ آشپزخانه حریر ساده

مدل پرده پانچ آشپزخانه حریر ساده-مشهد پرده

پرده پانچ آشپزخانه حریر ساده-مشهد پرده

اگر به هر دلیلی، آشپزخانه شما از نور کافی برخوردار نیست، بهتر است از پرده هایی نازک و روشن در آن استفاده کنید. پرده پانچ حریر ساده، یکی از مدل هایی است که از میزان نور ورودی از پنجره، کم نمی کند.

مدل پرده پانچ آشپزخانه طرح دار

مدل پرده پانچ آشپزخانه طرح دار-مشهد پرده

پرده پانچ آشپزخانه طرح دار-مشهد پرده

پرده پانچ آشپزخانه در مدل طرح دار نیز از تقاضای بالایی در بازار برخوردار است. تنوع و زیبایی در طرح ها بسیار بالا است، پس برای آن که به هنگام خرید سردرگم نشوید، از قبل طرح مورد پسند خود را در فضای مجازی انتخاب کنید.

مدل پرده پانچ آشپزخانه گلدار

مدل پرده پانچ آشپزخانه گلدار-مشهد پرده

پرده پانچ آشپزخانه گلدار-مشهد پرده

از محبوب ترین پرده های پانچ آشپزخانه، نوع گلدار آن است. پرده پانچ گلدار در کنار دیوارها و کابینت هایی با رنگ های ملایم، زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می بخشد.

نکات مهم خرید پرده پانچ آشپزخانه

نکات مهم خرید پرده پانچ آشپزخانه-مشهد پرده

شستشوی آن ها راحت باشد با توجه به جنس پارچه ای که انتخاب می شود.

ضخامت آن به گونه ای باشد که از تابش زیاد نور خورشید به داخل آشپزخانه جلوگیری کند.

برای آویزان کردن پرده های پانچ از میله و حلقه هایی استفاده کنید که از جنس پلاستیک فشرده شده باشند. تغییرات دمایی محیط هایی مانند آشپزخانه و حمام بیشتر از سایر مکان ها صورت می گیرد و این دو محیط به دفعات، گرم و سرد می گردند. حلقه های تهیه شده از پلاستیک فشرده شده در پرده پانچ، مقاومت بالایی در این گونه محیط ها از خود نشان می دهند.

از پرده هایی با تار و پود فشرده استفاده کنید. رعایت بهداشت در آشپزخانه باید بیشتر از سایر نقاط منزل باشد، پس مطمئن شوید که پرده انتخابی تان مانع عبور گرد و غبار و دیگر آلودگی های خارجی به داخل آشپزخانه می گردد.

در برابر شستشوهای مکرر، مقاوم باشد. متاسفانه پرده های آشپزخانه بوی پخت و پز را در خود نگه می دارند و اگر نزدیک اجاق باشند، لکه های چربی نیز به پرده ها اضافه می گردد. پس به هنگام خرید، دوام پرده را الویت قرار دهید.

نحوه شستشوی پرده پانچ آشپزخانه

نحوه شستشوی پرده پانچ آشپزخانه-مشهد پرده

آلودگی های سختی مانند ذرات چربی، اغلب در پرده های آشپزخانه دیده می شوند. هرچه ذرات چربی مدت زمان بیشتری بر روی پرده قرار بگیرند، مقاومت آن ها در برابر مواد شوینده نیز بیشتر می شود (پیوند بین مولکول های چربی بسیار قوی شده و شکستن آن، سخت می گردد)

بعضا این لکه ها حتی بعد از شستشو با شوینده های قوی نیز به طور کامل از بین نمی روند و رد محوی از آن ها بر روی پرده باقی می ماند. پس برای جلوگیری از به وجود آمدن این منظره ناخوشایند، توصیه می شود زود به زود جویای احوال پرده های آشپزخانه شوید.

اگر از پرده های پانچ در آشپزخانه خود استفاده کنید، به راحتی می توانید آن ها را از میله بیرون آورده و شستشو دهید.

اگر فضای کافی برای خشک کردن پرده ها را ندارید، می توانید آن ها را به صورت نم دار نیز از میله پرده آویزان کنید تا خشک گردند. با این کار دیگر نیازی به اتوی آن ها نخواهد بود، البته این صورتی است که جنس پرده از کتان، مخمل و پارچه هایی با ضخامت مناسب باشند.

نکته مهم در شستشوی پرده پانچ

به هیچ وجه از سفیدکننده های شیمیایی برای از بین بردن لکه ها استفاده نکنید. این سفیدکننده ها شاید سرعت عمل بالایی در از بین بردن ذرات چربی داشته باشند اما به شدت از دوام و عمر پرده ها می کاهند.

امروزه، پرده های پانچ بیشتر از سایر پرده ها مورد توجه افراد قرار گرفته اند. این مدل پرده ها مزایای بسیاری دارند که در ادامه به ذکر و شرح هر کدام پرداخته شده است.

دلایل محبوبیت پرده پانچ (مزایا)

دلایل محبوبیت پرده پانچ (مزایا)-مشهد پرده

ساده و زیبا: در عین زیبایی، ساده بودن، دلیلی است برای آن که بتوانید تا سال های سال از این مدل پرده استفاده کنید. این مدل پرده ها همیشه روی بورس بوده و هستند. این ویژگی به تنهایی توانسته است افراد بسیاری را با سلیقه های مختلف به سمت پرده های پانچ جذب کند.

دوخت آسان: دوخت و آماده کردن پرده پانچ به قدری ساده است که حتی افراد مبتدی در هنر خیاطی نیز می توانند از عهده دوختن آن برآیند.

تنوع بیشمار در مدل: برخلاف پرده های دیگر، شما می توانید مدل های بسیار و کاملا متفاوت را در پرده های پانچ شاهد باشید. این پرده ها در مدل های سنتی، کودکانه، کلاسیک، خطاطی، چهره و… آماده و روانه بازار می گردند.

امکان چاپ طرح دلخواه: اگر دوست دارید طرح به خصوصی را بر دیوار پذیرایی، اتاق و یا هر مکان دیگری بیاویزید، می توانید سفارش چاپ آن را بر روی پرده پانچ بدهید.

مقرون به صرفه: پرده های پانچ نسبتا از قیمت خوبی برخوردار هستند و تقریبا تمام اقشار جامعه از عهده خرید آن برمی آیند. دلیل آن نیز نبود تزئینات سنگین است که بر روی اغلب پارچه های پرده ای به کار می روند.

نصب آسان: برای آویختن پرده های پانچ، می توانید خود پیشقدم شوید. حلقه هایی با فواصل منظم بر روی یکی از لبه های عرضی پرده، پانچ شده اند، فقط کافی است که آن ها را یکی یکی داخل میله پرده قرار دهید.

شستشوی راحت: اگر از پرده های پانچ استفاده کنید، عملا هزینه خشکشویی یا اتوشویی پرده ها از هزینه های جاری را حذف می کنید. برخلاف پرده های دیگر، این پرده ها به راحتی با دست و ماشین لباسشویی در منزل قابل شستشو بوده و با اغلب شوینده ها (به جز سفیدکننده ها) سازگاری دارند.

مناسب انواع سبک ها: هماهنگ شدن آسان با سبک های مختلف، از دیگر مزیت هایی است که باعث محبوبیت پرده های پانچ شده اند.

معایب پرده های پانچ

معایب پرده های پانچ-مشهد پرده

همواره در کنار مزایا، معایبی نیز وجود دارند. شما نمی توانید محصولی را پیدا کنید که عاری از عیب باشد. پرده های پانچ نیز از این مورد مستثنی نیستند. رنگ پریدگی حلقه ها و شکستن آن ها یکی از مهم ترین ایرادات پرده های پانچ است.

حلقه های پرده پانچ در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می گردند. نوع فلزی آن بیشتر مناسب پرده هایی است که طرح و مدلی سلطنتی دارند، اما حلقه های پلاستیکی در اغلب پرده ها، مورد استفاده قرار می گیرند.

این حلقه ها اغلب در مقابل هوای سرد و گرم، مقاومت کافی را نداشته و با تغییرات دمایی می شکنند.

فروشگاه هایی که به طور تخصصی در زمینه پرده و یراق آلات آن فعالیت می کنند، از حلقه های مرغوب و باکیفیت در محصول خود استفاده می کنند. پس قبل از خرید، لیستی از فروشگاه های معتبر را تهیه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

جمع بندی

به طور کلی انتخاب پرده یکی از جذاب ترین مراحل در کامل کردن دکوراسیون منزل به شمار می رود. خرید یک پرده مناسب برای پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب، حال و…، زمانی میسر می شود که نکاتی را حتما مد نظر قرار دهید.

خرید پرده فقط با توجه به مد بودن آن بدون در نظر گرفتن نکات مهم تر، نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. توجه به نکاتی مانند جنس پرده، نحوه شستشو و دوام آن از موارد مهمی است که بهتر است به هنگام خرید، به آن ها توجه داشته باشید.

خرید از فروشگاه های معتبر، خیال شما را در مورد این نکات، راحت می کند. مشهد پرده، فروشگاهی با سابقه درخشان در ارائه انواع پرده ها مانند پرده پانچی و یراق آلات با کیفیت است که می توانید به دو صورت حضوری و مجازی از آن دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *