در این مقاله قرار است راهنمای شما باشیم تا از میان مدل پردهای جدید اتاق‌ خواب پسرانه مانند پرده پانچ اتاق خواب، پرده کرکره ای، پرده هازان پانچی و … آن‌چه را که متناسب با اتاق کودک شماست به‌ راحتی انتخاب کنید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید

ضرورت انتخاب پرده شیک برای اتاق خواب کودکان

ضرورت انتخاب پرده شیک برای اتاق خواب کودکان

ضرورت انتخاب پرده شیک برای اتاق خواب کودکان

شاید چندان به نظرتان مهم نیاید که چرا باید برای اتاق خواب کودک خود وقت و هزینه کنید و پیش خودتان بگویید از همان مدل پرده ای که در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و … نصب می کنید برای اتاق کودک هم می توانید نصب کنید و اتفاقا کاملا هم مناسب است و دیگر لازم نیست تا از میان مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه که در بازار وجود دارد، یک پرده شیک انتخاب کنید.

اما باید بدانید پرده اتاق خواب کودکان و نوجوانان جزو مهم ترین عناصر زیباسازی اتاق محسوب می شود که می توانید از طریق آن حتی تا اندازه قابل توجهی بر روی روحیه و شخصیت کودک خود کنترل داشته باشید.

نکات اساسی در انتخاب پرده اتاق خواب پسرانه

نکات اساسی در انتخاب پرده اتاق خواب پسرانه

نکات اساسی در انتخاب پرده اتاق خواب پسرانه

برای این‌که بدانید از چه مدل پرده هایی برای اتاق‌خواب کودکتان استفاده کنید ابتدا باید به چند فاکتور اساسی توجه کنید:

✔ اول اینکه کودک شما به صرف این‌که چون یک پسربچه است حتماً لازم نیست تا هنگام خرید از بین انواع مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه به سراغ خشن‌ترین، پویاترین و ساده‌ترین طرح‌های ممکن بروید؛ زیرا علی‌رغم آن تصویری که از کودکان پسر در ذهن شما وجود دارد، ممکن است پسر شما عاشق رنگ‌های آرام و ملایم با طرح‌های زیبا و لطیف مانند طبیعت، گل و سبزه باشد، پس لطفاً در این‌مورد حتماً روحیه و سلیقه کودک خود را در نظر بگیرید.

✔دوم اینکه پرده ای که در اتاق‌خواب پسرانه نصب می شود باید از دوام و زیبایی هم‌زمان برخوردار باشد. برای این منظور پرده‌هایی از جنس نخ پنبه و ابریشم طبیعی بسیار مناسب است؛ زیرا پرده‌هایی که از الیاف طبیعی تولید می‌شوند اصلاً بار الکتریسیته به خود نمی‌گیرند که این ویژگی باعث می‌شود کم‌تر پرز و گرد هوا به پرده بچسبد و به این ترتیب ظاهر تمیز و زیبای پرده حفظ می‌شود. از جمله پرده هایی که الیاف طبیعی دارند پردهای کتان هستند که جزو پرده های شیک اتاق پسرانه محسوب می شوند.

✔سوم این‌که چه کودک شما عاشق رنگ‌های تیره باشد و چه نباشد، تم کلی اتاق باید متشکل از رنگ های روشن باشد؛ زیرا کودکان زمان زیادی را در اتاقشان سپری می‌کنند و در آن به بازی و استراحت و مطالعه می‌پردازد و ضروری ست تا رنگ اتاق به گونه ای باشد که در دراز مدت اثر منفی بر روحیه کودکان نگذارد.

✔چهارم اینکه باید به طرحی که روی پرده‌های اتاق‌ خواب پسرانه وجود دارد بسیار توجه کنید؛ زیرا شما با یک انتخاب درست در زمینه طرح چاپ شده روی پرده اتاق کودکان می‌توانید قوه تخیل فرزندتان را پرورش دهید. در این رابطه حتی می توانید از یک مشاور حرفه ای کودک کمک بگیرید تا بدانید از بین رنگ ها و طرح های چاپ شده بر روی مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه که در بازار وجود دارد، کدام یک را انتخاب کنید تا به پرورش قوه تخیل و رشد شخصیت او کمک کرده باشید.

✔پنجم این‌که پرده دارای منگوله، آویز یا دیگر متعلقات اضافی دست‌ و پاگیر نباشد تا به این خاطر، خود کودکان و نوجوانان نتوانند به تنهایی و بدون کمک والدین پرده را تنظیم کنند و از این بابت که نمی‌توانند این کار را انجام دهند و اجازه این کار به آن ها داده نمی‌شود، استقلال شان زیر سؤال برود و از اعتماد به‌ نفس آن‌ها کاسته شود.

✔ششم این‌که طول پرده برای اتاق کودک و نوجوان پسر بهتر است که کوتاه باشد؛ زیرا کودکان علاقه دارند تا پرده‌ها و آویزهای بلند را بکشند و نوجوانان هم در اتاق معمولاً به بازی، جنب‌وجوش و کارهای پر تحرک می‌پردازند و بهتر است که پرده اتاقشان جلوی دست‌وپای آن‌ها نباشد تا خطری برای آن‌ها نداشته باشد.

پردهای ساده و شیک اتاق‌ خواب پسرانه

پردهای ساده و شیک اتاق‌ خواب پسرانه

پردهای ساده و شیک اتاق‌ خواب پسرانه

از بین انواع مدل پردهای جدید اتاق‌ خواب پسرانه، آن‌چه که توجه غالب والدین و نیز خود پسربچه‌ها را به خود جلب کرده‌است، پرده‌های ساده ای است که درعین سادگی زیبایی خاصی دارند و همین سادگی و سبکی آن‌ها باعث شده بسیار شیک و لوکس به‌نظر برسد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی پرده های ساده اتاق خواب این است که کودکان به‌ راحتی می‌توانند خودشان این پرده‌ها را تنظیم کنند و نیاز به کمک والدین ندارند و از این جهت است که شاید این پرده‌ها جزو محبوب‌ترین پرده‌ها برای کودکان و نوجوانان به شمار می رود.

پرده پانچ اتاق نوجوان و کودک

یکی از این مدل پرده‌ها که جزو پرفروش‌ترین پرده‌ها هم به شمار می رود، پرده‌های پانچ است که باتوجه به رنج سنی بچه ها به سه مدل پرده پانج کودکانه، پرده پانچ اتاق‌ خواب پسرانه و دخترانه یا پرده پانچ اتاق نوجوان تقسیم می شوند.

پرده پانچ اتاق نوجوان یکی از پرفروش ترین پردهای شیک اتاق خواب پسرانه است؛ زیرا این پرده‌ها به‌ راحتی باز می‌شوند، بوسیله چند حلقه که در بالای پرده وجود دارد به‌راحتی نصب می‌شوند، طرح روی آن را می‌توان طبق سلیقه کودکان و نوجوانان انتخاب کرد، دست‌ و پاگیر نیستند، به‌ راحتی قابل تنظیم اند، بسیار سبک و شیک هستند و حتی محدودیت سنی هم ندارند و می‌توانید هم برای اتاق دختران و پسران نوجوان و جوان و هم کودکان استفاده کنید.

پرده پانچ پسرانه

قاعده کلی این است که هر چه پرده پر نقش و نگار تر، رنگارنگ و شادتر باشد بیشتر برای اتاق کودکان استفاده می شود و هرچه پرده ساده‌تر باشد برای طیف گسترده‌تری از افراد می‌شود از آن مدل پرده استفاده کرد، ولی اگر به دنبال پرده ای ساده اما در عین حال مخصوص کودک و نوجوان خود هستید تا از این طریق احساس خاص بودن را به او القاء کنید، از بین مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه، پرده پانچ بهترین انتخاب است، بدلیل داشتن این قابلیت که می شود هر طرح و نقشی را روی آن چاپ کرد و به این روش یک فضای کاملا خصوصی برای کودک و نوجوان خود ایجاد کنید و هم اینکه می شود هم زمان زمان زیبایی، شیک بودن و تمیزی را در این مدل پرده یک جا جمع کرد.

طراحان متخصص و تولید کنندگان پرده امروزه طرح های مختلفی بر روی انواع مدل پردهای جدید اتاق‌ خواب پسرانه پیاده‌سازی می‌کنند که همه آن‌ها برگرفته از همان روحیات و علایق پسربچه‌های کودک و نوجوان است، به همین جهت شما یا می‌توانید به لطف پیشرفت صنعت چاپ به‌ راحتی آن طرحی را که مد نظر شماست را روی پرده پانچ انتخابی پیاده‌سازی کنید و یا این‌که به سراغ همان پرده هایی بروید که از قبل این طرح‌های پرطرف‌دار را روی آن ها چاپ کرده‌اند.

 بخشی از آن دسته طرح‌هایی که روی انواع مدل پرده جدید اتاق‌خواب پسرانه به کار می‌رود عبارت‌اند از :

طرح‌های فضایی

طرح های ورزشی و اسپرت

طرح دریا و آکواریوم

طرح ستاره دریایی

طرح هواپیما

طرح منظومه شمسی

طرح ابرقهرمان و…

پرده پانچ کودک

پرده پانچ کودکانه از لحاظ جنس، کیفیت دوخت، دوام و… هیچ فرقی با دیگر مدل پرده‌های پانچ ندارد اما از لحاظ مدل و طرح کاملا متفاوتند. پرده های پانچ چاپی از نظر رنگ و مدل هیچ محدودیتی ندارند و روز به روز هم بر کیفیت این پرده ها و نیز بر تنوع طرح های آن افزوده می شود، به همین دلیل برای اتاق کودکان بسیار مناسب هستند. همچنین چون این پرده‌ها برای کودکان طراحی شده‌اند از نظر طول و اندازه غالبا کوتاه هستند. در ضمن با انتخاب پرده پانچ کودکانه، خود به خود دست از رسمی بودن بر می دارید و دیگر کودکان شما مجبور نیستند تا پردهای با طرح جدی و سنگین را تحمل کنند!

پرده شید رول

یکی از انواع مدل پردهای جدید اتاق خواب پسرانه پردهای کرکره‌ای شید رول است که جزو پرده‌های جمع‌ و جور و کم حجم است که علاوه بر فضای سالن پذیرایی، آشپزخانه و … می‌توانید برای اتاق‌ خواب پسران هم از آن استفاده کنید. این پرده‌ها سایه خوبی درست می‌کنند و از این نظر برای استراحت بسیار مناسب اند.

از این پرده ها می توانید برای اتاق نوجوانان که اغلب دوست دارند فضای اتاق خود را به حالت نیمه تاریک دربیاورند و یک فضای مرموز برای خود بسازند، بهترین انتخاب است.

پرده های کرکره ای شید رول، موقع جمع شدن به بالای پنجره جمع می‌شوند و جای کمی می‌گیرند و فقط لازم است که طرح و رنگ آن را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک خود انتخاب کنید.

پرده زبرا

پردهای زبرا ساخته‌شده از دو لایه پارچه است که به‌صورت موازی روی‌ هم قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توان با استفاده از زنجیر کنار پرده یا ریموت، نور اتاق را به وسیله این پرده ها به دلخواه تنظیم کرد که تاریک باشد یا سایه‌ روشن و یا این‌که کاملاً روشن باشد. و از ساده ترین و شیک ترین پردهای اتاق خواب پسرانه پس از پرده پانچ قرار دارد.

تفاوتی که پرده‌های زبرا با پرده های پانج دارد این است که پرده های زبرا در صورت جابه‌جایی منزل ممکن است برای پنجره منزل جدید مناسب نباشد، اما پردهای پانج قابل استفاده در هر مکانی با هر پنجره‌ای هستند. حتما به هنگام خرید پرده زبرا ویژگی های آن را در نظر بگیرید و با دیگر پرده ها مقایسه کنید.

پرده های هازان

یکی از انواع مدل پردهای جدید اتاق‌ خواب پسرانه پرده های هازان است که این مدل پرده به‌ صورت پانچ هم وجود دارد و به آن پرده هازان پانچی می‌ گویند.

سایت مشهد پرده عرضه کننده انواع مدل پردهای جدید اتاق پسرانه، پردهای پانچ پسرانه و دخترانه، جدیدترین مدل پردهای شیک اتاق پسرانه، پردهای ساده و شیک اتاق خواب پسرانه و دخترانه و … است که همه این مدل ها را با قیمت منصفانه و مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر شهر و منطقه ای پردهمورد نظر خود را سفارش دهید و از کادر مجرب سایت مشهد پرده مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *