پرده زبرا ترک، یکی دیگر از انواع پردهای تزیینی ست که اگر ظاهر منزلتان برایتان اهمیت زیادی داشته باشد و به قصد خرید پرده زبرا به بازار رفته باشید و تک به تک فروشگاه ها و گالری های فروش پرده را جسته باشید و یا اینکه درون سایت های فروشگاهی، به صورت آنلاین به دنبال یک پرده مناسب و ایده آلی بودید که زینت بخش محافل گرم تان باشد، به احتمال نود و نه درصد نام پرده زبرا ترک به گوشتان خورده است.

بانو و آقای خوش سلیقه و خوش ذوقی که شما باشید، باید بدانید که این مدل پرده از جدید ترین انواع مدل پرده های این چند سال اخیر است که به علت کیفیت بالا در جنس و بافت پارچه، توانسته جایگاه خوبی را در بازار رقابتی موجود بین پرده ها به دست آورد و به راحتی در ردیف پرطرفدارترین پرده ها بدرخشد؛ بنابراین در مقاله امروز به معرفی پرده زبرا ترک می پردازیم.

معرفی پرده زبرا ترک

معرفی پرده زبرا ترک

معرفی پرده زبرا ترک

نام این پرده به شما می گوید که یک مهمان خارجی ست و از کشور ترکیه به ایران وارد شده است. یعنی این مدل پرده محصولی مدرن و ساخت کشور ترکیه است. البته فروشندگان پرده به جز اینکه خود پرده زبرا ترک آماده را وارد می کنند، گاهی تنها پارچه این پرده را خریداری کرده و در داخل ایران به تولید پرده زبرا با پارچه ترک می پردازند. در هر صورت نام آن، همان پرده زبرا ترک می باشد.

این پرده دقیقا تمام ویژگی های پرده زبرا را دارد و به صورت دو لایه موازی روی هم قرار می گیرد که گاهی جنس یکی از لایه ها کتان و دیگری پلی استر است.

این مدل پرده دوست داشتنی در ایجاد سایه روشن بسیار عالی عمل می کند که برای این منظور، تولید و مونتاژ پرده زبرا ترک به حالت دوبل انجام می پذیرد و نیز طراحی ظریف و مبتکرانه آن باعث شده تا در تنظیم و کنترل نور ورودی عملکردی کاملا رضایت بخش داشته باشد. نگهداری و نظافت آن آسان و مقاومتش در برابر تابش نور خورشید زیاد است و رنگ و رو رفته و سابیده نمی شود.

مدل های پرده زبرا ترک

مدل های پرده زبرا ترک

این محصول جدید، به علت تنوع در طرح، مدل و بالا بودن سطح کیفی این روز ها تبدیل به یک وسیله وسوسه کننده برای خالی کردن جیب آقایان شده است؛ زیرا امکان ندارد بانویی باشد و بلاخره از یکی از انواع این پرده خوشش نیاید که البته این ویژگی عمومی همه پرده ها ی زبراست؛ اینکه همیشه با به نمایش گذاشتن زیبایی و شیک بودن خود مقاومت افراد در برابر نخریدن پرده و عدم تعویض پرده های قدیمی را شکسته و پیروز این جنگ و کشمکش می شود.

پرده زبرا ترک هم همانند نمونه داخلی دارای همان مدل های مختلف است؛ یعنی پرده زبرا ترک طرحدار و ساده، پرده زبرا ترک گلدار، پرده زبرا ترک پلیسه دار، پرده زبرا ترک چاپی و …

که از میان تمام انواع  مدل پرده های زبرا با پارچه ترک، گران قیمت ترین پرده همین مدل چاپی آن است. شما با گشت و گذار در سایت مشهد پرده می توانید به راحتی به مشاهده، بررسی و مقایسه انواع این مدل پرده بپردازید و با خیالی آسوده نسبت به خرید پرده دلخواه خود اقدام کنید.

انواع پرده زبرا ترک

انواع پرده زبرا ترک

این پرده ها هم به دو شکل دستی و برقی ساخته می شوند و یک نوع آن هم پرده زبرا دومکانیزم یا پرده روز و شب است. از این پرده می توانید در تمام فضاهای اداری، سالن اجتماعات، بخش های مختلف منزل نظیر آشپزخانه، اتاق خواب و … استفاده کرد و البته متناسب با هر مکان باید از یک کدام از انواع آن ها بهره برد. مثلا غالبا در سالن اجتماعات و سمینارها از نوع ریموت دار آن استفاده می کنند که این مدل کمتر در فضای منازل دیده می شوند زیرا قیمت این محصول با توجه به اینکه تولید خارج از کشور است کمی زیاد بوده و ممکن است برای عموم منازل صرفه اقتصادی نداشته باشد.

چند نکته مهم حین خرید پرده زبرا ترک

  • باید توجه داشته باشید که علی رغم زیبایی و چشم نوازی این مدل پرده و محبوبیتی که بین مردم دارد و ما منکر ان نیستیم، بنابه آنچه پیشتر گفته شد قیمت آن نسبت به نمونه های داخلی بسیار گران تر است و بر اساس قیمت دلار محاسبه شده است. بنابراین اگر قصد خرید این پرده را دارید، حتما در زمانی اقدام به خرید کنید که قیمت دلار کاهش یافته است. این مساله خصوصا وقتی بیشتر اهمیت دارد که خود پرده به صورت آماده وارد شده است که در صورت کاهش قیمت دلار، علاوه بر ارزان تر شدن پارچه این پرده، قیمت گیربکس و آلومینیوم آن هم پایین می آید. اما در پرده هایی که تنها پارچه آن از کشور ترکیه وارد شه است، تنها همان یک قلم بر اساس قیمت دلار محاسبه می شود.
  • برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش پرده زبرا ترک تقلبی می کنند که این مساله در اغلب موارد به خوبی از قیمت پایینی که بر روی این پرده ها گذاشته اند مشهود است؛ بنابراین اگر می بینید که در یک گالری و فروشگاهی قیمتی باورنکردنی و اقتصادی برای خرید پرده ترک پیشنهاد می دهند نباید فورا اعتماد کنید.
  • هر چند این مدل پرده ها به اصطلاح همه چیز تمام هستند، اما زیاده از حد غرق در زیبایی، چشم نوازی و ویژگی های برجسته این پرده نشوید و اگر ه واقعا با منزل و فضای مورد نظر شما تناسب و تطابق دارد، دوست دارید که برایتان مدت های مدیدی بماند و از آن دسته افرادی نیستید که حتما باید به صورت دوره ای و مرتب به تعویض مدل پرده بپردازید آن را خریداری کنید؛ زیرا هزینه زیادی که برای این پرده ها پرداخت می کنید، باید برایتان به صرفه باشد و لازم به ذکر است که این پرده ها دوام و عمر بالایی دارند و در صورتی که دوست دارید مدت زیادی از آن استفاده کنید بدانید که انتخاب درستی کرده اید.
  • بیشتر سعی کنید این پرده را برای اتاق پذیرایی یا سالن نشیمن انتخاب کنید که محل رفت و آمد افراد مختلف و مهمان های جور و واجور ست و در معرض دید همگان قرار دارد تا بتوانید از آن ها بازخورد خوبی نسبت به ظاهر جذاب منزل خود بگیرید و حسابی کیف کنید، نه در اتاق خواب که کمتر جلوه و زیبایی آن به چشم می رسد و یا در بخش آشپزخانه که هر روز با مواد چربی و بخارات آب و گردهای ناشی از آرد کیک پزی و … سروکار دارد و پرده هنوز نصب نشده کثیف شود؛ زیرا پرده های قسمت آشپزخانه بیشتر از بخش های دیگر منزل نیاز به نظافت و شست شو دارد.
  • حواستان باشد که پرده زبرا ترک اصلی بعد از شست شو تغییر رنگ نمی دهد و بافت پارچه آن ضعیف نیست، همچنین دوخت زیبا و تمیزی دارد و اگر آن را به در و دیوار بکوبید و از ارتفاعات بیندازیدش باز همان پرده زبرا ترک است و چیزی از زببایی و استحکام آن کاسته نمی شود.
  • بهترین راه و مطمئن ترین روش برای تهیه پرده زبرا ترک این است که از قبل به کاتالوگ های آماده آن ها که فروشندگان مختلف در اختیارتان قرار می دهند توجه کنید و مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و یا اینکه در سایت های معتبر فروش پرده مانند سایت مشهد پرده، پرده مطابق با سلیقه خود را انتخاب کرده و مراحل خرید آن را به صورت آنلاین و لاکچری پیش ببرید. چرا که در این صورت به خاطر قوانین دنیای مجازی، این سایت ها به هیچ عنوان کالای بی کیفیت به دست مشتری نمی رسانند؛ زیرا در غیر این صورت هم اعتبار خود را از دست می دهند و هم رقیبان و فعالان در این زمینه، گوی سبقت را از او می ربایند؛ بنابراین می توانید با خاطری آسوده اقدام به خرید آنلاین نمایید.

محاسبه قیمت پرده زبرا ترک بر چه اساسی ست؟

همانطور که در قسمت قبلی بیان کردیم، آنچه که بیشتر از هر مولفه مرتبط دیگری بر روی قیمت این مدل پرده تاثیر گذار است، قیمت دلار است. یعنی قیمت این پرده ها با نوسانات قیمت دلار در حال تغییر است و البته در این میان انصاف فروشنده هم شرط است که وارد آن نمی شویم. دیگر مولفه های تاثیر گذار در قیمت، همان مواردی ست که بر روی قیمت هر مدل پرده ی دیگری هم تاثیر دارد مواردی مانند؛ متراژ پارچه، مدل و نوع پرده که آیا دستی ست یا با ریموت کار می کند، جنس پرده که چقدر دوام و کیفیت داردف مدل آن که آیا چاپی ست یا ساده یا طرحدار و … .

بنابراین اگر قصد خرید این پرده را دارید با متخصصان سایت مشهد پرده به راحتی می توانید به این پرسش خود پاسخ دهید. مشاورین مشهد پرده شما را کاملا در این موارد و نیز در داشتن یک انتخاب خوب راهنمایی می کنند تا سریع تر به نتیجه برسید.

کلام آخر

انواع مدل پرده های زبرا، مدل پرده های زبرا ترک، پرده های پانچ چاپی و ساده، پرده زبرا اتاق خواب نوجوان و … در این فروشگاه به مشتریان عرضه می شود که می توانید با صرف یک زمان ناچیز تمام مدل های پرده را رصد کنید و در کنار یک خرید خوب از سپری کردن زمان خود با ما لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *