آموزش اندازه گیری قاب و کتیبه پرده؟

یکی از دغدغه های مشتریان و خریدارانی که می خواهند قاب و کتیبه پرده مورد دلخواه خود را خریداری کنند نحوه ی اندازه گیری درست و دقیق محل مورد نظر آن ها برای نصب قاب و کتیبه است که بسیار مهم است و برای زینت بخشیدن و زیباتر نشان دادن پرده هایشان خریداری می کنند.

یکی از خدمات بی شائبه ی فروشگاه اینترنتی مشهد پرده، آموزش روش های صحیح اندازه گیری جهت نصب قاب و کتیبه پرده می باشد.

شما خریداران عزیز می توانید با خواندن این مقاله ابهامات خود را در این باره رفع نمایید.

اندازه گیری قاب و کتیبه پرده چگونه است؟

جهت اندازه گیری صحیح، در مرحله اول باید به طور دقیق و واضح پنجره های خود را که می خواهید قاب و کتیبه پرده را در بالای آن نصب نمایید را اندازه گیری کنید تا اطلاعات کافی درباره ابعاد و اندازه پنجره ها در دست داشته باشید تا بتوانید بر حسب همان اندازه ها قاب و کتیبه مورد دلخواه خود را نیز با همان اندازه خریداری نمایید.

کتیبه بالای پنجره و روش های اندازه گیری

یکی از حساس ترین قسمت های خدمات عرضه و فروش قاب و کتیبه پرده در تمامی فروشگاه ها به ویژه فروشگاه مشهد پرده، قسمت اندازه گیری آن است. زیرا آنچه که به رضایت مشتریان در مرحله ی آخر می رسد منوط به همین مرحله اندازه گیری می باشد. پس باید قسمت اندازه گیری پنجره ها اصولی و دقیق انجام شوند.

از جمله:
قاب و کتیبه پرده تا چه میزان قسمت بالای پرده و حتی پنجره را بپوشاند.
قاب و کتیبه پرده بر روی دیوار نصب شود یا سقف.

اندازه گیری قاب و کتیبه پرده

از آن جایی که قاب و کتیبه پرده معمولا در قسمت بالایی پنجره ها نصب می شود و تا حدودی قسمت های بالایی پرده ها را نیز می پوشاند اندازه گیری ابعاد پنجره ها به صورت روکار صورت می گیرد.

به هنگام اندازه گیری دقیق این ابعاد باید موارد زیر را یادداشت نمایید:
اندازه قاب و کتیبه پرده برابر است با اندازه عرض پنجره به اضافه اندازه دلخواه. این بدان معنا است که بهتر است عرض قاب و کتیبه پرده از عرض پنجره و پرده های شما به مقدار کمی بیشتر باشد.

نصب پایه کتیبه پرده چگونه است؟

یکی از مهم ترین مراحل، مرحله نصب کتیبه پرده است. پس از آن که ابعاد پنجره را جهت تعین میزان صحیح ابعاد کتیبه و قاب پرده اندازه گیری نمودید مشخصات آن را در فروشگاه معتبری مانند فروشگاه مشهد پرده ثبت کنید و خرید اینترنتی خود را انجام انجام دهید.

آن ها با در دست داشتن اندازه های تعیین شده به وسیله ی ابزار های مطمئن و مورد نیاز برش قاب و کتیبه پرده مانند دستگاه های برش تمام اتوماتیک، قاب و کتیبه ی مورد نیاز شما را به صورت دقیق و استانداردی برش خواهند زده و بسته بندی میکنند که هنگام ارسال با باربری یا ترمینال آسیبی به قاب و کتیبه ها نرسد.

روش های نصب قاب و کتیبه پرده

 قاب و کتیبه به دو روش قابل نصب می باشند البته با توجه به نحوه اندازه گیری که انجام دادید.

  • نصب  بر روی دیوار
  • نصب پرده بر روی سقف

خدمات نصب قاب پرده

از دیگر خدماتی که فروشگاه اینترنتی مشهد پرده به نحو احسن انجام می دهد.

نصب قاب و کتیبه پرده های مورد دلخواه خریداری شده شما مشتریان عزیز می باشد. پس از تعین روش های نصب، قاب و کتیبه برش داده شده را بر بالای پرده به همان اندازه و در همان محل تعین شده نصب می شوند.

معمولا قبل از نصب قاب و کتیبه پرده، محل مورد نظر جهت نصب علامت گذاری می شود.

سپس به وسیله مته و دریل، آن محل برش داده می شود تا با استفاده از ابزار هایی مانند پیچ و روپلاک و پیچ mdf پایه ها به پشت کتیبه وصل میشود و با چسپ های محکم و مخصوص زاویه ها آ« را محکم می کنند و در نهایت قاب و کتیبه پرده مورد دلخواه شما به آسانی نصب می شود.

وسایل مورد نیاز برای نصب کتیبه

  1. متر فلزی
  2. مته
  3. دریل
  4. چسپ 123
  5. پیچ و روپلاک و پیچ mdf و پایه تک یا ال
  6. تیغ اره یا دستگاه فارسی برش

اگر آموزش نصب کتیبه پرده را تا انتها مطالعه کردید و در این زمینه ابهام و یا سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

6 نظر در “آموزش اندازه گیری و نصب قاب و کتیبه پرده

  1. سجاد گفت:

    سلام …آیا کتیبه رو پایین تر از ابزار گچ نصب میکنن یاروی آن؟؟یعنی بعدازنصب کتیبه ابزازگچ ک روی دیوار است دیده میشودیاخیر؟لطفا پاسخ دهید.ممنونم

    1. سلام اگر جای که کتیبه میخاد نصب بشه گچ بری دارد از زیر گچ بری نصب بشه بهتره. در کل دیده شدن کچ بری به ارتفاع اون بستگی داره و نوع کتیبه ای که میخاین سفارش بدید .

  2. مهدی گفت:

    سلام و عرض ادب خواستم بدونم ک ما فقط میتونیم از سقف کتیبه بزنیم و اون قسمتی ک میشه کتیبه رو نصب کرد گچ بری سقفی داره به شکل چند شیار قدیمی آیا روی گچ بری نصب میشه کتیبه یا خیر ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقتتون بخیر اگر گچ بری داره میتونید از زیر گچبری قاب رو بزنیید و یا اینکه قسمتی که گچبری داره رو بتراشید که راحت تر نصب بشه و قاب از طرفین به دیوار ها برسه.

  3. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا میشه از این پرده برای اتاق پرو استفاده شود ؟

    1. سلام بله برای اتاق پرو پرده پانچ معمولا میزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *