تو این مقاله سعی کردیم که عضو جدیدی از خانواده پرده های زبرا رو بهتون معرفی کنیم. تا در زمان خرید پرده زبرا از مشهد پرده اطلاعات کافی از تنوع پردهای زبرا داشته باشید. از مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین باید به شست و شوی راحت اون اشاره کنیم. این پرده نیاز به دوخت نداره و دسترسی شما به پنجره و یا پشت پرده رو بسیار آسون می کنه. یکی از محل هایی که برای این پرده مناسبه در ورودی به بالکن و یا پاسیوی منزله.

معرفی پرده دی کی یا ورتیلاین:

تو این مقاله سعی کردیم که عضو جدیدی از خانواده پرده های زبرا رو بهتون معرفی کنیم. پرده هایی که دیگه افقی نیستن و شباهت زیادی با پرده های لوردراپه که تو گذشته اکثر خونه ها ازش استفاده میکردن، داره. پرده دی کی (dikey) یا ورتیلاین رو میتونیم از دسته ی پرده های زبرا بدونیم که با تنوع گسترده ی طرح و رنگ، زیبایی منحصر به فردی رو به فضای خونه و یا محل کارمون میده. در ادامه به مشخصات بیشتری از جمله مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین اشاره می کنیم که تصمیم گیری رو براتون راحت تر کنه.

زیبایی منحصر به فرد پرده دی کی یا ورتیلاین

زیبایی منحصر به فرد پرده دی کی یا ورتیلاین

 

 

مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین:

از مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین باید به شست و شوی راحت اون اشاره کنیم. اکثر پرده ها موقع شست و شو آسیب می بینن از جمله نخ کش شدن؛ اما این نوع پرده مقاومت خوبی داره و با رعایت نکات اصولی خودتون تو خونه هم میتونید به بهترین نحو آلودگی های روی پرده رو پاک کنید.

یکی دیگه از مزیت های این نوع پرده چه تو محل مسکونی چه مجتمع های تجاری کنترل کردن نوره. با استفاده از زنجیری که در یک سر از پرده کار گذاشته شده میتونید میزان حجم نور ورودی رو کاهش و افزایش بدید و سختی هایی نظیر کنار زدن کامل پرده و… را نخواهید داشت.

همچنین این نوع پرده هزینه ی شما در خصوص خرید و نگهداری زیر پرده ای یا همون آستر پرده رو کاهش میده. همون طور که قابل مشاهده ست با نصب چندین لایه پارچه روی هم فضای محیط تون قطعا کاهش پیدا میکنه ولی پرده دی کی با یک لایه بودن و نداشتن پلیسه و پف، اشتغال فضا رو به حداقل میرسونه.

این پرده نیاز به دوخت نداره و دسترسی شما به پنجره و یا پشت پرده رو بسیار آسون می کنه. بنابراین یکی از محل هایی که برای این پرده مناسبه در ورودی به بالکن و یا پاسیوی منزله.

خرید پرده دی کی یا ورتیلاین:

کارشناسان گروه مشهد پرده به افرادی که در انتخاب پرده سخت پسند هستند، این نوع پرده را پیشنهاد میکنن؛ چون علاوه بر داشتن تمام مزیت های ذکر شده تنوع طرحی که شامل این نوع پرده میشه، اکثر مشتری ها رو از خریدی که انجام دادن راضی نگه میداره.

قیمت پرده دی کی یا ورتیلاین:

قیمت های پرده دی کی بر اساس متر مربع محاسبه میشن و متراژ اون بستگی به سفارش مشتری داره. همچنین نصب این پرده خیلی سخت نیست و هزینه ی زیادی رو به خریدار متحمل نمیکنه.

امیداریم که این مقاله از مشهد پرده در مورد مزایای پرده دی کی مفید واقع شده باشد.

2 نظر در “معرفی و مزایای پرده دی کی یا ورتیلاین

  1. حسینی گفت:

    سلام چرا از این نوع پرده ندارید؟

    1. سلام داخل محصولات سایت داریم میتونید مدلهاش رو ببینید و بصورت آنلاین سفارشتون رو ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *