[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner]

پرده پانچ گلدار طرح گیاه گرمسیری کد s-1477

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گیاه گرمسیری کد s-1477 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گیاه گرمسیری کد s-1477 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای کاغذی کد p-8088

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای کاغذی کد p-8088 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای کاغذی کد p-8088 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای مصنوعی رُز کد s-2422

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای مصنوعی رُز کد s-2422 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای مصنوعی رُز کد s-2422 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله سرخ کد s-5944

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله سرخ کد s-5944 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله سرخ کد s-5944 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله زیبا کد s-6946

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله زیبا کد s-6946 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای لاله زیبا کد s-6946 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی کد s-6165

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی کد s-6165 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی کد s-6165 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی کد s-5180

650,000 تومان

پرده پانچ کودکانه طرح دریایی کد s-5199 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ کودکانه طرح دریایی کد s-5199 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه کد s-7130

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه کد s-7130 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه کد s-7130 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه رنگی کد s-7148

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه رنگی کد s-7148 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای فانتزی زمینه رنگی کد s-7148 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای شیشه ای کد s-4143

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای شیشه ای کد s-4143 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای شیشه ای کد s-4143 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای زیبا کد s-8303

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای زیبا کد s-8303 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای زیبا کد s-8303 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

پرده پانچ گلدار طرح گلهای رُِز رنگی کد s-5239

650,000 تومان

پرده پانچ گلدار طرح گلهای رُِز رنگی کد s-5239 - دارای دو قواره چپ و راست میباشد. که عرض هر قواره 140 سانتی متر و ارتفاع آن قابل تنظیم می باشد. این پرده دوخته شده و آماده نصب است. پرده پانچ گلدار طرح گلهای رُِز رنگی کد s-5239 صددرصد قابل شستشو بوده و قابل استفاده در تمام نقاط می باشد.

[vc_btn title=”مشاهده بیشتر” style=”classic” color=”primary” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.mashhadpardeh.com%2Fproduct-category%2Fcurtain%2Fpunch%2F|target:_blank”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]طرح پرده پانچ در واقع یک سبک جدید در صنعت پرده است. پرده پانچ در واقع نوعی از پرده است که به وسیله حلقه‌های فلزی یا پلاستیکی در لبه بالایی پرده نصب یا اصطلاحا پانچ می‌شود و از چوب پرده آویزان می‌شود. جنس چوب پرده هم می‌تواند فلزی یا چوبی باشد. امروزه به دلایل زیادی استفاده از این سبک پرده با استقبال زیادی رو به رو شده است.

طرح پرده پانچ علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به سایر مدل‌های پرده دارد، منزل شما را شیک و جذاب می‌کند. برای کسانی که دوست‌دار نور خورشید هستند این سبک پرده توصیه می‌شود. ما در این مقاله ابتدا راجع به دوخت، نصب و انتخاب چوب پرده پانچ توضیح می‌دهیم و درنهایت راجع به ویژگی‌های طرح پرده پانچ برای اتاق خواب، آشپزخانه و پذیرایی نکاتی را بیان می‌کنیم امیدوارم تا انتها با ما همراه باشید.

اگر فرصت مطالعه این مطلب را ندارید می‌توانید توسط تماس با همکاران ما در فروشگاه مشهد پرده تمام اطلاعات لازم برای انتخاب مناسب پرده پانچ و در نهایت خرید آن را بدست آورید.

پرده مدل پانچ را چگونه می‌دوزند؟

پرده پانچ چگونه می دوزند

پرده پانچ

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پرده مدل پانچ چگونه دوخته می‌شود؟ (می توانید آموزش دوخت پرده پانچ را مشاهده کنید) در سال‌های قبل برای دوخت این سبک پرده از نوارپرده‌های سوراخ‌دار استفاده می‌شد یعنی نوارپرده را طوری به بالای پرده می‌دوختند که تعداد سوراخ‌های آن زوج باشد. سپس محل‌ سوراخ نوار پرده را روی پارچه درمی‌آوردند و در نهایت پرده و حلقه را با هم چفت می‌کردند.

در سال‌های اخیر با گسترش صنعت، دستگاه‌هایی ساخته شد به نام پانچ صنعتی. این دستگاه ابتدا نوار پرده بدون سوراخ را روی پرده می‌دوزد سپس پرده و نوار را با هم سوراخ می‌کند و در انتها حلقه را در آن جایگذاری می‌کند. باید مد نظر داشته باشید چه در سبک قدیم و چه در سبک جدید تعداد سوراخ‌ها باید زوج باشد.

دوخت پرده پانچ با شیوه جدید نسبت به حالت گذشته دو تفاوت اساسی دارد:

  1. در دوخت قدیم نمی‌توانستیم فاصله سوراخ‌ها و تعداد چین‌ها را خودمان انتخاب کنیم چون نوار پرده سوراخ بود و فاصه سوراخ‌ها یکسان، اما دستگاه‌های جدید فاصله سوراخ‌ها را به دلخواه ایجاد می‌کنند.
  2. در دوخت پرده پانچ به روش قدیم نمی‌توانستیم از هر حلقه‌ای استفاده کنیم اما امروزه تنوع حلقه‌ها بسیار زیاد شده است و شما می‌توانید متناسب با دکور منزل خود آن را انتخاب کنید.

نصب پرده پانچ به چه صورت است؟

نصب پرده پانچ

پرده پانچ نصب شده

نصب پرده پانچ بسیار آسان است. ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید پرده را به سقف آویزان کنید یا دیوار؟ بعد ملزومات آن را تهیه می‌کنید. بست میل پرده سقفی با دیواری متفاوت است. حال سوراخ‌های پرده‌ای که دوخته‌اید از درون میل پرده عبور می‌دهید. سرانجام آن را به بست متصل می‌کنید.

شما مطمئنا برای انتخاب طرح و رنگ یک پرده زمان زیادی را صرف می‌کنید. با دقت و سلیقه، مدلی را انتخاب می‌کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. مثلا طرح پرده پانچ پذیرایی با اتاق خواب متفاوت است. حتی جنس پرده‌ای که در آشپزخانه می‌زند ممکن است با پذیرایی فرق داشته باشد. شما به تمام این موارد دقت می‌کنید و حوصله به خرج می‌دهید تا شیک‌ترین‌ها را انتخاب کنید. اما ممکن است در انتخاب ملزومات پرده پانچ دقت لازم را نکنید.

انتخاب حلقه، متناسب با طرح و رنگ پرده مهم است اما خرید میله پرده مناسب و شیک بسیار مهم‌تراست. ما در ادامه این مطلب راجع به انتخاب میل پرده صحبت خواهیم کرد.

انتخاب میل پرده مناسب طرح پرده پانچ

نصب پرده پانچ روی میل پرده

نصب پرده پانچ روی میل پرده

چوب پرده‌های پاچ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و معمولا برای هر دکوراسیون و طرح و رنگی مدلی مناسب تولید شده است. جنس این میله‌ها متفاوت است ولی فلزی و چوبی آن طرفداران بیشتری دارد. باید در انتخاب جنس میل پرده دقت کنید:

  • چون محیط حمام مرطوب است جنس میل پرده از چوب و فلز نباشد مناسب‌تر است در این حالت پلاستیک فشرده گزینه مناسبی است.
  • معمولا جنس پارچه برای طرح پرده پانچ پذیرایی از کتان و پارچه‌های ضخیم است، وزن آن سنگین‌تر است واغلب طول میل پرده هم بلند‌تر است پس باید جنس محکمی داشته باشد.
  • میل پرده‌های فلزی معمولا پرکاربردتر هستند قطر استاندارد آنها 2.5 یا 2.8 سانتی متر می‌باشد.
  • رنگ بندی این چوب پرده‌ها تنوع بسیار بالایی دارد. البته رنگ‌های طلایی، مشکی، طوسی و سفید بیشتر استفاده می‌شود.
  • معمولا جنس فلزی میل پرده از استیل است اما در بازار با متریال دیگر هم یافت می‌شود. گاهی برای آنکه هزینه کمتر شود از آهن استفاده می‌کنند که اصلا مناسب نیست چون هم استقامتش کم است و هم ممکن است در گذر زمان دچار زنگ زدگی شود.
  • متریال دیگرطرح پرده پانچ چوب است. این نوع به علت شکیل بودن مشتریان خاصی دارد. برای اینکه استحکام لازم را داشته باشد در وسط آن از فلز استفاده شده است که دیده نمی‌شود. قطر این نوع معمولا 2.8 سانتی متر است. قیمت این نوع میل پرده از جنس فلزی گرانتر است.

قپه یا سربند بخش مهم چوب پرده است و در واقع تاثیر بسزایی در شیک بودن طرح پرده پانچ دارد. قپه به دو طرف میل پرده پیچ می‌شود تا پرده را در خود نگه دارد. دو نکته در انتخاب سربند باید رعایت شود :

  • سایز قپه باید با سایز میل پرده یکی باشد. سربند 2.8 برای میل پرده 2.5 مناسب نیست.
  • رنگ قپه با میل پرده باید یکی باشد. تفاوت رنگ این دو بسیار نامناسب است.

(در اینجا چند مدل چوب پرده همراه با قپه را می‌توانید مشاهده کنید)

میل پرده همراه با قپه

میل پرده همراه با قپه


پرده پانچ روی میل با قپه-مشهد پرده

پرده پانچ روی میل با قپه


میل پرده قپه

میل پرده قپه

 

پرده پانچ روی میل

پرده پانچ روی میل


پرده پانچ سفید روی میل

پرده پانچ سفید روی میل


پرده پانچ روی میل پرده زیبا

پرده پانچ روی میل پرده زیبا


پرده پانچ روی میل پرده شیک

پرده پانچ روی میل پرده شیک

مدل‌ پرده پانچ برای پذیرایی در طرح های مختلف

طرح پرده پانچ جدید

طرح پرده پانچ جدید


مدل پرده پانچ

مدل پرده پانچ

 

مدل پرده پانچ طرح گل

مدل پرده پانچ طرح گل


مدل پرده پانچ روشن

مدل پرده پانچ روشن

 

مدل پرده پانچ طرح پروانه

مدل پرده پانچ طرح پروانه

 

مدل پرده پانچ اتاق

مدل پرده پانچ اتاق

 

پرده پانچ اتاق

پرده پانچ اتاق


پرده پانچ رنگ خاص

پرده پانچ رنگ خاص

 

مدل زیبا پرده پانچ

مدل زیبا پرده پانچ

 

پرده پانچ جدید و زیبا

پرده پانچ جدید و زیبا

کاربرد پرده طرح پانچ امروزه بسیار زیاد است و ما می‌توانیم در منزل، محل کار، بیمارستان، سالن‌های آرایش و… استفاده کنیم. اصولا پرده چهار کاربرد اصلی دارد:

  1. برای حفظ حریم شخصی در منازل
  2. زیبا سازی دکوراسیون داخلی محیط
  3. جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  4. جداسازی مکان‌ها مانند مساجد و حسینیه‌ها

طرح پرده پانچ به گونه‌ای است که برای تمام موارد بالا استفاده می‌شود. در ادامه مطلب می‌خواهیم راجع به پرده در منزل صحبت کنیم و سه رکن اصلی آن یعنی پرده طرح پانچ اتاق خواب، پرده طرح پانچ اتاق پذیرایی و آشپزخانه.

طرح پرده پانچ اتاق خواب چه ویژگی‌هایی دارد؟

طرح پرده پانچ اتاق خواب-مشهد پرده

طرح پرده پانچ اتاق خواب

خوابیدن راحت در شب دو ثمره برای شما دارد. سرحال و شاداب بودن در روز و سلامتی روح و روان. پس باید محیط اتاق خواب خود را به گونه‌ای بسازیم که در آن احساس آرامش کنیم و خواب خوبی داشته باشیم. پرده در اتاق خواب به علت کنترل میزان نور ورودی نقش بسزایی دارد.

اگر شما دوست دارید در تاریکی مطلق بخوابید استفاده از پرده با جنس بلک اوت بسیار مناسب است. این پارچه ضد نور و فوم دار است و برای جلوگیری از ورود نور به داخل اتاق انتخاب درستی است. اما اگر با نور میانه خوبی دارید بهتر است جنس پرده اتاق خواب شما لطیف و سبک باشد. برای اتاق خواب کودکان از طرح‌ها و رنگ‌های شاد استفاده کنیم. شما می‌توانید بهترین و شیک‌ترین طرح‌های پرده پانج اتاق خواب کودک را در مشهد پرده مشاهده کنید و به راحتی سفارش دهید تا درب منزل تحویل بگیرید.

می‌توانید برای اتاق خواب از دو پرده استفاده کنید، یک پرده نازک و زیبا برای رو و یک پرده یا پشت پرده‌ای ساده در زیر. به این صورت هم از زیبایی و چشم نوازی پرده لذت می‌برید و هم حریم خصوصی شما حفظ می‌شود. برای انتخاب طرح پرده پانچ بهتر است به اندازه اتاق توجه کنید اگر پانچ شما ضخیم باشد اندازه اتاق را کوچک نشان می‌دهد.

طرح پرده پانچ اتاق کودک

طرح پرده پانچ اتاق کودک

طرح پرده پانچ پذیرایی را چگونه انتخاب کنیم؟

طرح پرده پانچ پذیرایی

طرح پرده پانچ پذیرایی

انتخاب جدیدترین مدل پردهای پانچ پذیرایی سلیقه خانم خانه را نشان می‌دهد پس در خرید آن دقت کنید. چشم نواز بودن اتاق نشیمن و پذیرایی با زیبایی، تناسب طرح و رنگ و هماهنگی پرده در دکوراسیون داخلی شما تکمیل می‌شود. اگر شما از یک ست کلاسیک مبل استفاده می‌کنید نمی‌توانید یک پرده با طرح فانتزی را با آن ست کنید.

یکی از معیارهای مهم در انتخاب پرده پذیرایی جنس آن است:

  • ابریشم: مناسب برای فضای سنتی و کلاسیک. این جنس حس رسمی بودن در فضای پذیرایی ایجاد می‌کند.
  • پنبه: به راحتی تمییز می‌شود. برای فضای رسمی و خودمانی مناسب است.
  • کتان: سبک و نازک است. مناسب برای فضای غیررسمی و کژوال می‌باشد.
  • مخمل: معمولا برای حالت مجلسی و رسمی استفاده می‌شود.
  • حریر: برای زمانی که می‌خواهید بیشتر از نور خورشید استفاده کنید مناسب است ولی چون نازک است حریم شخصی شما را حفظ نمی‌کند.

ممکن است شما برای انتخاب پرده پذیرایی زمان زیادی صرف کرده باشید و هزینه زیادی برای خرید، دوخت و نصب آن متحمل شده باشید اما اگر درست انتخاب نکرده باشید، پرده شیک و زیبای شما محیط پذیرایی را کوچک نشان می‌دهد. سعی کنید میله‌های پرده را از قاب پنجره بزرگتر بگیرید این کار باعث می‌شود فضای پذیرایی شما بزرگتر نمایش داده شود. انتخاب رنگ طلایی برای چوب پرده باعث می‌شود چشمان بیننده از پایین به بالا حرکت می‌کند و سقف اتاق را بلندتر نمایش می‌دهد.

معمولا برای زیباتر شدن فضای نشیمن رنگ پرده و مبلمان را در یک طیف رنگ انتخاب می‌کنند به گونه‌ای که با رنگ دیوار در تضاد باشد.

پرده پانچ پذیرایی

پرده پانچ پذیرایی

شیک‌ترین طرح پرده پانچ آشپزخانه کدام است؟

طرح پرده پانچ آشپزخانه

طرح پرده پانچ آشپزخانه

آشپزخانه قلب تپنده خانه است و معمولا بیشترین زمان مادر خانه در آن سپری می‌شود اما معمولا در هنگام خرید پرده بیشترین توجه به پذیرایی و اتاق‌هاست. در صورتی که یک پرده مناسب آشپزخانه، می‌تواند روحیه مادر خانواده را بالا ببرد و او را شاداب کند و در ادامه خانواده از او انرژی خواهد گرفت. اگر آشپزخانه شما اپن باشد این اهمیت دو چندان می‌شود.

پرده آشپزخانه با دیگر پرده‌های خانه متفاوت است و باید در انتخاب پرده این تفاوت‌ها را مد نظر قرار داد:

  1. معمولا از دیگر پرده‌ها بیشتر شسته می‌شود پس باید جنس مناسبی داشته باشد. درآوردن و نصب کردن آن راحت باشد تا خانم خانه بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد.
  2. اغلب پنجره در آشپزخانه زیاد باز می‌شود پس به طبع آن پرده هم زیاد جابجا می‌شود. مثل پرده پذیرایی ثابت نیست پس باید راحت جابجا شود و تجملات اضافه کمتری داشته باشد.
  3. اندازه پنجره در آشپزخانه گاهی با دیگر جاهای خانه متفاوت است.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با پرده طرح پانچ بیشتر آشنا کنیم و نکاتی برای انتخاب بهتر پرده در فضاهای مختلف خانه بیان کنیم. فروشگاه اینترنتی مشهد پرده ساهاست که در زمینه انواع پرده مدرن و کلاسیک فعالیت می‌کند شما می‌توانید انواع مدل‌ها را با تنوع رنگی بالا و طرح‌های متنوع از ما تهیه کنید.

اگر نقطه نظری راجع به این مقاله داشتید خوشحال می‌شویم در دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. پاسخگوی شما عزیزان هستیم. می‌توانید موضوع مقالات بعدی را شما انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

2 نظر در “طرح پرده پانچ (در ۳۰ مدل جذاب و جدید)

  1. ف گفت:

    قیمت دوقواره پرده کتانی با آباژور و ۴عدد کوسن چقدر میشود

    1. برای اطلاع از قیمت محصولات رو وارد سبد خرید کنید براتون قیمتش رو میاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *