پرده زبرا جدید برای انواع سلیقه ها

پرده زبرا پذیرایی یکی از پرطرفدارترین پردها است و فروش بسیاری بالایی نیز دارد. بسیاری از بانوان ایرانی به چیدمان و دکوراسیون پذیرایی منازلشان بیشتر از نقاط دیگر اهمیت می دهند.

و آن جا را مهم ترین و مرکز منزل خود می دانند. بنابراین به دنبال یک طراحی شیک و مدرن هستند که بتوانند تغیرات اساسی را در آن به وجود آورند.

در این میان پرده ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. قابل توجه خانم هایی که به دنبال پرده های شیک و زیبا برای پذیرایی خود می گردند.

فروشگاه اینترنتی مشهد پرده با ارائه و فروش نسل جدید پرده زبرا مخصوص پنجره پذیرایی، زیبا ترین و متنوع ترین مدل ها را به مشتریان خود پیشنهاد می کند.

با تنوع و مدرن بودن این پرده های شیک، دیگر نگران چیدمان قدیمی و فضای تکراری و خسته کننده منازل خود نباشید.

رنگ بندی های شیک این و محصول با انواع سلایق مختلف سازگار بوده و به بهترین نحو ممکن خود نمایی می کند.

چگونگی نصب پرده زبرا پنجره پذیرایی

بهتر است قبل از خرید پرده زبرا از خصوصیات آن بیشتر بدانید. یکی از ویژگی های بارز پرده های زبرا که مدل های پذیرایی جدید آن نیز از این امتیاز بهره مند می باشند، نصب سریع و آسان آن است. حتی خود شما بدون نیاز به نصاب به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

نصب این مدل از پرده های شیک، هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی انجام می شود که این بسته به سلیقه و انتخاب شما مشتریان عزیز دارد.

فروشگاه مشهد پرده با ارسال پرده های مونتاژ شده و آماده نصب و لوازم مورد نیاز برای تسهیل نصب پرده توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

وسایل مورد نیاز برای نصب پرده زبرا پنجره پذیرایی

فقط کافی است به هنگام نصب آن ها وسایل زیر را به همراه داشته باشید.
-مداد برای علامت گذاری
-متر برای اندازه گیری
-پیچ و رول پلاک
-دریل و پیچ گوشتی

همچنین میتونید که نحوه ی آموزش نصب پرده زبرا در سایت ما مطالعه نمایید.

روش شستن پرده زبرا

یکی از سوالات رایج در مورد پرده های زبرا به ویژه پرده زبرا پذیرایی در مدل های جدید سال نحوه شستن آن است.

فروشگاه اینترنتی مشهد پرده با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع مدل  پرده های تزئینی آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشد.

اگر بخواهید زود به زود آن را بشویید، می توان پرده زبرا پذیرایی را به حالت ایستاده در محل نصب خود با استفاده از بخار شو یا شامپو فرش، به راحتی لکه گیری کنید.
اما اگر بخواهید به صورت فصلی یا چند ماه یک بار آن را بشویید، جهت انجام این کار باید پرده را از قاب آن و پایه های نگه دارنده رها کرده و در یک مکان صاف و مسطح قرار دهید.

سپس با استفاده از شوینده های بدون آنزیم (باعث از بین رفتن کیفیت و رنگ هر نوع پارچه ای می شوند) و اسفنج نرم به آرامی بشویید.
سپس با فشار آب کم آنرا آب کشی کرده و در یک جای مطمئن و صاف آویزان کنید تا خشک شود.

سفارش پرده زبرا پذیرایی

تمامی مدل های پرده زبرا که تصاویرشان را در سایت می بینید بسیار پرفروش و خوش پسند هستند.

تمامی مدل ها موجود می باشند و برای هر عرض و ارتفاعی قابل مونتاژ است.

فروشگاه اینترنتی مشهد پرده از طریق اداره پست، باربری، تیپاکس، ترمینال و… برای تمامی نقاط ایران محصولاتش را ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *