آشنایی با پرده های پانچ چاپی

پرده پانچ چاپی چیست؟ (پرده چاپی) این سوال بسیاری از مشتریان است که در این مقاله سعی شده به طور کامل بررسی شود. این روزها اهمیت به دکوراسیون داخلی یکی از مسائل مهم و مورد توجه تمامی خانم های خوش سلیقه ایرانی است.

آدم های امروزی دیگر به نقاط مختلف منازل خود هم چون گذشته به عنوان یک چهاردیواری نمی نگرند.

همه ما بر این باور هستیم که دیزاین زیبا و متنوع برای منازل علاوه بر این که فضای خانه های ما را دگرگون می سازد، از حالت سردی و بی روحی نیز خارج می کند.

پرده ها تاثیر بسزایی را بر حال هوای همه ما می گذارد. پرده های تزیینی یکی از تاثیر گذار ترین وسایل خانه برای تغیر دادن دیزاین آن به شمار می آید.

برای دیدن مدل ها و خرید پرده پانچ کلیک اینجا کنید

شاید بسیاری از شما بانوان ایرانی در بسیاری از گالری های پرده فروشی چشمتان به پرده های بسیار زیبا و زینتی پانچ خورده باشد.

اما در مورد ویژگی ها و جنس این پرده های شیک اطلاع چندانی نداشته باشید.

ما در این جا می خواهیم نمونه ای از پرده های پانچ را با تمام خصوصیات آن را برایتان به طور مفصل معرفی کنیم.

پرده های پانچ چاپی چیست؟

پرده های پانچ چاپی یکی از نمونه های پرده هایی تزیینی فوق العاده زیبا و شیک است که با وارد شدن آن در بازار پرده فروشی ها به راحتی توانست نظر تمامی خریداران را به سوی خود جلب کند.

این نوع پرده با آمدن به دنیای پرده های تزیینی، با تصاویر چاپی با کیفیت و بسیار زیبای خود، سبک و سیاقی متفاوت را همراه خود آورد.

 دکوراسیون تمامی منازل با پرده های پانچ چاپی، بسیار راحت به درجه دیزاین منازل اروپایی می رسد.

به سبب این دلایل و زیبایی های بی مانند آن، پرده پانچ چاپی توانسته رضایت تمامی پرده فروشی ها را در زمینه فروش جلب نموده و خود را در زمره پرکاربرد ترین پرده های تزیینی قرار دهد.

ویژگی های پرده پانچ چاپی مشهد پرده

پرده پانچ چاپی چیست؟ و چه خصوصیاتی دارد؟ در پاسخ می گوییم: از جمله ویژگی های بارز پرده های پانچ چاپی دوخت آسان و استفاده از پارچه باکیفیت در این نوع پرده است و تصاویر بسیار باکیفیت روی آن چاپ می شود.

پرده های قدیمی و یا سلطنتی بسیار سنگین است و نصب آن با سختی انجام می شد. اما پرده های پانچ چاپی با وجود کاربردی بودن آن، با سهولت بالایی نصب میشود و در عین سادگی که دارد مدرن بودن را در خانه های شما به ارمغان می آورد.

حلقه های بسیار زیبا و متنوعی از پرده های پانچ چاپی در گالری های پرده وجود دارند به طوری که تمامی مشتریان می توانند هر نوع از حلقه های آن را در رنگ های مورد علاقه خود متناسب با دیزاین و طراحی نقاط مختلف منازل خود انتخاب نموده و جذابیت متفاوتی را با آن ها تجربه کنند.

شستشوی بسیار آسانی دارد و در شستشو کیفیت رنگ و چاپ هیچ تغییری پیدا نمی کند و معمولا از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها استفاده و دوخته می شود.

مهم ترین دلایل پرفروش بودن پرده های پانچ چاپی، حالت و فرمی به خصوصی است که این مدل پرده دارد. این نوع پرده با استایل خاصی بدون هیچ گونه چین خوردگی و شکنندگی به صورت ایستاده نصب می شود.

فروش پرده پانچ چاپی

تصاویر بسیار شیک و مدرنی بر روی پرده های پانچ چاپی باکیفیت بسیار بالا چاپ می شود. از این رو فروش بسیار مطلوبی دارد و رضایت مشتریان زیادی را به همراه دارد

جهت مشاهده و خرید انواع پرده پانچ می توانید از طریق سایت مشهد پرده اقدام کنید و بعد از ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن پرده مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت تمایل می توانید از صفحه عکس مدل پرده های جدید پذیرایی پانچ دیدن نمایید.

 

12 نظر در “پرده پانچ چاپی چیست؟

  1. زینب گفت:

    سلام خسته نباشید فروش غیر حضوری هم دارید؟میشه عکسی که خودم میخوام چاپ بشه؟ هزینش چقدره؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله فروش غیر حضوری هم داریم.
      اگر هر مدلی غیر از مدل های سایتمون بخواین رو براتون میزنیم
      از طریق سایت قسمت پرده های پانچ میتونید پرده پانچ سفارشی رو انتخاب کنید و از اون قسمت سفارشتون رو ثبت کنید.
      بعد موقع پرداخت نهایی قسمت یاداشت سفارش توضیحات سفارشتون رو برامون بفرستید.

  2. مهسا گفت:

    سلام
    این که مشخص کردید عرض پرده حداکثر ۱/۵متر
    منظورتون به صورت چین خورده ۱/۵متراست یا اینکه بدون چین خورده
    یعنی من برای یه پنجره با۱۶۸سانتیمترعرض میتونم از این پرده ها استفاده کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      عرض خود پارچه ۱.۵ متر هست که وقتی دوخته میشود میشه ۱.۴ متر شما برای پنجره با عرض ۱۶۸ سانتی متر دو قواره نیاز دارید که پرده روی پنجره شما مثل عکس زیبا نصب بشه.

  3. مریم گفت:

    سلام،عرض در اتاق خواب من ۱/۵
    باید هر دو طرف پرده رو بخرم یا سمتش کافیه برای این سایز؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اندازه شما دو قواره عالی میشه اگر میخاین کل پنجره را بپوشانید. یک قواره برای اندازه حدود ۷۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر کافیه.

  4. زهرا گفت:

    سلام من‌ پنجره خونم عرضش ۲۳۰ از کد ۴۷۳ چند قواره لازم‌ داره نمیخوام کل پنجره پوشونده بشه در ضمن من‌ دوتا پنجره دارم که‌ با فاصله کم از هم‌ قرار دارن برای همین میخوام هر تیکه رو برای یه پنجره استفاده‌ کنم می‌شه این کار؟ بعد می‌شه طرح کار شده‌ به‌ رنگ طوسی باشه یا نه‌؟

    1. سلام بله میشه دو قواره بزنیید کافیه ولی در نظر داشته باشید زیر پرده پانچ باید یک پرده دیگه مثل حریر یا تور یا آستری نصب بشه چون یک قواره جواب نمیده.

  5. وحید گفت:

    سلام.پارچه و رنگ تولید کدوم کشوره؟ و موقع شتشو کدر نمیشود؟ وعرض پنجره ۲/۳۵ و طول ۲/۲۵ چقدر پارچه میخواهد قیمت آن چقدر میشود با تشکر

    1. سلام وقت بخیر از نظر شستشو کارها با ضمانت هست نحوه شستشو این پرده ها با پودر صابون و آب ولرم میباشد جنس پارچه و چاپ داخل ایران انجام میشود. برای عرض پنجره شما حداقل ۳ قواره پانچ بصورت کامل پوشش میده و قیمت های سایت بروزه میتونید از منو بخش محصولات قسمت پرده پانچ رو انتخاب کنید طرح و مدل های جدید ما رو ببینید و سفارشتون رو همونجا بصورت آنلاین ثبت کنید. باتشکر

  6. حسن عسگری گفت:

    قیمت پرده های پانچ رو بنویس

    1. سلام قیمت ها در قسمت محصولات هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *