پرده زبرا تصویری آشپزخانه مناسب برای تابستان فصل گرم و نور تابش زیاد، یکی از مناسب ترین پرده ها در حال حاضر می باشد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش و قسمت های مهم خانه می باشد، خانم ها ساعت های زیادی در آشپزخانه مشغول کار می باشند، پس محیطی با نور کافی و آرامش بخشی را می پسندند. تمام پنجره های یک خانه نیازمند پرده می باشند که به جز کنترل نور و دید، باعث زیبایی و آرامش فضای خانه می شوند. پرده مدل زبرا تصویری؛ یکی از جدیدترین و شیک ترین مدل های پرده است که مناسب پنجره آشپزخانه می باشد.

 

در ادامه شما را با این نوع پرده زیبا و کارآمد بیشتر آشنا می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

پرده زبرا تصویری آشپزخانه

پرده زبرا تصویری آشپزخانه با طرح های چاپی متنوع به صورت آماده، سه بعدی و یا طرح سفارشی شما قابل سفارش می باشد. پرده زبرا تصویری آشپزخانه مدل جذابی در حال حاضر می باشد که می توانید آشپزخانه خود را با آن زیباتر کنید. این پرده امکان چاپ طرح مورد علاقه  شما را دارد که با دکوراسیون و رنگبندی آشپزخانه یک هماهنگی خاصی پیدا کند.

از جمله طرح هایی که می توان برای چاپ روی پرده زبرا استفاده کرد؛ طرح رخ، منظره، نقاشی، هنری، فانتزی، سینما، طرح کودک و تمام طرح های اختصاصی مورد نظر شما قابل چاپ می باشند.

 

ویژگی ها و مزایای پرده زبرا تصویری آشپزخانه

  1. نصب راحت و سریع پرده زبرا؛
  2. کیفیت و ماندگاری بسیار زیاد؛
  3. تنظیم نور مورد نیاز بدون جمع شدن پرده؛
  4. انتخاب طرح و رنگ های متنوع؛
  5. نگهداری و نظافت راحت.

نحوه شست وشوی لکه و غبار روی پرده زبرا آشپزخانه یکی از دغدغه تمام کدبانوها است که در آشپزخانه غبار و چربی روی پرده را چطور تمیز کنند، ولی نگران نباشید به راحتی می توان پاکیزگی را برای آشپزخانه خود به همراه داشته باشید، بهترین روش برای غبار روبی پرده زبرا استفاده از جارو برقی و ابزار برس مانند است، که برس را از سمت چپ به راست یا راست به چپ از بالا تا پایین غبار روبی کنید.

برای شست وشوی لکه از روی پرده زبرا، می توانید از پارچه ای که با آب و محلول مایع دستشویی یا ظرف شویی مخلوط شده و استفاده کنید. روش دیگری هم که می توان از شامپو فرش استفاده کنید. می توان پرده زبرا را جدا کنید و در یک تشت پر آب قرار دهید و با مواد تمیز کننده ملایم آن را بشویید، یا چند ماه یک بار از قاب آن جدا کنید و بر روی سطح صافی پهن و با اسفنج نرم و محلول تمیز کننده ملایم به راحتی آن را بشوید و بعد آن را آویزان کنید تا خشک شود.

 

پرده زبرا آشپزخانه

پرده زبرا آشپزخانه مشهد پرده-

یکی از پردهای مدرن و بسیار شیک در عین سادگی که نظر بیننده را به خود جلب می کند پرده زبرا آشپزخانه می باشد.

پرده زبرا پرده کرکره ای مانندی است، که از دو نوع پارچه، از جنس پلی استر، لنین و تور تولید شده ترکیب می شود.

پرده زبرا آشپزخانه به صورت نوارهای راه راه افقی و به حالت دوبل نصب می شود که پارچه طرح دار در کنار یک لایه تور بافته می شود و به شکل دو لایه در بالای پنجره به غلتک نصب و متصل می شود و دولایه یکی به سمت بیرون و لایه بعدی به سمت داخل خانه قرار می گیرد.

پرده زبرا تصویری آشپزخانه به دو صورت باز و بسته می شود، روش دستی و اتوماتیک، در نصب روش دستی با ریسه که یک سمت پرده آویزان است کنترل می شود، و با کشیدن ریسه بتوانید مقدار ورودی نو ربه داخل فضای آشپزخانه را تنظیم کنید و در روش اتوماتیک ریسه حذف می شود و با ریموت می توان پرده را  کنترل کرد.

امروزه زندگی کردن در محیط آپارتمان که فضای کمتر دارند، صاحبان این خانه ها ترجیح می دهند از وسایل کاربردی که فضای کمتری را اشغال کنند بیشتر بهره ببرند، پس با نصب پرده زبرا تصویری آشپزخانه در منزل خود یک انتخاب و تصمیم بی نظیری خواهید داشت.

 

اهمیت تغییر دکور در تابستان

اهمیت تغییر دکور در تابستان برای آشپزخانه مهم ترین بخش می باشد که لازمه اینجا گفته شود. در فصل تابستان و گرما همه ما دلمون میخواد؛ حال و هوای خنکی و طبیعت رو در خانه احساس کنیم مثل، میز غذاخوری را با ظروف رنگی و طرح دار سفره رنگی بچینید و با غذاهای خنک و تابستانه محیط خود را دلنشین کنید. تغییر دکور آشپزخانه با چند تغییر کوچک و راحت مثل تغییر پرده، ظروف و اضافه کردن چند شاخه گل در گلدان بر روی میز غذا اپن اتفاق می افتد، پس فکر نکنید تغییر دکوراسیون فقط با تغییر کابینت که هزینه بالایی به همراه خواهد داشت صورت می گیرد، به همین راحتی با چند حرکت کوچک می توانید در فصل های مختلف شکل و ظاهر متفاوتی به فضای خانه بدهید.

 

مدل‌های پرده تصویری زبرا آشپزخانه مناسب برای تابستان

مدل‌های پرده تصویری زبرا آشپزخانه مناسب برای تابستان-مشهد پرده

مدل پرده زبرا-مشهد پرده

مدل پرده زبرا آشپزخانه-مشهد پرده

پرده زبرا آشپزخانه در مشهد پرده

چند نمونه از مدل های پرده تصویری زبرا آشپزخانه مناسب برای تابستان را مشاهده کنید:

در فصل تابستان پیشنهاد ما به شما طرح های جذاب طبیعت، رنگ شاد و گل گلی برای پرده زبرا تصویری آشپزخانه می باشد.

به دلیل گرما و بالا بودن دما و حال و هوای تعطیلات و خوش گذرانی همه دنبال خنک شدن و تمایل زیاد به سمت دریا و جنگل دارند، پس  به راحتی می توان برای فصل تابستان یک دکور و طراحی بی نظیر را به نمایش کشید.

در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده تمام طرح های قابل استفاده و طرح های اختصاصی شما برای فصل تابستان آماده ارائه و تحویل می باشد.

قیمت پرده زبرا تصویری آشپزخانه

قیمت پرده زبرا تصویری آشپزخانه-مشهد پرده

مشتریان این نوع پرده زبرا تصویری آشپزخانه، برای دیزاین و دکور خاص خود در تلاش هستند که فضای دلنشینی را به وجود بیاورند. انواع مختلفی از طرح ها و مدل ها در فروشگاه اینترنتی مشهد پرده در دسترس همگان قرار دارد که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت رقابتی بتوانید خریداری کنید. مناسب ترین قیمت پرده زبرا تصویری آشپزخانه را با خیال راحت و با کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید، رضایت و خشنودی شما افتخار فروشگاه مشهد پرده است.

پرده زبرا تصویری یکی از پرفروش ترین مدل پردهای آشپزخانه می باشد، پس تعلل نکنید که بهترین ها در انتظار شما می باشد.

مدل های پرده زبرا تصویری آشپزخانه

پرده زبرا تصویری چاپی طرح منظره کد ZT5268

پرده زبرا تصویری چاپی طرح منظره کد ZT5268

مدل های پرده زبرا تصویری آشپزخانه در چندین شکل و فرم مختلفی وجود دارد، که اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

 

پرده زبرا ساده

پرده زبرا طرح ساده بیشتر برای فضاهایی که به سبک کوچک و ساده هستند، استفاده می شود، و معمولا برای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب است.

پرده زبرا طرح دار

پرده زبرا تصویری چاپی طرح نقاشی گلهای کاغذی کد ZT5267

پرده زبرا تصویری چاپی طرح نقاشی گلهای کاغذی کد ZT5267

پرده زبرا طرح دار هم به صورت طرح آماده و هم به صورت سفارشی برای مشتری تولید می شود و این نوع پرده به جز منازل در جاهای مختلف مثل؛ ادارات، مغازه ها، رستوران ها و… قابل استفاده می باشد.

پرده زبرا پلیسه دار

 

این نوع پرده بیشتر در فضاهای کلاسیک و مدرن قابل استفاده است.

پرده زبرا سیلوئت

این نوع پرده از دولایه موازی حریر و یک لایه پارچه تشکیل شده و به معنای ضد نور کاربرد دارد.

نصب پرده زبرا آشپزخانه

نصب این نوع پرده به دو صورت سقفی و دیواری انجام می شود. قبل از خرید باید به این موضوع دقت کنید که چه مدلی را قرار است نصب کنید. برای خرید پرده زبرا آشپزخانه، باید متراژ و اندازه پنجره و جای نصب پرده را در نظر داشته باشید.

هنگام خرید پرده زبرا باید به دو چیز دقت کنید؛ پرده آماده نصب که طراحی و تولید شده از کارخانه است، و پایه های مخصوص نصب دیواری یا سقفی که موقع نصب پرده بر روی پنجره صورت گرفته می شود. پس قبل از خرید این دو چیز را باید بدانید، که از بین تمام این همه تنوع پرده زبرا چه مدلی مورد پسند شما است.

نصب پرده بدون نیاز به کانال هم به تازگی اضافه شده، که مناسب پنجره های که عرض آن بیش از دو متر باشد قابل استفاده است. یک میله ی آلومینیومی، برای نگهداری و باز و بسته کردن پرده نصب می شود، که راحت تر از نصب دیواری و سقفی می باشد، چرا که دیگر نیازی به نصب بست فلزی و قاب ندارید.

جمع بندی

در این مقاله هر چه در مورد پرده زبرا را باید می دانستید به شما ارائه دادیم. طرح های متنوع و ویژگی های مورد نیاز یک پرده زبرا گفته شده است. تصاویر چندین نمونه را مشاهده کردید که در سایت فروشگاه مشهد پرده تمام مدل ها قرار دارد.

ویژگی های این پرده؛ که دوام بالا، وزن سبک، نصب راحت، نگهداری و نظافت آسان، کلی تنوع رنگ و طرح هم وجود دارد، و در کنار این همه ویژگی های بی نظیر تاثیراتی هم مانند؛ کنترل نور و روشنایی، حفظ حریم خصوصی، مناسب هر نوع آب و هوا و فصل های مختلف باعث محبوبیت و تمایز زیاد این پرده زبرا بین تمام مشتریان حال حاضر شده است.

مدل های جذاب زیادی مثل؛ پلیسه ای، طرح دار، ساده، ترکیبی، سیلوئیت، کودک در دسترس شما می باشد، که با خیال راحت و تنوع زیاد بتوانید آشپزخانه خود را در فصل تابستان شیک و بی نظیر کنید.

نحوه نصب پرده زبرا در اینجا آمده است، که به راحتی بتوانید مدل پرده آشپزخانه را انتخاب کنید. به اندازه طول و عرض و کیفیت پرده زبرا باید توجه کنید.

سوالات متداول

  • آیا می توان از چسب دو طرفه برای نصب پرده زبرا استفاده کرد، که دیوار یا سقف را سوراخ نکنیم؟
    خیر، چسب نمی تواند وزن پرده را تحمل کند و افتادن و خراب شدن پرده را درنظر داشته باشید.
  • نصب پرده زبرا بدون کانال مناسب چه پنجره ای است؟
    پنجره ای که عرض آن بیشتر از 2 متر باشد، و فضاهای که نصب پرده بر روی دیوار و سقف امکان پذیر نباشد.
  • آیا پرده زبرا را می توان در ماشین لباسشویی شست؟
    خیر، تمام توضیحات مورد نیاز در مورد شست وشوی پرده زبرا در بالا آمده است، که به راحتی می توان پرده زبرا را تمیز نگه داشته باشید.

امیدواریم از این مقاله پرده زبرا تصویری آشپزخانه مناسب برای تابستان نهایت استفاده را برده باشید در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد خوشحال می شویم در قسمت نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *