ما ایرانی ها شاید هنوز خیلی با قوانین فنگ شویی آشنا نیستیم و تمایلی هم نداریم که برای دونستنش تن به خرید مجله های مختلف بدیم.

توی قوانین فنگشویی این خیلی مهمه که رو به روی در ورودی آینه ای نباشه.

به پرده های خونتون بیشتر دقت کنید. قوانین فنگ شویی میگن بهتره از پارچه هایی استفاده کنید که از طبیعت بدست اومدن و زیبایی رو تو زیادی نبینید. پس با مشهد پرده همراه باشید.

تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل:

خودتونو تصور کنید وقتی تموم وسایل رو شستین، پاک کردین و حالا نوبت به تغییر دادن وسایل و دکوریجات توی خونه رسیده. احتمالا این قسمت میتونه از لذت بخش ترین و گیج کننده ترین کار ها توی خونه تکونی ها باشه. ما ایرانی ها شاید هنوز خیلی با قوانین فنگ شویی آشنا نیستیم و تمایلی هم نداریم که برای دونستنش تن به خرید مجله و کتاب های مختلف بدیم. ما خیلی خوشحالیم که به مشهد پرده اعتماد کردین تا روح افزای دکوراسیون خونه ی گرم تون باشیم.

تاثیر قوانین فنگ شویی در دکوراسیون منزل

تو متن زیر چند تا از قوانین فنگ شویی رو که باید تو محل زندگی یا خونتون رعایت کنید براتون عنوان می کنیم:

  

قوانین فنگ شویی و تاثیرات آن:

  • بهتره اولین نکته رو همیشه به آینه و در ورودی اختصاص بدیم. توی قوانین فنگ شویی این خیلی مهمه که رو به روی در ورودی آینه ای نباشه. دلیلش حتما شگفت زده تون میکنه؛ به این علت میگن آینه نباشه که انرژی های مثبت با برخورد به اون منعکس نشن و از خونه بیرون نرن.
  • اگر تا امروز در حموم رو باز می ذاشتید از همین حالا ببندینش. شاید ندونید اما انرژی فضای حموم منفیه و با باز موندن در حموم این انرژی به بیرون راه پیدا می کنه.
  • خونه رو با وسیله های هم رنگ پر نکنید؛ این خیلی خوبه که به ست بودن و هارمونی رنگ ها فکر می کنید اما حتما راجع به رنگ های مکمل آگاهی تون رو بالا ببرید و از این دانش توی چیدمان خونه استفاده کنید.
  • از نکته های واجبی که باید تو اتاق خواب رعایت کنید اینه که تخت تون رو به دیوار تکیه بدید چون خواب عمیق تری رو تجربه می کنید و بعد از بیدار شدن به اندازه ی کافی انرژی دارید.
  • از عناصر طبیعی به عنوان دکوریجات استفاده کنید. مثلا یک تکه سنگ خوش فرم یا صدف های دریایی بهترین گزینه برای چیدمان هستند. البته تاثیر شگفت آور گل و گیاه رو هرگز نادیده نگیرید و تا جایی که می تونید به خونه تون اضافه شون کنید.
  • جریان هوای تازه به ورود و گردش انرژی مثبت کمک می کنه.
  • فضایی که هوای اون محبوس و ساکن باشه منشا بسیاری از بیماری ها به شمار میره.
  • اگر تا الان فکر می کردید که هر نوع گلی می تونه انرژی خوب داشته باشه سخت اشتباه می کنید. چون گل های خشک انرژی خوبی ندارن و اگر تو خونتون گل خشک شده دارید هر چه زودتر باهاش خداحافظی کنید.
  • به پرده های خونتون بیشتر دقت کنید. قوانین فنگ شویی میگن بهتره از پارچه هایی استفاده کنید که از طبیعت بدست اومدن و زیبایی رو تو زیادی نبینید. تو انتخاب رنگ پرده دقت کنید و به عنوان توصیه آخر عبور حداکثری نور خورشید از پرده ها رو در نظر داشته باشین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *