پرده ها یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون خونه هستن که ریز ترین جزئیاتشون هم تو اولین نگاه به چشم میاد. یکی از مزایای پرده حریر عبور حداکثری نور به داخل خانه است که این پرده را از سایر پرده ها متمایز تر می کند. یکی از دلایلی که این پارچه مشتری ها رو به خودش جذب میکنه برخورداری از قیمت مناسبه.

پرده ها تو جنس پارچه، طرح، رنگ و مدل دوخت با هم دیگه تفاوت های بسیاری دارن. یکی از محبوب ترین جنس هایی اغلب افراد از اون استقبال میکنن پارچه های حریر هستن که هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن توانایی اجرایی شدن دارن. از انواع مزایای پرده حریر در ادامه این مقاله از مشهد پرده مفصل براتون میگیم.

پرده ها یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون خونه هستن که ریز ترین جزئیاتشون هم تو اولین نگاه به چشم میاد. پنجره ها عضو اصلی و منبع نور و انرژی خونه شناخته میشن پس حتما پوششی که مقابلشون قرار میگیره از سلیقه ی افراد خونه حرفی برای گفتن داره.

از مزایای پرده حریر رنگ های خیره کننده آن است

از مزایای پرده حریر رنگ های خیره کننده آن است

 

مزایای پرده حریر:

پرده حریر مزایای بی نظیری داره که احتمالا تمام خواسته های یک مشتری را در بر میگیره. یکی از مزایای پرده حریر عبور حداکثری نور به داخل خانه است که این پرده را از سایر پرده ها متمایز تر می کند.

این نوع پارچه در دو نوع مدل ضخیم و نازک تولید میشن؛ بنابراین توی انتخاب دست شما رو باز میذارن و همچنین توصیه می شود از جنس نازک اون توی  قسمت هایی از خونه که کمتر مشرف است استفاده کنید.

پرده هایی که با پارچه حریر دوخته شدن به طور طبیعی درخشش ظریفی توی خودشون دارن که خونه رو تمیز تر و زیباتر نشون میدن.

پارچه های حریر تنوع زیادی دارن و چون از نظر جنس حالتی شیشه ای داره رنگ ها رو خیلی خوش رنگ تر جلوه میده. انواع طرح های ساده و شلوغ توی این پارچه ها پیدا میشه.

لکه ها روی پرده حریر با آب و صابون ساده قابل پاک شدن هستن و نیازی به شوینده های مختلف نداره. و همچنین اگر با لطافت اقدام به شست و شو کنید نیازی به سپردن به خشک شویی ها وجود نداره.

خرید پرده حریر:

خرید پرده حریر تقریبا تو اولویت همه ی افراده. چون این روز ها اغلب خونه هایی که متراژ کمتری دارن از پرده هایی با جنس حریر استفاده میکنن و دلیل اون بزرگتر نشون دادن فضا و بخشیدن زیبایی حداکثری به محیطه.

پرده های حریر مناسب پنجره های یکسره و بلنده و از طرفی هم مناسب پنجره هایی با ارتفاع کمه که با انتخاب بلند و کوتاه بودن پرده می تونید فضای خونتون رو کلاسیک و یا مدرن کنید.

قیمت پرده حریر:

یکی از دلایلی که این پارچه مشتری ها رو به خودش جذب میکنه برخورداری از قیمت مناسبه. این نوع پرده یک بازه قیمتی از بالای 100 هزار تومن تا 300 هزار تومن داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *