فضای رشد و بزرگ شدن کودکان از گذشته تا به امروز شاهد تغییرات زیادی بوده. یکی دیگه از مزایای انتخاب پرده اتاق کودک داشتن تنوع طرح و رنگ زیاده.

یکی از سخت ترین تصمیماتی که والدین باید بگیرن انتخاب مناسب و خرید پرده اتاق کودک شونه. این که چه محصولی بهتره یا کدوم طرح مورد توجه فرزندشون قرار میگیره از سوال های اصلی این مشتری هاست.

تو این مقاله سعی داریم از مزایای پرده اتاق کودک صحبت کنیم. فضای رشد و بزرگ شدن کودکان از گذشته تا به امروز شاهد تغییرات زیادی بوده. در کنار این که محیط برای بچه های عصر جدید کوچیک و کوچیک تر شده اما خدمات و تکنولوژی های پیشرفته ای هم بوجود اومده که فرزندان دلبند ما لحظات شاد تر و بهتری رو تجربه کنن.

قبل از هر چیزی پیشنها می شود دسته بندی پرده پانچ را حتما مشاهده کنید از آن جا می توانید بهترین پرده ها را برای محیط های مختلف انتخاب کنید

از اساسی ترین تغییراتی که توی چند دهه اخیر دیده شده اختصاص پیدا کردن یه اتاق شخصی به کودک و داشن تنوع توی چیدمان شه. وسایل مورد نیاز اتاق کودک علاوه بر تخت، میز و کمد، پرده ی مناسب و زیباست. پرده تاثیر زیادی توی دکوراسیون مکان های مختلف داره اما این که اتاق کودک یه پرده ی در خور داشته باشه مزیت هایی به همراه داره که در ادامه بهش می پردازیم.

نکاتی مهم برای انتخاب پرده اتاق کودک

نکاتی مهم برای انتخاب پرده اتاق کودک – مزایای پرده اتاق کودک

مزایای پرده اتاق کودک

کودکان بر اساس غریزه ای که دارن مدام به دنبال کنجکاوی های جدید و ورود به جمع های مختلف هستن. پرده ی مناسب میتونه اتاق کودک رو از یه چهار دیواری محدود کننده به یک اتاق شاد و جذاب تبدیل کنه.

یکی دیگه از مزایای پرده اتاق کودک داشتن تنوع طرح و رنگ زیاده که انرژی مثبت رو به فرزندتون انتقال میده. برای مثال اگر هزینه و یا امکان رنگ کردن اتاق رو ندارید با قیمت بسیار کمتری می تونید پرده ای رنگی و شاد به محل مورد نظرتون اضافه کنید و اون رو از یک نواختی در بیارید.

انتخاب پرده اتاق کودک

یکی از سخت ترین تصمیماتی که والدین باید بگیرن انتخاب و خرید مناسب پرده برای اتاق کودکشونه. این که چه محصولی بهتره یا کدوم طرح مورد توجه فرزندشون قرار میگیره از سوال های اصلی این مشتری هاست. چند نکته در این باره وجود داره که شامل موارد زیر میشه:

  • کودکان در سن رشد هستند و برای این که دچار مشکلات استخوانی و عارضه های متعدد نشن، نیاز به ویتامین دی طبیعی دارن که از نور خورشید گرفته میشه. پس بهتره پرده ای انتخاب کنید که بتونه نور اتاق رو کنترل کنه اما مانعی در برابر نور آفتاب نباشه.
  • کیفیت پارچه هایی که انتخاب میکنید نقش مستقیمی در سلامت کودکانتون دارن. برخی از پرده های بی کیفیت باعث بروز آلرژی های گوناگون و آسیب زننده ای میشن.
  • امکان کثیف شدن پرده اتاق کودک بسیار بالاست چون در سنی هستند که کشف وسایل و نشون دادن کنجکاوی های گوناگون جزوی جدا نشدنی از کار های روزانشونه؛ در نتیجه پرده ای رو انتخاب کنید که جنس محکمی دارن. برای نمونه می توانید انواع پرده پانچ کودکانه را در مشهد پرده مشاهده نمایید.
  • بعضی از پرده ها مثل پرده زبرا قابلیت چاپ انواع طرح ها و نقش ها رو دارن بنابراین یک گزینه ی عالی برای اتاق کودک به حساب میان.

 

قیمت پرده اتاق کودک:

پرده هایی که برای اتاق کودک انتخاب میشن متفاوتن. بعضی از والدین تصمیم میگیرن که پرده اتاق رو از جنس کتان انتخاب کنن و در مقابل بعضی ها تصمیم دارن که از پرده های زبرا برای پوشش پنجره استفاده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *